Jättikonsertti työllistää Stadionilla 800 ihmistä
Tilaajille
Autio Milla
6.6.1995 3:00
The Rolling Stonesin tämäniltainen Helsingin konsertti on Suomen suurin yksittäinen rockkonsertti. Vajaan 50000 katsojan lisäksi Olympiastadionilla on yhteensä 800 työntekijää. Voodoo Lounge -kiertueen mukana heistä kulkee 225.
Liki 30 metriin kohoava esiintymislava oli jo maanantaina valmis. Elokuun loppuun asti kestävällä Euroopan- kiertueellaan Stonesilla on käytössä kolme samanlaista lavarakennelmaa. Kun yhtye esiintyy yhdellä, kahta muuta jo kuljetetaan ja rakennetaan seuraavia esiintymisiä varten. Lavan pystyttäminen kestää noin neljä päivää.
Siinä faktaa missä konsertissa olin Köllipojuttelija päättäjät ja tukijat
10
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hauku jaa joutolinkkejä
Minä olen Yle Areena 6.6.95
The Rolling Stones Olympia Stadionilla TV uutisissa- AnonyymiUUSI
YLE uutiset kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta vartijat Kaupunginjohtaja
Ja silti olen
6.6.95
YLE areenassa YLE uutiset the Rolling Stones Olympia Stadionilla TV uutisissa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
YLE uutiset kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta vartijat Kaupunginjohtaja
Ja silti olen
6.6.95
YLE areenassa YLE uutiset the Rolling Stones Olympia Stadionilla TV uutisissaThe Rolling Stones Olympia Stadionilla TV uutisissa 6.6.95
YLE areenassa
Voittaa kokoomus ja perussuomalaiset
Erä kaupan
Haukkujat 6-0 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
The Rolling Stones Olympia Stadionilla TV uutisissa 6.6.95
YLE areenassa
Voittaa kokoomus ja perussuomalaiset
Erä kaupan
Haukkujat 6-0Ja olis siellä muitakin varkaudesta tyhmä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja olis siellä muitakin varkaudesta tyhmä
Olin 10m päässä Ron woodista
Joka oli lavalla - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olin 10m päässä Ron woodista
Joka oli lavallaJa upein keikka jossa olin
Käärmeen päästäkin tuli lieskoja
Kumiset hahmot esillä lavalla
Ilotulitus - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja upein keikka jossa olin
Käärmeen päästäkin tuli lieskoja
Kumiset hahmot esillä lavalla
IlotulitusJa nähty Charlie Watts joka
Sai isoimmat aplodit
Ja koko Olympia Stadion
Teki aaltoja ennen kuin The Rolling Stones tuli lavalle - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja nähty Charlie Watts joka
Sai isoimmat aplodit
Ja koko Olympia Stadion
Teki aaltoja ennen kuin The Rolling Stones tuli lavalle52000 ihmistä
Teki aaltoja Olympia Stadionilla - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
52000 ihmistä
Teki aaltoja Olympia StadionillaSiellä olin
Etkä Sinä sitä muistoa
Millään lyttää - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siellä olin
Etkä Sinä sitä muistoa
Millään lyttääJa kun YouTubessa
On keikan äänitallenne
Olen osa The Rolling Stones historiaakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1172859
- 1092161
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231927Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41755Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2271748Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991537Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin201382Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1041351- 621079
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1301043