Jättikonsertti työllistää Stadionilla 800 ihmistä
Tilaajille
Autio Milla
6.6.1995 3:00
The Rolling Stonesin tämäniltainen Helsingin konsertti on Suomen suurin yksittäinen rockkonsertti. Vajaan 50000 katsojan lisäksi Olympiastadionilla on yhteensä 800 työntekijää. Voodoo Lounge -kiertueen mukana heistä kulkee 225.
Liki 30 metriin kohoava esiintymislava oli jo maanantaina valmis. Elokuun loppuun asti kestävällä Euroopan- kiertueellaan Stonesilla on käytössä kolme samanlaista lavarakennelmaa. Kun yhtye esiintyy yhdellä, kahta muuta jo kuljetetaan ja rakennetaan seuraavia esiintymisiä varten. Lavan pystyttäminen kestää noin neljä päivää.
Siinä faktaa missä konsertissa olin Köllipojuttelija päättäjät ja tukijat
10
89
Vastaukset
- Anonyymi
Hauku jaa joutolinkkejä
Minä olen Yle Areena 6.6.95
The Rolling Stones Olympia Stadionilla TV uutisissa- Anonyymi
YLE uutiset kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta vartijat Kaupunginjohtaja
Ja silti olen
6.6.95
YLE areenassa YLE uutiset the Rolling Stones Olympia Stadionilla TV uutisissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YLE uutiset kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta vartijat Kaupunginjohtaja
Ja silti olen
6.6.95
YLE areenassa YLE uutiset the Rolling Stones Olympia Stadionilla TV uutisissaThe Rolling Stones Olympia Stadionilla TV uutisissa 6.6.95
YLE areenassa
Voittaa kokoomus ja perussuomalaiset
Erä kaupan
Haukkujat 6-0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
The Rolling Stones Olympia Stadionilla TV uutisissa 6.6.95
YLE areenassa
Voittaa kokoomus ja perussuomalaiset
Erä kaupan
Haukkujat 6-0Ja olis siellä muitakin varkaudesta tyhmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olis siellä muitakin varkaudesta tyhmä
Olin 10m päässä Ron woodista
Joka oli lavalla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin 10m päässä Ron woodista
Joka oli lavallaJa upein keikka jossa olin
Käärmeen päästäkin tuli lieskoja
Kumiset hahmot esillä lavalla
Ilotulitus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja upein keikka jossa olin
Käärmeen päästäkin tuli lieskoja
Kumiset hahmot esillä lavalla
IlotulitusJa nähty Charlie Watts joka
Sai isoimmat aplodit
Ja koko Olympia Stadion
Teki aaltoja ennen kuin The Rolling Stones tuli lavalle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nähty Charlie Watts joka
Sai isoimmat aplodit
Ja koko Olympia Stadion
Teki aaltoja ennen kuin The Rolling Stones tuli lavalle52000 ihmistä
Teki aaltoja Olympia Stadionilla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
52000 ihmistä
Teki aaltoja Olympia StadionillaSiellä olin
Etkä Sinä sitä muistoa
Millään lyttää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä olin
Etkä Sinä sitä muistoa
Millään lyttääJa kun YouTubessa
On keikan äänitallenne
Olen osa The Rolling Stones historiaakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14813137Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729591Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949074Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k137705Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386704Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476124Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153104En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911169Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71123YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84970