Olen ajatellut hankkia Honda FR-V;n,1.7 Comfortin tai 2.0Executiven.Antakaapa käyttökokemuksia!Jos olette hankkineet autonne suoralla kaupalla,niin kuinka paljon prosentteina hinta tippui lähtöhinnasta?-Siis perusauton hinnasta,ilman metalliväriä,vetokoukkua yms.Kannattaako hankkia?Kiitti,jos joku viitsii auttaa.
Honda FR-V
12
4605
Vastaukset
- KEH
Itse en ole täällä pääkaupunkiseudun liikenteessä nähnyt kuin yhden ei-esittelyauto FR-V:n, muut ovat olleet Vehon kylkitarroilla varustettuja vaikka on ollut jo jonkin aikaa myynnissä ja paljon mainostettukin. Epäilen ettei mene kovin hyvin kaupaksi ja mielestäni eturivin keskipaikka aiheuttaa varsinkin uteliaalle naperolle aikamoisen kiusauksen kopeloida ohjauslaitteita ja muutenkin raunapaikat tuntuvat olevan olevan aivan liki ovissa.
Itse kävin autoa kokeilemassa (kuten myös Renault Grand Sceniccia), ja nyt olen vakaan harkinnan jälkeen päätymässä Corolla Versoon. Hondasta positiivisena täytyy sanoa, että oli se hiljainen ja 2 litran moottori on todella erinomainen (väänsi hyvin matalillakin kierroksilla) - 1.7:ää en kokeillut.
Ehkä olisi kannattanut odottaa Mazda 5:sta, mutta autokuumeesta johtuen tein jo niin monen suomalaisen aiemminkin tekemän Toyota-ostopäätöksen- kaupaksi
jos olisi saatavana 5h malli normaali-ihmisille suunnitelluilla etupenkeillä ja aloitushinnaksi 25 900e, siinä corolla versolle kilpailija...
- Isopitkä
FR-V kiinnosti kovasti etukäteen, mutta koeistuminen latisti innon. Auto on epäilemättä kiva niin kauan kaikki sisällä olijat ovat max. keskimittaisia tai mieluummin pienempiä. Pitkä ihminen ei mahdu kunnolla eteen eikä taakse. Monissa muissa tila-autoissa sen sijaan on hyvät oltavat isommillekin.
- teebird
Olen ajellut FR-V:llä pari kuukautta. Ihan tyytyväinen olen ollut. Auto on tosiaan tehty keskimittaisesta pienemmille, vaikka tilaa olisi pitempienkin ihmisten penkeille. Parasta minusta autossa on tuo keskipenkkien liikkuminen taaksepäin. Se toimii sekä teknisesti että toiminnallisesti hyvin. Takana on lasten istuin keskellä ja kun sitä on siirretty taaksepäin, niin lastenistuin on poterossa muiden penkkien tasossa. Sinne on naperon helppo mennä kun lattia on tasainen ja jalkatilaa on reilusti. Tällä me perheenä ollaan liikuttu vaikka talossa on isompi normaalifarkkukin. Lapset tykkää ja ylenpää on kivempi katsella muailmaa. Etukeskipenkiltä ei lapsi yletä hallintalaitteisiin, se on puppua.
- minä autoilija
teebird kirjoitti:
Olen ajellut FR-V:llä pari kuukautta. Ihan tyytyväinen olen ollut. Auto on tosiaan tehty keskimittaisesta pienemmille, vaikka tilaa olisi pitempienkin ihmisten penkeille. Parasta minusta autossa on tuo keskipenkkien liikkuminen taaksepäin. Se toimii sekä teknisesti että toiminnallisesti hyvin. Takana on lasten istuin keskellä ja kun sitä on siirretty taaksepäin, niin lastenistuin on poterossa muiden penkkien tasossa. Sinne on naperon helppo mennä kun lattia on tasainen ja jalkatilaa on reilusti. Tällä me perheenä ollaan liikuttu vaikka talossa on isompi normaalifarkkukin. Lapset tykkää ja ylenpää on kivempi katsella muailmaa. Etukeskipenkiltä ei lapsi yletä hallintalaitteisiin, se on puppua.
Ilmeisesikkin olet FR-V:n omistaja ollut jo muutaman kuukauden.
Millaset kuulumiset nyt. Onko ollut ongelmia.
Oletko tyytyväinen/ tyytymätön autoosi?
- FR-VHonda
Kyllä on hyvä laite. Ostin n2kk sitten ton 2.0 konella olevan ja täytyy sanoa että tilat ovat hyvät. Ainut huono asia oli korkea hinta, mutta sanoohan se pikkupoikakin tv:ssä että kallis, elämä on. Ja alempiin viesteihin viitaten. Olen 185cm pitkä ja ei minulla ainakaan ole vaikeuksia mahtua eteen eikä taakse??? (takana joutunut istumaan kun lähti kortti kuivumaan) :(
- 3 kakaraa
Suosittelen jos tarvitset tilaa esim kolmelle naperolle. Pienimmät taakse ja vanhin kakara eteen keskelle niin ei tarvitse kurotella turvavöitä keskimmäiselle takapenkille ja tavaratilaan mahtuu vielä lastenvaunut. Jos oikeasti ei ole käyttöä etummaiselle keskipenkille katselisin ehkä ennemmin jotakin perinteisen istuinjärjestelyn omaavaa autoa.
2.0 executiven varusteissa ei ole jäänyt kaipaamaan muuta kuin valomuistia, mutta muistanko väärin että jossakin lehdessä mainittiin maahantuojan asentavan valomuistin maahanhtuotuihin autoihin ? Olisiko jollakin referenssiä ?- InlineFour
Hondissa on ollut iät ja ajat valomuisti.
- FR-V omistaja
InlineFour kirjoitti:
Hondissa on ollut iät ja ajat valomuisti.
Sai nautoni eilen ja siinä ei ole valomuistia...asennus ensi viikolla ja maahantuoja maksaa joten kannattaa kysellä. Itsellä 1.7 versio jonka kone nyt ei ole mikään huipputehokas mutta kyllä se nyt etenee. Toinen mikä puuttuu 1.7sta on penkinlämppärit!?!?!? En edes moist kysynyt kun autoa ostin koska luulis nyt Hondassa moiset olevan 2005???
- Sakke
FR-V omistaja kirjoitti:
Sai nautoni eilen ja siinä ei ole valomuistia...asennus ensi viikolla ja maahantuoja maksaa joten kannattaa kysellä. Itsellä 1.7 versio jonka kone nyt ei ole mikään huipputehokas mutta kyllä se nyt etenee. Toinen mikä puuttuu 1.7sta on penkinlämppärit!?!?!? En edes moist kysynyt kun autoa ostin koska luulis nyt Hondassa moiset olevan 2005???
..luulisi tuon hintaisessa jo penkinlämppärin olevan.Hyvä kun mainitsit asiasta,olen tuota samaa mallia ajatellut..
- matias
FR-V omistaja kirjoitti:
Mulla on kanssa se 1,7 versio. Ratin vasemmalla puolella on istuinlämppärin kytkimet.
Ei niistä mitään kesällä tapahdu. Ovat kuulemma termostaatin takana ja lämpiävät vasta kylmillä keleillä. - minä autoilija
FR-V omistaja kirjoitti:
Kerroppas sinäkin kokemuksesi näin syksyn kynnyksellä, FR-V:stä.
Onko tullut korjattavaa,.. tyytyväisyys/ pettymykset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883