Sä oot nii miu, nii mikset oo jo miu. Ku haluut kuitenkin et olis miu ja siu
Minuu itkettää ku et oo mies miu
57
670
Vastaukset
- Anonyymi
Mau😸
- Anonyymi
Välillä tuommonenkii mut aika usein enemmän 🐆
- Anonyymi
Ei ollut sitte multa tämä naukumine🤤
- Anonyymi
Ei nii ku oli miult
- Anonyymi
Emmie waa jaxais tuollasta naukujaa oon kylläkii naene
- Anonyymi
Nice story hro!
- Anonyymi
Siut on tuomittu ikkuisee yksinäissyyttee ku oot tommone
- Anonyymi
äitis
- Anonyymi
Halluu halluu niin vtu mäkin. Muttei aina saa mitä halluu prk
🥸🤓- Anonyymi
Miu saa kyl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miu saa kyl
Hau hau 🥸🤓
En ota maukujaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hau hau 🥸🤓
En ota maukujaaMut hääpä ottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut hääpä ottaa
Et oo miu mau mukkaa 😂
🥸🤓
Tänää ei näköjään ehi tehä palkkatöit
ja joku vinkuu Hesaan studioille. Joka paikkaan pitäis ehtiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo miu mau mukkaa 😂
🥸🤓
Tänää ei näköjään ehi tehä palkkatöit
ja joku vinkuu Hesaan studioille. Joka paikkaan pitäis ehtiä.🤓🥸
Ei passoo. Pittää levätä. - Anonyymi
Näyttää ihan naapurin ukolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää ihan naapurin ukolta.
🤓🥸
Käyhän specsaversilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miu saa kyl
Kiva murre kielessä.
- Anonyymi
Pahoitteluni. Mutta nämä tulevat kyllä teistä, korvaan extraa tuottamasti mielipahastani mutta kun en saa hoidettua. Täällä ei saa tehtyä töitä ja alkaa ne oudot jutut.
Teitä on monta saman ikäistä ja tapaista ja kaikki yritätte samaa siirtää sitä jotenkin muille ja päästä parempaan, se on ilmeisesti jotenkin niihin miehiin ja sopimuksiin sidottuja. Tai teidän pitää saattaa jotain loppuun. En tiedä sitten näitä kokoja, miksi voisi ajatella että siirtyy nuorempiin, mutta ei niin ole, tai sitten en ole sopiva. En ymmärrä miksi minut otetaan näihin sitten ja sama parissa työpaikassa, jos en ole oikea ja sanon selvästi mitä haen. En ole ikinä törmännyt vastaavaan eikä ole edes nuorena ollut ongelmaa hoitaa asioita. Eikä nytkään pitäisi olla, kaiken olen tarkistanut. Ja pyydetään että ostoja tehtäisiin taas normaalisti, olen ilmoittanut ettei pysty vieläkään, ja kaikki ihmettelee kun näkyy että rahaa olisi. Se ei ole vaan vielä tullut, joten olen sitten väärässä paikassa. Nyt on monta juttua töissä tulossa, mutta mitään ei pysty kunnolla aloittamaan, töitä on, ja ollaan aina kipeitä. - Anonyymi
Käykö tavallinen perunasäkin muotoinen mies🤔
- Anonyymi
Käy käy kuha o hää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy käy kuha o hää
Kuka hää sitten on? Mysteerimieskö? Se se panomieskö vaiko kalamies vai kolmas mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka hää sitten on? Mysteerimieskö? Se se panomieskö vaiko kalamies vai kolmas mies?
Tuos see lukkoo alapuovel
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuos see lukkoo alapuovel
Ai mr. Tokmanni 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mr. Tokmanni 🤔
Ei vaan ärrämies. Käy joka aamu eräällä ärrällä ☕
- Anonyymi
Ärrämiäs miu oon ihan ähkynä suhun
- Anonyymi
Olen yrittänyt koko syksyn selvittöö tätä enkä oo ainut, siellä rahoussa on jotain estettä ja Jumia, enkä oo ainut. ja osa tulee naisista kotka yrittää päästä itse noihin meidän rooleihin. ei me olla tosi rikkaita.
- Anonyymi
sama kaikki työt seisoo, ja jotain on jo muutettu ja siirretty, kun ei olla täysin kunnossa. kun yrittää päästä siihen ja tehdä omia juttuja niin alkaa ihme hitit, ja rahaa estetään vaikka on myytykin lisää jotta laskut hoituisi tänäkin aikana. ei tuu mistään.
- Anonyymi
Työt seisoo ja vähä muukin joilki 🙀
Mulla seisoo järki
-sivusta🤓🥸 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla seisoo järki
-sivusta🤓🥸Nyt tauolla kaikki seisoo😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla seisoo järki
-sivusta🤓🥸Näyttää naapurin ukolta
- Anonyymi
ei saada, myynneistäkään rahaa eikä meitä oteta, muiden kohtaloa ja juttuja hoitamaan. tänne perusjutut tehty vaikka vuokrattiin vaan asunto sama edellisessä mutta alkaa, ne ihme jutut ja, rahan estot.
- Anonyymi
Tääl yks ämpärpyöreenä iskee silmää ottaisko joku?
Oon Mr Tokmanni 🥸🤓
Kylmä on ja kakkattaa.- Anonyymi
🤓🥸
Höpötystä
- Anonyymi
kun jotain juttuja ei voi siirtää ja jotkut niiden jutuista on henkilökohtaisia mihin ovat suostuneet joskus, niiden on pakko hoitaa, niitä mutta yrittävät pois ja siirtää muille.
- Anonyymi
Tää kissa tekee kurnau. Oot sä koira, joka sanoo hau hau? 😻🐕
- Anonyymi
Wuff wuff..tää haluaa olla rottweiler tai bullsh^it
Vai mikä bulldog 🥸🤓 - Anonyymi
Mä syön sun kädestä/käden 🙀🐶
🤓🥸 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wuff wuff..tää haluaa olla rottweiler tai bullsh^it
Vai mikä bulldog 🥸🤓Senkin rotikka, heiluuko häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä syön sun kädestä/käden 🙀🐶
🤓🥸Vie koko käsi. 😼
- Anonyymi
ja jotkut kateudesta estää rahaa ja yrittää väkisin omiin juttuihin mitkä ei oo mahdollisia.
- Anonyymi
Rosvot on viekkaita,mut onneks kaikki o tiedossa! Ja taivaan Isä rankasoo!
- Anonyymi
siellä on syys-lokakuussa jotain tapahtunut lisää mikä on huonontanut kauheasti asioita ja vaikuttaa moniin. ja tämä päänsärky on ihan hirveää.
- Anonyymi
ne hyvät ostot ja moraalisesti oikein, auttavat myös muita, eli ei oo mitään ylimielisyyttä
- Anonyymi
tämä ei T liity välttämättä sinuun mutta viesti on jätetty minulle muuta pois ja valomerkki annettu, ja viesti joillekin älä unohda, dont forget. mihin viittaakaan. olisi kiva kun ne rahat tulisi niin päästään suoraan omaan elämään ja polkuun eikä olla vaivaksi ja esteenä muillekaan.
- Anonyymi
https://youtu.be/_MVonyVSQoM?feature=shared
https://youtu.be/xT_lqEjRg4A?feature=shared
Valomerkkejä tässä on tosiaan viime päivät näkynyt, kun joka toinen päivä on ollut aurinkoinen ja nyt taas pilvinen. Sivusta - Anonyymi
Mitään rahoja ei ole keharit.
- Anonyymi
Olipas mau-ton juttu!
- Anonyymi
🤣🤣
- Anonyymi
Kohta ollaan siu ja miu.😘😜
- Anonyymi
Onks sie miu täällä mau,mitäpä kuuluu.
- Anonyymi
Onko sulla sauna?
- Anonyymi
T.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.?
Kyllä.
- Anonyymi
Sorry, jag inte talar svenska. little bit english and badist mothe fakin langue, Sawo. No boby undestand me, even me 🥸🤓
- Anonyymi
Kisut on kivoja ❤️
..∧,,,∧
( ̳• · • ̳)
/ づ♡
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191235
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61037- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784