Mikä kauppa on paras asioida, henkilökunta, kauppias, siisteys, asiallisuus?
K-marketit Kuopio
14
457
Vastaukset
- Anonyymi
Eväskulma.
- Anonyymi
S-market Saarijärvi on myös hyvä noissa kaikissa.
- Anonyymi
Lidl Petosella on suosikkini.
- Anonyymi
Neulamäessä vain yksi kauppa missä käyn , S-market, asiallinen kaikessa.
- Anonyymi
K-kauppa päivärannassa on kanssa suosikkini.
- Anonyymi
Kurkimäessä on paraskauppa, siellä minä asioin.
- Anonyymi
Suositaan kaikki yhden kaupan kauppiaita, tulee asiat hoidettua.
- Anonyymi
Kaikki Kuopion k-kaupat ovat siistejä ja edullisia.
- Anonyymi
Ei kyllä ole kaikki tarkastusta puhtailla papereilla selvittäneet.Kts tarkastus raportti.
- Anonyymi
Riippuu kai myös vähän,missä asuu.Tykkään Portista😊.
- Anonyymi00025
Saattohoitokaupat myy roskistavaraa.
- Anonyymi00026
Kauppa pitää olla luotettava tuoreen tavaran ostopaikka.
- Anonyymi00027
No,sekkii on kyllä totta...
- Anonyymi00028
Kyllä yrityksessä kuuluu kaikki olla just eikä melkein.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152090- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj131148- 1031041
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki71913Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865