Onko kotkassa maksullisia seuralaisia. Haluaisin vähän ärsyttää miestäni!

Anonyymi-ap

Palkkaisin maksullisen seuralaisen ja antaisin miehen ymmärtää, että hän on minun uusi rakas. Suostuvatko auttamaan tällaisessa? Onko hyvä kertoa palkatessa, että motiivina on ärsyttäminen?

24

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Trolli taas vauhdissa. Ihan hauska tämäkin. Voisit harkita kävelyä johonkin elokuvan ohjaajan juttusille. Voisit saada jotain tienistiä näistä.

• Anonyymi

Tuskin suostuu. EI varmaan halua ottaa riskiä, että tulee turpakeikka kaupan päälle.

• Anonyymi

Miksi olisi väkivaltainen jos muija haluaa toista miestä. Ei siinä kenenkään hakkaaminen auta jos toinen haluaa toista. Ja toisekseen, siinä voi käydä toisinpäinkin kun alkaa turpiin vetelemään, hyvin äkkiä onkin vetäjä ottavana osapuolena.

• Anonyymi

No justiinsa joo. Kyllä on ihmiset pyöryksissä päästään. Toivon, että tämä on trolli.

• Anonyymi

Ja hulluja. aika kallis hinta ärsytyksestä, mikäs siinä jos on rahaa?

• Anonyymi

Haluat ärsyttää miestäsi. Jo on kova halua siihen. Oletko tutustunut noiden tunti taksoihin? :D

• Anonyymi

Aloittaja on hullu. ei kukaan tervepäinen keksi tollasia edes vitsailu mielessä

• Anonyymi

Höpö höpö. Ammun vain kovia peliin.
        Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Ammun vain kovia peliin.
        Aloittaja

No kyllä tosissaa töytyy ihmisen kyllä ampua kovia, että tuollaista tekstiä tuottaa, kuin aloittaja

• Anonyymi

Ei auta koska miehesi tykkää nykyään miehistä. Siinähän leikit tylsiä heteroleikkejäsi.

• Anonyymi

La promesa-salaisuuksien Kartano??????????????????????????

• Anonyymi

En seuraa kyseistä sarjaa, mutta olen vakavissani tämän suunitelman kanssa.
        Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En seuraa kyseistä sarjaa, mutta olen vakavissani tämän suunitelman kanssa.
        Aloittaja

Mene sinne Urheiluravintola Marloniin tyrkylle, uutta matoa koukkuun siiderivalas.

• Anonyymi

Turkkiin lomalle kun rahaa on. Pikku pikku bikinissä.

• Anonyymi

Huomaa kommentoijan ikä. +80 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa kommentoijan ikä. 80 vuotta.

Sopii myös alle 50v ettei tarvitse Kaalimatoa sponsoroida

• Anonyymi

• Anonyymi

Kannattaa ottaa Kotkassa asiantuntijaan yhteyttä, meillä se on Ps kuntavaali ehdokas van Wontergheimin pappa.
      Kokemusta jo Punaisesta talosta lähtien jossa vaalimaan takaa tulleet puput vuorasiat pim......oa hänen mukaansa.

• Anonyymi

Älä tee noin pääset taivaaseen nopeesti.

• Anonyymi

Palkkaisin maksullisen seuralaisen ja maksaisin paljon soudetulla kirkkoveneellä, se on miun pankki.

Sillä saa jopa Sugar Daddyn, siitähän on nyt kyse. Tasaraha, lusikat jakoon.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miten ruma olet, jos et ilmaiseksi deittiseuraa saa?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1578
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      27
      1112
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1074
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      986
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      188
      924
    7. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      98
      863
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      861
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      799
    Aihe