Työtön, kun menet pilkille ja jos saat kalaa, saamasi kalan määrä vähennetään täysimääräisesti toimeentulotuestasi.
Mikään vilunki ei onnistu, kelaetsivät tarkkailee.
Toimithan rehellisesti ja ilmoitat kalansaaliit rehdisti sossulle!
Tärkeä ohje pilkkijöille
91
344
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voi ei, on tämä surkaa, pullopantit viedään, mustikat takavarikoitiin ja nyt lähtee laihat lahnatkin 😢
- AnonyymiUUSI
Mitä valitatte, intoa ja voimaa riittää pilkille ja muihin touhuihin, mutta töihin ei sitten millään!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä valitatte, intoa ja voimaa riittää pilkille ja muihin touhuihin, mutta töihin ei sitten millään!
Eeeii työhön elämää käytetä. Työkyrit keksitty sitä varten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eeeii työhön elämää käytetä. Työkyrit keksitty sitä varten.
Oivalsit. Herran siunausta.
- AnonyymiUUSI
Ei haittaa. Sossu maksaa puuttuvan osan.
Työtön voittaa🏆 - AnonyymiUUSI
Ostin tuossa 55 tuuman uuden telkkarin ja asensin siihen wifin että nettikanavatkin näkyy.
Reititin oli jo valmiina ollut 2vuotta ja sillä on toiminut läppäri, tabletti makkarin tv ja nyt tuo uusin olohuoneen suuri tv.
Rahaa kuluu muttei vähene.
Tuli tehtyä pitkä työura ja on omakotitalo,kesämökki veneineen ja autona citymaasturi.
Jouduin työttömäksi vasta 63 vuotiaana kun irtisanoivat.
Antoivat ymmärtää ettei minua enää tarvitse työmarkkinoilla, koska olen liian vanha.
Pian ansiosidoainen liiton raha loppuu ja pääsen vanhuuseläkkeelle- AnonyymiUUSI
muttei vähene
- AnonyymiUUSI
Veneineen kesämökki
- AnonyymiUUSI
vanha liian olen koska
- AnonyymiUUSI
kuluu muttei vähene
- AnonyymiUUSI
Toisin sanoen loppu lähestyy ja vauhdilla jos ikäsikin on jo 63 v. Aina kun menet yöksi nukkumaan kuolin vuoteellesi ja pistät silmät kiinni muista hyvästellä kaikki edellä mainitsemasi rakkaat tavarat jos et enää aukaisekaan silmiäsi enää😂. Reservi ikä nostetaan 65v. Joten häkkänen voi järjestää sinulle vielä ilmais matkan ukrainan etulinjaan🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toisin sanoen loppu lähestyy ja vauhdilla jos ikäsikin on jo 63 v. Aina kun menet yöksi nukkumaan kuolin vuoteellesi ja pistät silmät kiinni muista hyvästellä kaikki edellä mainitsemasi rakkaat tavarat jos et enää aukaisekaan silmiäsi enää😂. Reservi ikä nostetaan 65v. Joten häkkänen voi järjestää sinulle vielä ilmais matkan ukrainan etulinjaan🤣🤣
Kyllä
- AnonyymiUUSI
Kalastan vain pimeässä, eli kalatkin saan pimeänä.
- AnonyymiUUSI
Kela etsivillä on nykyään yönäkölaitteet 🙎♂️
- AnonyymiUUSI
Miten esim. 300 Eurosta vähennetään vaikkapa 2 kg kalaa?
- AnonyymiUUSI
2kg = 600 ekee. Tähän on valmiit kaavat.
T Kelan tytöt - AnonyymiUUSI
Muikun kilohinta näin keskitalvella on n. 11€, joten 2 kg mujetta vähentää kelan rahaa 22€.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muikun kilohinta näin keskitalvella on n. 11€, joten 2 kg mujetta vähentää kelan rahaa 22€.
Väärin, vähennetään 600 euroa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, vähennetään 600 euroa.
Laskukaava...? 🤔
- AnonyymiUUSI
Antoivat ymmärtää ettei minua enää tarvitse työmarkkinoilla, koska olen liian vanha.
Pian ansiosidoainen liiton raha loppuu ja pääsen vanhuuseläkkeelle - AnonyymiUUSI
Antoivat ymmärtää ettei minua enää tarvitse työmarkkinoilla, koska olen liian vanha - AnonyymiUUSI
Reititin oli jo valmiina ollut 2vuotta ja sillä on toiminut läppäri, tabletti makkarin tv ja nyt tuo uusin olohuoneen suuri tv
- AnonyymiUUSI
ja nyt tuo uusin olohuoneen suuri tv
- AnonyymiUUSI
Ostin tuossa 55 tuuman uuden telkkarin ja asensin siihen wifin että nettikanavatkin näkyy
- AnonyymiUUSI
LIITON RAHA LOPPUU!!!!
- AnonyymiUUSI
Jokainen kala on lahja!
Mitä Jeesus kalasti? 🤔- AnonyymiUUSI
Ihmisiä, mut miten se auttaa lieksalaisen nälkään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiä, mut miten se auttaa lieksalaisen nälkään?
Ohje on selvä, syötte ihmisiä.
- AnonyymiUUSI
koska olen liian vanha
- AnonyymiUUSI
citymaasturi?
- AnonyymiUUSI
Reititin oli jo valmiina ollut 2vuotta
- AnonyymiUUSI
Kuka kumma??
- AnonyymiUUSI
raha loppuu
- AnonyymiUUSI
Rahaa
- AnonyymiUUSI
55 duumaa
- AnonyymiUUSI
Mikä mies
- AnonyymiUUSI
irtisanoivat
- AnonyymiUUSI
LIITTO JUUUUKKKEEELIIII!!!!
- AnonyymiUUSI
työura
- AnonyymiUUSI
Tuli tehtyä
- AnonyymiUUSI
vasta 63 vuotiaana
- AnonyymiUUSI
Särki 49 grammaa vähennetään täysimääräisesti.
- AnonyymiUUSI
Särkihän on ns taloussiika. Eli lasketaan loheen sen mukaan vähennys on 10€ gramma.
- AnonyymiUUSI
vanhuuseläkkeelle
- AnonyymiUUSI
Mikään vilunki ei onnistu
- AnonyymiUUSI
Ei sossulle vaan KELALLE
- AnonyymiUUSI
KELALLE ei sossulle.
- AnonyymiUUSI
jos saat kalaa
- AnonyymiUUSI
Keskimäärin jokainen saakalaa. Joten laskemme keskimäärin sinunkin kohdalla.
- AnonyymiUUSI
ilmoitat kalansaaliit rehdisti jarille!!
- AnonyymiUUSI
Muistetaan kaikki reilu meininki. Työttömälle ei mitään ylimääräistä 👍
- AnonyymiUUSI
Vähennetään määrä
- AnonyymiUUSI
Kysely lieksan miehilleee
- AnonyymiUUSI
Mies huuattanu autoansa
- AnonyymiUUSI
Arto Satonen vaiko Annika Saarikko KELAn pääjohtajaksi
- AnonyymiUUSI
Voiko olla huonompia hakijoita. Molemilla keltaista silmissä lainehtii.
- AnonyymiUUSI
Tytti Tuppurainen käräjillä kirjoittaa
- AnonyymiUUSI
Tartu lujasti hetkeen, elämä on lahja ja lahja on dynaaminen. Olen noin 49 mies ja olen työtön
- AnonyymiUUSI
Kela vähensi lahjan toimeentulotuesta 😢
- AnonyymiUUSI
Nyt se on sitten maailma mielenvikaisten vallassa
- AnonyymiUUSI
Kun menee Kolille
- AnonyymiUUSI
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18786455/tyottomon-elama-on-helppoa-
Pilkille pilkille - AnonyymiUUSI
sunnuntai lieksassa
- AnonyymiUUSI
Nykyään kaikilla seovattu
- AnonyymiUUSI
Kalansaaliit ilmoitetaan lomakkeella 45Ö. Tarvittavia tietoja ovat kalan laji suomeksi ja latinaksi, kalan paino ja pituus. Liitteeksi valokuva jokaisesta kalasta erikseen. Asiantuntijamme laskevat kunkin kalan tarkan ravintoarvon ja toimeentulotukeasi vähennetään tämän laskutoimituksen tuloksen perusteella.
- AnonyymiUUSI
Saako kalastuskortin hinnan harkinnanvaraisena tt-tukena?
Entä jos kalastaa ilman korttia ja saa sakot, niin korvaako kela, tietysti vähennettynä saaliin arvolla...?
Tuleeko karenssia?- AnonyymiUUSI
Tässä tapauksessa tuki tulee ja pitää ottaa ilman harkinnanvaraa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa tuki tulee ja pitää ottaa ilman harkinnanvaraa.
F lausunto paha
- AnonyymiUUSI
Seksuaalirikokset yleistyivät räjähdysmäisesti
- AnonyymiUUSI
Pitääkö naapurin antamat kalanperkaus tähteet ilmoittaa sossulle, jos on saanut niitä ruuakseen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö naapurin antamat kalanperkaus tähteet ilmoittaa sossulle, jos on saanut niitä ruuakseen?
Niistä on ilmoitettava, luultavasti ainakin pari viikkoa karenssia siitä tulee...
- AnonyymiUUSI
nnika Saarikko KELAn pääjohtajaksi
- AnonyymiUUSI
Annika saarikko jakaa soppatykistä kalanpääkeittoa työttömille
- AnonyymiUUSI
Minkä ikäisenä on pakko alkaa antaa kiinteää ruokaa
- AnonyymiUUSI
Työttömön elämä on
- AnonyymiUUSI
Ikoset
- AnonyymiUUSI
Olli olli olli
- AnonyymiUUSI
Missä luotto miehet.
- AnonyymiUUSI
Teollisuusliitto aiheuttaa työttömyyttä
- AnonyymiUUSI
Tämä on pyramiidihuijaus. Anna tää kaikille ennen sinua tulleita
- AnonyymiUUSI
Romahtaa
- AnonyymiUUSI
Otappa alottaja lääkkeesi ja lopeta hölmöily.Piru seuraa selkäsi takana hölmöilyjäsi👹
- AnonyymiUUSI
Kela palkannut jo pirunkin kyttäämään työtöntä? 🥺
- AnonyymiUUSI
Suomen viranomaiset epäilevät Eagle S-aluksen kuuluneen Venäjän varjolaivastoon, jota Venäjä käyttää kiertääkseen venäläiselle öljylle asetettuja pakotteita. Viranomaiset eivät ole tiedottaneet tutkinnassa paljastuneista asioista tai niiden perusteella tehdyistä johtopäätöksistä ainakaan toistaiseksi julkisuuteen
- AnonyymiUUSI
R. E. D.D.I.T. O. N. P. A. I. K. K. A. O. L. L. A
- AnonyymiUUSI
........NIIN, MUTTA MISTA VÄHENTÄÄ KULUT
VEROTTAJA EI VÄLITÄ KULUISTA, VAAN KAIKISTA RUTTOTULOISTA VIE VERON. SIKSI KUKAAN EI HALUA YRITTÄÄ MITÄÄN, KUN EI SE KANNAA. KULT OVAT SUUREMMAT, KUIN TULOT.
-
ÄLÄ MEE ONGELLE KYLMÄTTÄMÄÄN, MUNAS´ UITAT VIELÄ SIELLÄ AVANNOSSA.
ODOTTELET VAAN, ETTÄ TILILLSI TULEE RAHAT, KUTEN TEKEVÄT KAIKKI TYÖPERÄISET MAAHAN-MUUTTAJATKIN.
PIMEÄNÄ MYYT HUUMETTA TARJOITTE, SANNOILLE JA SUURILLE JOHTAJILLE, KUTEN ABAANI PAKOLAISET. - AnonyymiUUSI
saadaan maahanmuuttajien ansiosta, pitää opetella niitä
- AnonyymiUUSI
Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi ”tahtoo tehdä diilin
- AnonyymiUUSI
yksinäiseltä vaikuttaa lapsettoman 43-vuotiaan mieslapsen
- AnonyymiUUSI
mielenkiintoisin matemaattisten fakta
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578757Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123449Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262640Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044