Jos tuota lisävarustetta on auto veto edestä melko vaikeaa ja turvallista .Vanhat ihmiset ottavat sen pois mitä tuollakin ruuvilla tekee ,vie vain tilaa peräkontissa voi löytyä tallesta tai ei .Purkaamolta ,merkkiliikkeestä sen verran harvinaisempi varaosana tilattuna tulla todella kalliiksi .Tänääkin sitä olisi tarvittu auto tipahtunut jäiseltä tieltä raviin joutui laittamaan kiinni jostakin iskunvaimentimen tukivarresta 20 m raahaasin ravia pitkin sitten vasta nousi tielle auto taas kuski pääsi kiitoksella 30 min konttailin jäätiköllä.🤔🧊 4x4 oli hankaluuksia jääpinalla vetää autoa ylös🚙🚗
Vetosilmukka on hyvä pitää mukana oli kesä tai talvi
6
112
Vastaukset
- Anonyymi
Hinaussilmukka on vakiovaruste autossa, eikä se vie tilaa kun sillä on oma paikkansa.
Ei kukaan sitä pois ota, oikeasti.
Sinä voisit opetella kirjoittamaan.- Anonyymi
Kyllä äitikin otti sen pois uudesta autostaa eikä oli sitä pannut vieläkään takasin ,vaikka karjuin kuin🦁se on auton tärkein lisävaruste .Auton arvo laskee kovasti jos auton myy pois ja se ei ole mukana ,älykkyys osamääräni on vain97 en osaa kirjoittaa oikein olen vajaaälynen 🤪.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä äitikin otti sen pois uudesta autostaa eikä oli sitä pannut vieläkään takasin ,vaikka karjuin kuin🦁se on auton tärkein lisävaruste .Auton arvo laskee kovasti jos auton myy pois ja se ei ole mukana ,älykkyys osamääräni on vain97 en osaa kirjoittaa oikein olen vajaaälynen 🤪.
No kun tuon tilasi ymmärrät, niin sinulla on toivoa, kunhan vain haet apua ja menet kouluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun tuon tilasi ymmärrät, niin sinulla on toivoa, kunhan vain haet apua ja menet kouluun.
Minä en mene enään kouluun olen vanha koira enkä opi uusia temppuja 60 jo on menossa ja eläkkeellä (hullu).
- Anonyymi
Auto pudonnut raviin, mihin siis? Suomenkieli on vaikea kieli, mutta kyllä suomalaisen pitäisi sitä osata ihan niin, että tulee ymmärretyksi.
- Anonyymi
Hevosetkin innostuu kilpailussa raviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****735111- 1323527
- 982295
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e201955Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put2291738Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851537Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.251387A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem261367- 371345
- 151275