Jos tuota lisävarustetta on auto veto edestä melko vaikeaa ja turvallista .Vanhat ihmiset ottavat sen pois mitä tuollakin ruuvilla tekee ,vie vain tilaa peräkontissa voi löytyä tallesta tai ei .Purkaamolta ,merkkiliikkeestä sen verran harvinaisempi varaosana tilattuna tulla todella kalliiksi .Tänääkin sitä olisi tarvittu auto tipahtunut jäiseltä tieltä raviin joutui laittamaan kiinni jostakin iskunvaimentimen tukivarresta 20 m raahaasin ravia pitkin sitten vasta nousi tielle auto taas kuski pääsi kiitoksella 30 min konttailin jäätiköllä.🤔🧊 4x4 oli hankaluuksia jääpinalla vetää autoa ylös🚙🚗
Vetosilmukka on hyvä pitää mukana oli kesä tai talvi
6
251
Vastaukset
- Anonyymi
Hinaussilmukka on vakiovaruste autossa, eikä se vie tilaa kun sillä on oma paikkansa.
Ei kukaan sitä pois ota, oikeasti.
Sinä voisit opetella kirjoittamaan.- Anonyymi
Kyllä äitikin otti sen pois uudesta autostaa eikä oli sitä pannut vieläkään takasin ,vaikka karjuin kuin🦁se on auton tärkein lisävaruste .Auton arvo laskee kovasti jos auton myy pois ja se ei ole mukana ,älykkyys osamääräni on vain97 en osaa kirjoittaa oikein olen vajaaälynen 🤪.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä äitikin otti sen pois uudesta autostaa eikä oli sitä pannut vieläkään takasin ,vaikka karjuin kuin🦁se on auton tärkein lisävaruste .Auton arvo laskee kovasti jos auton myy pois ja se ei ole mukana ,älykkyys osamääräni on vain97 en osaa kirjoittaa oikein olen vajaaälynen 🤪.
No kun tuon tilasi ymmärrät, niin sinulla on toivoa, kunhan vain haet apua ja menet kouluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun tuon tilasi ymmärrät, niin sinulla on toivoa, kunhan vain haet apua ja menet kouluun.
Minä en mene enään kouluun olen vanha koira enkä opi uusia temppuja 60 jo on menossa ja eläkkeellä (hullu).
- Anonyymi
Auto pudonnut raviin, mihin siis? Suomenkieli on vaikea kieli, mutta kyllä suomalaisen pitäisi sitä osata ihan niin, että tulee ymmärretyksi.
- Anonyymi
Hevosetkin innostuu kilpailussa raviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713889- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241598
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016