Jostain käsittämättömästä syystä minusta kertovat viestit poistetaan täältä, vaikkei niissä olisi mitään rumaa edes. Ovat trolleja, mutta mulle valitetaan että olisin väärässä ketjussa, mutta myös vain minusta itsestäni kertovista ketjuista minun viestini poistetaan (sellaisista, jotka jo alunperinkin on tehty vain pilkkaamaan minua ja sellainen koko ketju lähti, joka oli ihan itseni tekemä minun omasta elämästäni).
Jotta saan kertoa itsestäni
24
122
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Evvk.
- AnonyymiUUSI
Mä rakastan iroaniaa, kai koska olen vähän tällainen ambivalenssinen <3
No, olen viime päivät kirjoitellut kaikenlaista ja mietin että mitä voi ja mitä ei voi kertoa. Kuinka paljon mä voin antaa niille siis aseita.
Meinasin jo laittaa diagnoosini yhteen ketjuun. Sitten jänistin ja olin nimenomaan iloinen jälkikäteen että olipa HYVÄ etten laittanut! Melkein jo siis lipsahti, kun tämä nettimaailma oli mulle tehty tällaiseksi, liian helpoksi.
Sitten... aloin ajatella asiaa uudelleen ja mietin että haittaako se TODELLA. Onhan mulla sydänkin ja kaikki tietää että se on tärkeä eikä siihen pidä ampua ellei ole aikeissa rumempaan. Niin...?
Olen siis dissosiaatiohäiriöinen JA skitsofrenian kirjolla (Kirjolla siis ollaan :DDD). Muo hassuttaa aina kun mediassa puhutaan hysteriasta, kun siitä puhutaan niin... jotenkin... just jossain taivasteltiin että ennen maailma oli pahempi ja naisia diagnosoitiin hysteeriksi. Minusta toi oli aika outoa, kun ihan samalla tavalla meitä vieläkin diagnosoidaan siihen eikä vieläkään ketään kiinnosta. Samaa tää on yhä. Meikät on yhä täällä <3 En mä ole mikään mytologinen hahmo.
Näistä kirjoittelen jo kolmatta kertaa, kun minua sensuroidaan kertomasta ITSESTÄNI.
Kuten se, että olen pedofilian uhri, näyttää ainakin teidän käytöksestä päätellen olevan kaikista rankinta TEILLE, kun kohtelette minua näin ja yritätte hävittää minut. Miksi yritte poistaa MINUT?- AnonyymiUUSI
...Meillä on joku aatteellinen ongelma tässä ;P
Ymmärränhän minä että on ongelma että kerron olevani pedofilian uhri ja traumatisoitunut. Siitähän voi tulla ongelmia jollekin. Olen tässä nyt jo kohta 40-vuotta ja totesin että MINÄ OLEN TÄRKEÄMPI.
Oli hassua huomata että mut canceloidaan (vai mikä se uusi hieno termi onkaan). Minut? Siis minäkö tässä olin aina se ongelma. Olen joo siis monin eri sanoin tämän saman ilmaissut, mutta jos sä kiusaat pedofilian uhreja ja siis täysin ilman syytä, ei sulla itselläsi ole ihan hirveästi valuuttaa ruveta nillittämään, jos sulle itsellesi käy jotain. Sä et kärsi enemmän kuin minä.
Ja pedofiliassa aina se lapsi on se joka kärsii eniten ja joskus ainoa, joka kärsii. Ei ole muita uhreja. Aina lapsi/uhri on se tärkein ja vain sillä on väliä. Älkää nyt nillittäkö siellä. Ei ole olemassa mitään "kauheutta", kun mä käyn ruokakaupassa. En ole ole ikinä ollut häiriöksi tai tehnyt väärin. Ei ole ollut syytä vainota muo ja häätää pois kaupoilta... eristää tänne kotiini, kun TOTELLISUUS on liian raskasta teille kestää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...Meillä on joku aatteellinen ongelma tässä ;P
Ymmärränhän minä että on ongelma että kerron olevani pedofilian uhri ja traumatisoitunut. Siitähän voi tulla ongelmia jollekin. Olen tässä nyt jo kohta 40-vuotta ja totesin että MINÄ OLEN TÄRKEÄMPI.
Oli hassua huomata että mut canceloidaan (vai mikä se uusi hieno termi onkaan). Minut? Siis minäkö tässä olin aina se ongelma. Olen joo siis monin eri sanoin tämän saman ilmaissut, mutta jos sä kiusaat pedofilian uhreja ja siis täysin ilman syytä, ei sulla itselläsi ole ihan hirveästi valuuttaa ruveta nillittämään, jos sulle itsellesi käy jotain. Sä et kärsi enemmän kuin minä.
Ja pedofiliassa aina se lapsi on se joka kärsii eniten ja joskus ainoa, joka kärsii. Ei ole muita uhreja. Aina lapsi/uhri on se tärkein ja vain sillä on väliä. Älkää nyt nillittäkö siellä. Ei ole olemassa mitään "kauheutta", kun mä käyn ruokakaupassa. En ole ole ikinä ollut häiriöksi tai tehnyt väärin. Ei ole ollut syytä vainota muo ja häätää pois kaupoilta... eristää tänne kotiini, kun TOTELLISUUS on liian raskasta teille kestää."...Jos meikä kestää olla se itse uhri, niin te kestätte kuulla siitä että olen uhri ja senkin että te sitten vainositte minua sen TAKIA että olen pedofilian uhri. En ole ikinä edes tupakkaa kokeillut, enkä siis ole mikään narkkari tai rikollinen, millaisena te olette minua kohdelleen.
Minä olen ollut "vain" vaikeasti mielisairas ja sitä jo vuosikymmenien ajan ja ihan samalla tavalla. Minä vain olen täällä ollut tämä minä. On vain teidän ongelmanne mitä LUULITTE minusta. Minun syytäni mikään tässä ei ole."
...Haloo hei. Ei tuossa viestissä ole mitään väärään. Kuka tosta suuttuu. Enhän edes kerro siinä että kenestä puhun. Saan minä itsestäni kertoa ja muista ei ole tuossa kerrottu. Faktaa vain erottelematta että kenestä puhun.
Ei ole ollut mitään syytä kiusata minua. Ei ole ollut. Olen ollut tällainen mm. levoton koko ikäni, eikä se ole syy alkaa käyttää hallinta/väkivalta keinoja minuun. Se ei ole. Ei ole väärin olla mielisairas. Kaikki oireeni johtuvat siitä että olen post-traumaattinen, niin kyllä te silloin kiusaatte ja vainoatte minua juurikin SIKSI.
EI tämä ole mitään tabu. Eläkää tekojenne kanssa.
Minulla ei ole siis mitään tekemistä huumeiden kanssa, vaikka teiniajan kaverini käyttivätkin. Mikään narkkari en IKINÄ ollut enkä ole mitään huumeita kokeillutkaan. Saan minä nyt totuuden kertoa. En ole sitä mitä luulette. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"...Jos meikä kestää olla se itse uhri, niin te kestätte kuulla siitä että olen uhri ja senkin että te sitten vainositte minua sen TAKIA että olen pedofilian uhri. En ole ikinä edes tupakkaa kokeillut, enkä siis ole mikään narkkari tai rikollinen, millaisena te olette minua kohdelleen.
Minä olen ollut "vain" vaikeasti mielisairas ja sitä jo vuosikymmenien ajan ja ihan samalla tavalla. Minä vain olen täällä ollut tämä minä. On vain teidän ongelmanne mitä LUULITTE minusta. Minun syytäni mikään tässä ei ole."
...Haloo hei. Ei tuossa viestissä ole mitään väärään. Kuka tosta suuttuu. Enhän edes kerro siinä että kenestä puhun. Saan minä itsestäni kertoa ja muista ei ole tuossa kerrottu. Faktaa vain erottelematta että kenestä puhun.
Ei ole ollut mitään syytä kiusata minua. Ei ole ollut. Olen ollut tällainen mm. levoton koko ikäni, eikä se ole syy alkaa käyttää hallinta/väkivalta keinoja minuun. Se ei ole. Ei ole väärin olla mielisairas. Kaikki oireeni johtuvat siitä että olen post-traumaattinen, niin kyllä te silloin kiusaatte ja vainoatte minua juurikin SIKSI.
EI tämä ole mitään tabu. Eläkää tekojenne kanssa.
Minulla ei ole siis mitään tekemistä huumeiden kanssa, vaikka teiniajan kaverini käyttivätkin. Mikään narkkari en IKINÄ ollut enkä ole mitään huumeita kokeillutkaan. Saan minä nyt totuuden kertoa. En ole sitä mitä luulette....Vuosia minua kiusattiin. Odottelin että se rauhoittuisi, kun ihmiset tottuu minuun, mutta se vain paheni. Ok, no aloin kysellä MIKSI te kiusaatte minua ja eri tavoin, todella MONIN tavoin yritin asiaa selvittää lähes vuoden ajan. Käytännössä koko vuoden 2022 minä vain tein valituksia ja yritin JOKA paikasta kysellä tästä, mutta mistään ei vastattu kyselyihin ja lopulta kaikkialla lopetettiin kokonaan vastaamasta.
Ok?
No... miten tämä tilanne sitten on, kun kukaan ei suostu minulle kertomaan? - AnonyymiUUSI
F21 ja F44
rakkaudella
Ei ole syytä sitä poistaa.
Elämä on mitä on eikä noi minusta poistu.
Ei se siitä muutu. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...Vuosia minua kiusattiin. Odottelin että se rauhoittuisi, kun ihmiset tottuu minuun, mutta se vain paheni. Ok, no aloin kysellä MIKSI te kiusaatte minua ja eri tavoin, todella MONIN tavoin yritin asiaa selvittää lähes vuoden ajan. Käytännössä koko vuoden 2022 minä vain tein valituksia ja yritin JOKA paikasta kysellä tästä, mutta mistään ei vastattu kyselyihin ja lopulta kaikkialla lopetettiin kokonaan vastaamasta.
Ok?
No... miten tämä tilanne sitten on, kun kukaan ei suostu minulle kertomaan?...Siellä on sääntöjä. Paljon sääntöjä. Minä en ole ensimmäistä kertaa mielisairas, mutta moni täällä on selkeästi ensimmäistä kertaa tekemisissä minunlaiseni kanssa. Reppanat.
No, mutta säännöt on sääntöjä ja vaikka ette niitä ymmärrä, niin niitä kannattaisi noudattaa. Kun ongelmia tulee... KUN, niin sitten katsotaan taakse päin että miten kävi ja käy ilmi että TE ette noudattaneet sääntöjä. Minä en väärin tehnyt. Ei ole väärin olla mielisairas. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...Siellä on sääntöjä. Paljon sääntöjä. Minä en ole ensimmäistä kertaa mielisairas, mutta moni täällä on selkeästi ensimmäistä kertaa tekemisissä minunlaiseni kanssa. Reppanat.
No, mutta säännöt on sääntöjä ja vaikka ette niitä ymmärrä, niin niitä kannattaisi noudattaa. Kun ongelmia tulee... KUN, niin sitten katsotaan taakse päin että miten kävi ja käy ilmi että TE ette noudattaneet sääntöjä. Minä en väärin tehnyt. Ei ole väärin olla mielisairas....Mä just viihdytin itseäni ajatellen kaikenlaisia skenaarioita ja yksi niistä mun nyt täytyy kertoa.
Mietippä sellainen tilanne että siellä on yöllä narkkarit duunissa ja tällainen psykoottinen nainen on siellä samaanaikaan puskassa. Mitä se narkkari tekee? Varmaan soittaa poliisille?!! :DDDD
Joo. Toi riittää. Kyllä te ymmärrätte.
- AnonyymiUUSI
Olen Niinikoskelta ja kerroin siihen Abi-risteily-ketjuuni kaikenlaista mm. sieltä, mutta ilman nimiä. Se ketju sitten poistettiin... kokonaan.
No, siellä kerroin todellakin siitä vuoden 2005 Abiristeilystäni ja olen tänne muuallekin siitä kertonut, jos vain viestit ovat jääneet, Joku siitä levittää pilkkaversiota, mutta ehkä omaa versiotanikin on siellä vielä jäljellä. - AnonyymiUUSI
Olen kertonut perheestäni, mutta niitäkin viestejä on katoillut. Poistot on silti olleet varsin erikoisia. Vaikea hahmottaa siis mikä muka on ongelma, mutta ilmeisesti vain se että ylipäätänsä kerron itsestäni, kun siis viestit kertovat minusta ja ketjun aihe olen minä itse eikä itse viestissä ole mitään-mitään rumaa. Ei kirosanoja, ei edes sensuroidussa muodossa. Ei nimiä eikä mitään.
Tuntuu etten vain saa kertoa itsestäni. Aina kun joku (teko)syy tulee, minkä verukkeella viestini poistetaan, niin siirryn muualle ja/tai en sitten tee sitä aiempaa ja SILTI viestini katoaa. Olen huomioinut senkin että siis siinä siteeraamassani viestissä voi olla se ongelma, mutta myös tänne alas tulleet katoilee jne. - AnonyymiUUSI
Vaikeahan se on Orimattilasta kertoa, jos ei saa kertoa mitään siitä :DD
No, mutta tämä ketjuni nyt täällä taas vähän korvaamaan sitä Abiristeily-ketjua, jonne todellakin sitten laitoin viesti, jos ei muualle saa. En todellakaan voi ikinä olla väärässä aiheessa, kun aiheena olen minä itse.
Seuraan tätä sivustoa ja tuolla on tehty VALTAVASTI ketjuja vain pilkkaamaan minua eli tällaista tämä meininki täällä on. Minä en tässä ole se pahis. Koska poistot on kuitenkin outoja, niin ehkä ongelma on todellakin vain noissa tekoälyissä ja trolleista, jotka täällä rellestää. Ei taida heitä haittaa, jos poistellaan ihan randomisti.- AnonyymiUUSI
...Vaikea on kertoa itsestään ja minä kun asun Orimattilassa ja ketju oli tehty pilkkaamaan minua, niin on omituista että minut siitä sitten poistettiin. Samapa kävi siellä kaupoillakin eli vaikka vain käyn ruokakaupassa, hakemassa postipakettiani tai yritän saada palvelua Pankista, niin minut koetaan vain ongelmaksi ja hommaudutaan eroon. Outoa. Miksi te teette tällaista? No...
"Mä luin nyt huolella ton enkunkielisen version ja se saa kiitettävät pisteet. Se osasi hyvin korjata mun kirjoitusvirheet ja tehdä jutustani selkeämmän. No, englanniksihan se on, mutta kyllä mulle tuli ihan selkeämpi olo nyt, kun toi vähän siisti tekstiäni :)
Hyvin meni. Ei mulla mitään valitettavaa. Tota (jo?)/(already?) -kohtaa ihmettelin, mutta omanikin oli joo vähän hankala. Huomaan siinä eräänlaisen virheen eli ois varmaan kannattanut ilmaista asia paremmin. Ajatukseni on siinä että pää menee sekaisin tuollaisista, mutta koska mulla se on jo sekaisin, niin tuskin haittaa :)
Mä olen jo ollut niin armottoman sekaisin elämässäni etten koe tuollaista pientä uhkaksi. Mulla on mennyt jo koko elämä pääni ristiriitaisuuksia selvitellessä ja yrittäessä poistaa sieltä mm. aivopesua. Sieltä ei siis oikein erota että kuka ajattelee ja mitä :( Samaa seulomista siis olen tehnyt jo vuosikymmeniä eli uskon voivani seuloa tekoälyn tuotoksetkin pois päästäni. Siinä auttaa se että jo tiedä mistä tämä materiaali tulee eli luen sitä netistä. Lapsuuden ajatuksista on vaikeampi sanoa että miksi ne ajatukset ovat päähäni tulleet ja mitä niille pitäisi tehdä.
Ps. Kaikenmaailman lahkoissa on koko jutun idea siinä että ihmiset ERISTETÄÄN muusta maailmasta. Positiivista on siis että aivopesu ei ole pysyvää <3 Sen suurin osa poistuu usein ihan näkemällä muuta mediaa tai jos pystyy palauttamaan mieleen aiempaa itseään, jonkun kuvan tai muun muiston avulla. Siitä aivopesusta siis voi herätä hyvinkin herkästi :) Se on tosi hyvä juttu <3
Siksi ne pitää niitä eristettynä. Siksi ne vaientaa ettei kenenkään aivopestyn omissa aivoissa nyt vain (herrajee!) alkaisi mitään raksuttaa. Huomaan että minut on (taas?) eristetty tänne kotiini (minun ei annettu kulkea tuolla kaupungilla) ja ainoa yhteyteni muuhun maailmaan on aikalailla vain tietokone ja TIEDÄN että koneita ja nettiä on helppo ohjailla. Mä tiedän... mä tiedän... ;P Tässä ei ole mulle mitään uutta.
Mä pärjään. Mä tiedän."
- AnonyymiUUSI
Siihen M-onnettomuuten minä en liity MILLÄÄNlailla. Minua alettiin vainota kotikylässäni sen jälkeen ilman mitään järjellistä selitystä. Mitään selitystä tai anteeksipyyntöä ei tullut myöhemminkään. Ymmärsin yskän.
Mitään rakkautta ette siis saa. Te ette ansaitse sitä.
Ja kun kerron olevani kiltti tyttö, niin voisitte edes perustella että miksi ette uskoa minua ja katsotte vain minua halventavasti ja käännätte päänne. Tosissaan... Miät mä muka olen tehnyt??
Minä en muutu huonoksi ihmiseksi sillä että te vain kohtelette minua kuin p*skaa. - AnonyymiUUSI
Tääl kyllä katoaa välillä oudosti ihan asiallisiakin viestejä.
- AnonyymiUUSI
Ei teillä koskaan ollut syytä kohdella minua niin rumasti. En ole edes tehnyt mitään väärää ja tiedän ettei edes niille rikollisille/näpistelijöille/narkkareille saisi tehdä kaikkea tuota mitä minulle on tehty.
En ole tehnyt väärää. Ja olisi todellakin reilua kertoa, MIKSI MINUA KOHDELLAAN HUONOSTI. Joku vikahan muka on, mutta kun tässä lähes 10 vuotta putkeen tilanne on ollut vain se että se systemaattisesti kiusaatte ja syrjitte minua. EI mitään muuta.
Kukaan ei kerro mikä muka on edes vialla. No, minä sitten itse olen analysoinut ja todennut että vaino johtuu siitä että olen post-traumaattinen pedofilian uhri. Eihän se joo teidän "koulutuksellanne" poistu minusta, joten teidän täytyi poistaa minut kokonaan. - AnonyymiUUSI
En tiedä kuka/mikä täällä on vuosien ajan poistellut viestejäni. Ei voi olla kenellekään ongelma että kerron totuuden. Jos siellä poistojen takana on ne kiusaajat, niin onhan se nyt ironista!
Jos kykenee ventovierasta ihmistä kiusata ilman syytä (juorut EI OLE syy!!), niin täytyyhän sitä kestää nyt totuuskin. Jos kykenee kohdella noin huonosti ihmisiä, niin kykenee katsomaan totuutta silmiin ja antaa rehellisyyden nimeen juttujeni jäädä tänne. On minulla oikeus puhdistaa maineeni.
Ei minulla ole syytä hävetä MITÄÄN. En minä häpeä olla pedofilian uhri, en ole sen takia huonompi ihminen. Minua kiusanneet ja ne itse hyväksikäyttäjät ovat niitä huonoja ihmisiä, mutta joo tuskin nekään tajuaa hävetä :(
Minä olen todellakin ollut tällainen (mielisairas) koko elämäni ja aina ollut lain paremmalla puolella. Koskaan en luntannut koulussa jne. Kyllä minä olen hyvän ja rehellisen elämän elänyt vaikka on niitä pieniä lipsumisia ollut. MITÄÄN siellä ei silti ole mitä en voisi julkaista ja kertoa poliisille. Minulla ei KOSKAAN ole ollut mitään mitä ei voisi poliisille kertoa ja siksi olen ollut erittäin ihmeissäni teidän käytöksestä ja siitä miten minua uhkaillaan poliisilla.
Teille on ehkä yllätys että olen jo kertonut kaiken poliisille. Olen ainakin yrittänyt informoida heitä kaikesta eli heillä pitäisi olla se PARAS käsitys tästä kaikesta. En tosin tiedä meneekö yhteydenottoni koskaan perille. Se on sitten se eri asia :( Ainakin yksi huono poliisi tuli vastaan syksyllä 2021. Toivon silti että jotain joskus sinne on mennyt perille asti <3
Kokonaisen ihmisen (eli minun) poistaminen maailmasta on vaikeaa. Sitä tässä on yritetty, mutta minä todellakin yhä elän :D - AnonyymiUUSI
Kummallisia on poistot olleet. Voihan tekoäly jotenkin huomata jonkun piikin jossain ja poistaa sen sitten ihan jonkun asteikon mukaan.
No, mutta paljon erilaiset koodaukseen liittyvät juttuni ovat poistuneet. Itse en koodaa, mutta perheenjäseneni on toiminut koodaajana. No, mutta olen seuraillut noita toimintoja ja niistäkin selostanut ja nekin viestit katosi.
Minulle tuli kerran joku kännipuhelu. Se on pyörinyt mielessäni ja tuossa eilen-tai-toissapäivänä sen kerroin tänne ensimmäistä kertaa. Se katosi ja vähän vitsillä laitoin sen uudestaan ja se TAAS katosi. Ehkä moderaattorillakin on huumorin tajua, koska TUSKIN se juttuni nyt oli niin tärkeä että sitä kannatti poistaa.- AnonyymiUUSI
...Ps. Minä muuten käsittääksen olen "salattu". Yksityishenkilönä minun tietojani ei muutoinkaan saa laittaa mihinkään. Olen julkkikseksi tullut ihan vain vainottuna. Minä en itse ole mitään tehnyt, mutta lopulta KOKO KAUPUNKI kiusasi minua, kun tuolla kaupungilla kuljin. Sana kiirii eli siis valheet. No... te sitten julkaisitte minut ja siinä on se just-se ongelma, kun kiusaatte täysin ventovierasta.
Oli niin tai näin, niin minun kuviani ei saa laittaa nettiin. Sitä on todellakin rajoitettu, miten kansalaisista saa laittaa tuolla julkisilla paikoilla. KAIKKi ei ole sallittua!
No, minun nimeäni eikä osoitettakaan voi missään olla, ja jos jossain on niin se on enemmän ja vähemmän laitonta riippuen siitä miten se on sinne mennyt. Minä sitä sinne en ole laittanut.
Olen siis erakko ja ollut sitä jo vuosikymmeniä, joten aina mojovan sotkun te olette tehneet! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...Ps. Minä muuten käsittääksen olen "salattu". Yksityishenkilönä minun tietojani ei muutoinkaan saa laittaa mihinkään. Olen julkkikseksi tullut ihan vain vainottuna. Minä en itse ole mitään tehnyt, mutta lopulta KOKO KAUPUNKI kiusasi minua, kun tuolla kaupungilla kuljin. Sana kiirii eli siis valheet. No... te sitten julkaisitte minut ja siinä on se just-se ongelma, kun kiusaatte täysin ventovierasta.
Oli niin tai näin, niin minun kuviani ei saa laittaa nettiin. Sitä on todellakin rajoitettu, miten kansalaisista saa laittaa tuolla julkisilla paikoilla. KAIKKi ei ole sallittua!
No, minun nimeäni eikä osoitettakaan voi missään olla, ja jos jossain on niin se on enemmän ja vähemmän laitonta riippuen siitä miten se on sinne mennyt. Minä sitä sinne en ole laittanut.
Olen siis erakko ja ollut sitä jo vuosikymmeniä, joten aina mojovan sotkun te olette tehneet!"Olen siis erakko ja ollut sitä jo vuosikymmeniä, joten aina mojovan sotkun te olette tehneet!"
...Siellä kun ei pitäisi olla mitään eikä siellä edes voi olla mitään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Olen siis erakko ja ollut sitä jo vuosikymmeniä, joten aina mojovan sotkun te olette tehneet!"
...Siellä kun ei pitäisi olla mitään eikä siellä edes voi olla mitään....Poliisille on kaikki kerrottu (tai ainakin yritetty kertoa) ja viranomaisilla on kaikki tarvittava tieto, jos... JOS heillä on vain oikeus niihin tietoihin mennä. Sen verran noita sotkuja on tullut seurailtua/jäljitettyä että siellä on joku asiaankuulumaton nyt esim.lukenut oikeudetta asioita, jotka ei hänelle kuulu eikä hän siis niistä mitään myöskään ymmärrä. Oikealle asialle, kun EI LAITETA sellaisia, joilla ei ole asiaan koulutusta ja ymmärrystä. No, sitten siellä on jossain laittomassarekisterissä vissiin jotain, koska yhä olen ihmeissäni siitä kun POLIISI... minua simputtaa ja yrittää lavastaa minut. Siinä kaikki meni pieleen ja juurikin siinä että nyt kyllä tuli moka ja valittiin ihan väärä uhri!! Huh huh!! Eihän toi voinut ikinä onnistua. Olen sitä pohtinut ja päätellyt ettei se poliisi vain yksinkertaisesti voi olla niin ammattitaidoton että ihan ventovieraalle tekisi noin. Kyllä sillä oli nyt jotkut (ilmeisen valheelliset) taustatiedot siellä, joiden mukaan hän toimi. Noin siinä just käy, kun improvisoidaan. Joku päivä se kosahtaa. Njaa-njaa.
No... Teillä on toi teidän pitkä tie ja todellakin LOPUTON tie. Minä olen mitä olen, eikä minua saa rangaista vain sen takia että olen mielisairas ja/tai pedofilian uhri. Minä en myöskään lakkaa olemasta mitään tätä, joten ainoa loppuratkaisu on vain että kuolisin. No, tässä yhä olen elossa ja me kaikki selkeästi olemme miettineet tätä samaa asiaa että aikooko joku nyt minut tappaa :DDDDD
Ei teille muutakaan keinoa ole jäänyt, kun ette halua kohdata totuutta.
- AnonyymiUUSI
Mä muuten kerran just heräsin ja poistun huoneesta, kun mun päälle tulee eräs ja (oikeasti) uhkasi tappaa minut, jos kerron että ***. Olin vasta herännyt ja säikähdin. En ollut edes koskaan kuullut tuota ***, joka mulle kerrottiin. O.O
No, siitä lennosta (kun yhä toivun siitä että mut just uhattiin tappaa) tulee eräs nainen päälleni ja alkaa todellakin heti tentata minua tästä ***-asiasta, josta todellakin ...en tiennyt mitään - en yhtään mitään - muuta kuin sen mitä mulle just sanottiin etten saa kertoa sitä. Ironista! :DD
En edes muista mitä siihen olen änkyttänyt, mutta... En muista. Tuskin paljoa kerroin tässä "kuulustelussa", kun en siis edes tiennyt mitään asiasta. No... tulipa shokkia toisensa jälkeen ja minä siitä jatkan aamupalalle. Normi aamu?
En nyt käytä rumia sanoja, mutta pitääkö nyt TUOLLAISEN takia uhata tappaa joku? Käytän nyt sanaa tappaa, vaikka se eräässä viestissä oli ainoa ehkä-edes-vähän ruma sana. En kyllä ymmärrä miksi se viesti poistettiin. Kai mä nyt saan sanoa että minut on uhattu tappaa? Enkö? No, ok.- AnonyymiUUSI
...Mä olen tästä teemasta puhunut siis ennenkin eli TIEDÄN ettei siellä ole mitään järkevää taustalla. Ihan älyttömistä sysitä täällä uhataan tappaa ja pahoinpidellä mut. Naisia naisia naisia. Sekin kun kerhoikäisenä näin pojan piip, niin tämä juttu sitten tulee mulle teinikäisenä, kun rivi tyttöjä tulee omien sanojensa mukaan hakkaamaan minut.
Tällaista täällä Orimattilassa!! :DDD Ihan kahjoa!! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...Mä olen tästä teemasta puhunut siis ennenkin eli TIEDÄN ettei siellä ole mitään järkevää taustalla. Ihan älyttömistä sysitä täällä uhataan tappaa ja pahoinpidellä mut. Naisia naisia naisia. Sekin kun kerhoikäisenä näin pojan piip, niin tämä juttu sitten tulee mulle teinikäisenä, kun rivi tyttöjä tulee omien sanojensa mukaan hakkaamaan minut.
Tällaista täällä Orimattilassa!! :DDD Ihan kahjoa!!...Voisitteko arvon naiset nyt vähän höllötä noiden juorujenne kanssa :P
Jos ei muuten, mutta kun tämä valtava farssi täällä on TEIDÄN syytänne. Minä olen aktiivisesti tätä jatkuvasti yrittänyt selvittää jo vuosikymmeniä, alkaen sieltä jossain alaikäisenä... nyt olen kohta 40 vuotias.
Ai-ai. Valheita valheita, vuosikymmenien ajan paljon paljon valheita.
Jos ei muutoin, niin teille nuoremmille naisille siellä vihjeeksi ettei ne valheet katoa eikä ne muutu tosiksi. Ei se jankkaamalla parane. Se on pitkä elämä elää valheittenne kanssa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...Voisitteko arvon naiset nyt vähän höllötä noiden juorujenne kanssa :P
Jos ei muuten, mutta kun tämä valtava farssi täällä on TEIDÄN syytänne. Minä olen aktiivisesti tätä jatkuvasti yrittänyt selvittää jo vuosikymmeniä, alkaen sieltä jossain alaikäisenä... nyt olen kohta 40 vuotias.
Ai-ai. Valheita valheita, vuosikymmenien ajan paljon paljon valheita.
Jos ei muutoin, niin teille nuoremmille naisille siellä vihjeeksi ettei ne valheet katoa eikä ne muutu tosiksi. Ei se jankkaamalla parane. Se on pitkä elämä elää valheittenne kanssa.Niinpä. Kannattaisi opetella rehellisyyttä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579197Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123639Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292947Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht852258Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142070Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3671856Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411482FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu721104