Miten suhtautumisesi

Anonyymi-ap

kaivattuusi muuttuisi, jos hän ostaisi sulle lahjaksi aidon Louis Vuittonin?

60

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika paljon😂

• Anonyymi

Ei niin mitään merkitystä kyseisellä tuotteella.
      Rumia kaiken lisäksi.

• Anonyymi

No ei sellaista tapahdu

• Anonyymi

Pitäisin holtittomana.

• Anonyymi

Tekisin huoli-ilmoituksen, ja löisin takapuoleen "olen holhouksessa" -leiman myöhempien hörhöilyjen vähentämiseksi.

• Anonyymi

Varmaan pettyisi jos saisi tietää minun ostaneen sen alle puoleen hintaan jostain maailmalta eikä stokkalta.

• Anonyymi

Vuittonit ei kiinnosta vähääkään.

• Anonyymi

Louis Vuitton, LVMH Moët Hennessy ohitti tänään Novo Nordiskin ja on nyt Euroopan suurin yritys markkina-arvoltaan.

• Anonyymi

En halua, että minulla tuollaisia laukkuja ostettaisiin! Tätä samaa asiaa on käsitelty monta vuotta sitten!

• Anonyymi

Jos ihmiset osaisivat ostaa tuotteita niiden laadun, käytettävyyden tai ulkonäön perusteella. Jos huomaan jonkin kuuluisan merkin premium vaatteen, joka on pirun kallis mut ei siltikään kilpaile muiden merkkituotteiden rinnalla millään tasolla, niin ei siinä vaiheessa paljon sympatiaa riitä jollekin vaatemerkin ”isälle”.

• Anonyymi

Louis Vuitton on niin himoittu, koska se on kallis. On hienoa, että voi pitää kalliita vaatteita tai laukkuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Louis Vuitton on niin himoittu, koska se on kallis. On hienoa, että voi pitää kalliita vaatteita tai laukkuja.

Mutta tuo on juuri sitä sopuli sopilien seassa olemista. Todella persoonallinen ihminen osaa luoda oman tyylinsä riippumatta kenenkään nimestä. Hänellä voi olla rahaa ihan samalla tavalla mut ei ole tarvetta rahalla pröystäillä vaan luottaa omaan makuunsa, tyyliinsä ja persoonaansa.

• Anonyymi

No siis ei sng:tty & taika on ikuista

• Anonyymi

Rohkeampi AutoJaska

• Anonyymi

Toteaisin: "Mitä sinä olet mennyt tuhlaamaan..."

• Anonyymi

Miten sen pitäisi muuttua?

• Anonyymi

Olettaisin hänen seonneen tai saaneen aivokasvaimen.

• Anonyymi

Ei minulla ole kaivattua, joten mikään ei muuttuisi! Haluan tutustua 60+ miehiin, ehkä käy jopa niin että rakastun! Kevättä alkaa jo olla rinnassa!

• Anonyymi

Hänellä varmaankin olisi rakastajatar, joka on tyysti eri tyyppinen kuin minä, jolle hän olisi sen oikeasti ostanut. Ihmettelisin siis mikä tapahtumaketju on johtanut siihen, että hän mulle sitä tyrkyttää.

• Anonyymi

Ajattelisin, että hän on tosi huono ihmistuntija, jos hän kuvittelee, että haluaisin Louis Vuittonin. Keksin miljoona muuta juttua, joihin ne rahat olisi parempi käyttää. Ja minä haluaisin häneltä jotain ihan muuta...

• En tykkäisi siitä laukusta yhtään.
      Ja saattaisin suuttua sille sen ostajalle.

• Anonyymi

Ymmärtäisin, että hän ei tunne minua laisinkaan, jos tuon menisi tekemään. Ja se olisi todella suuri pettymys ja surun aihe.

• Anonyymi

Ottaisin mieluummin vastaan aitoa rakkautta.

• Anonyymi

Sellaista minä voin antaa vain samanikäiselle miehelle kuin itse olen! Kyseessä ikäuokka 60v ja sitä vanhemmat!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista minä voin antaa vain samanikäiselle miehelle kuin itse olen! Kyseessä ikäuokka 60v ja sitä vanhemmat!

Osui. Anna minulle rakkautta, monta kertaa peräkkäin. Olen 72v. Mutta vielä sokeri suussa sulaa. Olenko liian vanha??

• Anonyymi

Minä ostan laukkuni omilla rahoillani. En halua, että mies ostaa minulle mitään rumia merkkilaukkuja eikä mitään muutakaan. Arvostukseni alenisi häntä kohtaan, jos niin huonosti minut tuntisi, että sellaista tekisi.

• Anonyymi

Ei mitenkään. Mä en kaipaa mitään luksusta.

• Anonyymi

Sitten hän ei tuntisi minua pätkääkään, ei kiinnosta materialeveily vaikka aika keskiluokkaelvistelyä onkin.

• Anonyymi
        UUSI

En ikinä voisi käyttäytyä noin mauttomasti. Ostaisin lankaa ja virkkaisin hänelle laukun.

• Anonyymi

En tykkää vuittoneista kyllä se Kelly on parempi ja kauniimpi.

• Anonyymi

Workin for Birkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Workin for Birkin.

Longchamp, Furla, See by Chloe, Lululemon,
        löytö kirppikseltä.

• Anonyymi
        UUSI

Birkin👍mutta en tekis noilla yhtään mitään vittonia kuljen koirankusetusvaatteissa joka päivä😂sen sijaan minusta ovat rumia yhtä hirveitä kuten Burberryn kuosit. Kaikki kallis ei ole kaunista ja päinvastoin, Jotkut ovat jos mun ukolla oliskin varaa ostella noita mulle mihin mä sit niiden kans kulkisin? Lidliin mukaan ostamaan sille kaljaa niinkö🤓 saanut kotona kasvatuksen että niistä oikeista rikkaista ei näy päällepäin uusrikkaista tai vähemmän sen sijaan voi nähdä kaikenlaista. Ja mitä sit jos on persaukinen ihan sama maailmassa tärkeintä ja hienointa miten kohtelee muita!

• Anonyymi

En usko että 6ov ja sitä vanhempi ostaisi moisia tekeleitä!

• Anonyymi

Huhvittu'isin !🤣

Toivottavasti hällä olisi varaa olla niin hölmö 😂

• Anonyymi

Riittäisi vaan hän sillä enhän mä mielestäin sua saa vaikka toinenhan sulla onkin jo siellä

• Anonyymi

En ottaisi vastaan. Hyvät tunne-ja vuorovaikutustaidot tekee paremman vaikutuksen.
      n-n

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Siksi etsin vain suunnilleen samanikäistä miestä elämääni. Jospa kävisi niin että rakastuisimme. Silloin sitä tulisi parisuhde ja siihen kuuluisi kaikki se mitä parisuhteeseen normaalisti kuuluu! Tai jos en rakastuisi löytäisin samanikäisen miehen kuin itse olen ja olisimme ystäviä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Siksi etsin vain suunnilleen samanikäistä miestä elämääni. Jospa kävisi niin että rakastuisimme. Silloin sitä tulisi parisuhde ja siihen kuuluisi kaikki se mitä parisuhteeseen normaalisti kuuluu! Tai jos en rakastuisi löytäisin samanikäisen miehen kuin itse olen ja olisimme ystäviä!

Ei koskaan suurta ikäeroa!

• Anonyymi

En tykkää siitä merkistä ja muutenkaan ei ole tarvetta korostaa itseä merkkituotteita. Ainoastaan jos muuten tykkään malleista

• Anonyymi
      UUSI

Tuskin hän haluaa mitään italialaista kikoloa lahjaksi.

• Anonyymi
      UUSI

ei kiinnosta. perintää kaikki mitä ovat tehneet ja tämä paska niille paskana. ja työhalkaus ja muu takaisin huonona ja psskana ja rahaan huonoa ja muuta ikävää takaisin joka jutusta. ei olla saatu mistä korvausta eikä mitään hyvää. ja kaikista vuosista. ei mitään sanottavaa. eikä saatu kaikki perintään ja kiskotaan takaisin ja rahan estosta kunnolla pahaa ja sama, töistä.

• Anonyymi
      UUSI

ja mitä tekivät tänne kokekoot itse. myös ne naiset ja huotat ja liha satana euro ja minuutti perintään.

• Anonyymi
      UUSI

Palsta on nykyään pintaliitoteinien temmellyskenttä. Kysymyksistä päätellen.

• Anonyymi
        UUSI

Tai sitten trollaajien temmellyskenttä

• Anonyymi
      UUSI

Sori ,mut mulla ei oo enää kaivattuja.

• Anonyymi
      UUSI

toivottavasti saatte kaikesta paskaa ja, kaikkea mitä ootte tehnyt ei vittu mitään hyvää sanottavaa. mikään ei ollut teiltä ja kaikkea ootte tyylillä ne ottanut ja vittu te tuutte maksamaan kaikesta ja kärsimään kaikesta. vittu mitä vahinkoa ja paskaa ootte, aiheuttanut, hyi saatana mitä porukkaa. hyi vittu ja toivottavasti kärsitte ja saatte, sitä kaikkea paskaa. ja mistään ei oo mitää korvausta tullut. kuinka sasrsbssru oon teille antanut joskus Vapaasti, tahdosta ja kiitoksena ootte vainonnut ja tuhonnut vuosia jotta huorajoukko ja muut saa hyvää ja tänne paskas. ootte te vittu semmoista sakkia että toivottavasti tulee kaikki hienona ja psskana elämään ja, estää kaikkea mitä teette. hyi vittu etovsa paska joukkoa. toivottavasti Koittaa päivä että otatte turpaan ja, Paskaa, kaikesta.

• Anonyymi
      UUSI

pyöri jotenkin sänvfyssä ifswes jos joku hycä idwea tyttöjenkin kanssa, ei sassa nukuua kun aja<frukssrf miswlswzzä.

• Anonyymi
      UUSI

Ei mitenkään, sillä itselläni on varaa ostaa omat merkkilaukkuni. Minua ei materialla lahjota. Haluaisin hänet ihanan miehen, ilman mitään lahjoja.

• Anonyymi
      UUSI

ja joka saatana päivästä ja estämisestä toivon teille saatanasti pahaa ja huonoa. ei vittu mitään hyvää sanottavaa. ja toivotaan siitä juuri minne ootte järjestänyt ja vienyt. joskus saanut elämää omana itsenä järjestymään mikään ei ollut teiltä. ette oo mitään korvannut. jos estätte töitä ja rahaa ei mikään apu korvaa mitään. ja toivon saatanasti huonoa kaikesta. ihan vaan tekojenne mukaan ja juuri samalla vastenmielisellä ja etovalla tyylillä.

• Anonyymi
      UUSI

ette vaan vieneet vaan etsitte myös oman avun antamisen sinne mihin halusin ja kaiken elämässä ootte niin psskana porukkaa, kaiken tuhositye ja ihan kaikkea. toivottavasti saatte kaikesta huonoa ja pahaa elämiinne.

• Anonyymi
      UUSI

ja toivottavasti olla viemättä jatkossa ja suöyyämättå niitä naisia ne minun elämällä ja asioilla jotta saavat parempaa ja kehittyvät. mitään hyvää sanottavaa kenestäkään, ei työssä tai vapaalla. ei vittu yhtään mitään. ei kiinnosta ottaakaan, pääasia päästö omiin suunnitelmiin ja saada ne rahat. ei ne teiltä oo, ja päästä pois teidän rytmistä ja hyväksikäytöltä.

• Anonyymi
      UUSI

kunhan saan uudemman auton, saa muuttaa omat tavat ja pääsee eroon tästä paskasta. ei teillä oo. itöl nokjritta ollut ikinä tai vuosiin. hyi vittu mitä porukkaa toivottavasti tulee kaikesta huonoa. teidän suunnitelmat muut nousuun ja hyvää ja tänne huonoa ja, teille töitä. hyi saatana. onneksi pääsee eroon teistä ja vaikka laillisesti tappamalla. että saa oman elämänsä takaisin ja Rahkonen jaa, tottumukset ja, tavat. ja ootte poissa pilaamasta kaikkea, ja rouhtomasta kaikkea ja omimasta ja viemästö. hyi vittu.

• Anonyymi
      UUSI

ja mitä tänne tulee tietää ainakin ketä välttää ja miten rakentaa ja miten.

• Anonyymi
      UUSI

En tykkää rumista tavaroista enkä ole materialisti.
      Hän saa palauttaa sen liikkeeseen takasin.

• Anonyymi
      UUSI

Minun kullan 😍kanssa me diggaamme enemmän kauniita syksyn lehtiä ja männyn auringossa kullanruskeana loistavaa runkoa ja sinistä taivasta ja kiviköstä ojan pientareen voikukkaa

• Anonyymi
      UUSI

Ajattelisin hänestä kauniisti, että mistä ihmeestä tiesi että tarvitsen uuden laukun. Edellinen Prisman kassi koki kovia, toivoisin että uusi laukku kestäisi ajan hammasta paremmin. Hän on varmasti muutenkin huomaavainen minua ja tarpeitani kohtaan.🥰 Ei muuttuisi ajatus hänestä, lähinnä vahvistuisi epäily hyvästä ihmisestä.

• Anonyymi
      UUSI

Jos kaivattu olisi yhteydessä, minäkin voisin olla. Oli yhteydenotto sitten laukku tai viesti.

• Anonyymi
      UUSI

Heh,hän ei tuntisi minua tällöin lainkaan.
      Toisaaltaan lahjat kertoo antajastaan🤔Ehken itsekkään tällöin tuntisi häntä ja nämä kaksi yhdessä merkkais sitä ettemme kuulu yhteen.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kiinnosta mitkään Louis Vuittonia haluavat pinnalliset naikkoset. Mutta jos nainen ompelee itse omat laukkunsa kuten eräs hottis Sofia, niin se vasta on seksikästä!

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5818
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      497
      2612
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      11
      1998
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      30
      1567
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1159
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      1004
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      947
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      902
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      893
    10. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      13
      869
    Aihe