1. Moiii kaikki!tiiättekö yhtään mitä pitää tehdä crash bandicootin the wrath of cortexin vikassa tasossa?
2. onko Crash Bandicoot 1:sessä salareita? jos on ni olisin kiitollinen jos kertoisitte:)
APUA CRASHEISSÄ?!:))
10
697
Vastaukset
- Molempia pelejä pelannut
1: Jos tarkoitat the warth of cortexissa sitä viimestä vastusta niin aina kun se crashin näkönen tyyppi on käyttäny niitä naamioita niin aina kun se jää lepäämään niin sun pitää ampua sitä singolla ja sitten se lyö cortexin sinne mis sä oot niin sun pitää sitäkin vielä lyödä
2. ei crash 1 niinkään ole mitään salareita, on siinä jotain salaisuuksia mutta en muista miten ne saa mutta varsinaisia salareita siinä ei ole- *Crash*
okei:) kiitos paljon :)) täytyy nyt testaa et osaanko..xD
- *crash*
mut ois viel yks juttu :D
siinä 1:Ses ni mitä ne pienet väritimantit on?! mua ihmetyttää ne:)) heh..xD- Crash:ä pelannut
Niin, siinä 1:sessä ne pienet väritimantit tarkottaa sitä ettäkun sä saat sen kyseisen värisen timantin niin sitten ne pikkutimantit tulee sellasiks alustoiks mitä pitkin pääset hyppimään :) Että sellasta ja ole hyvä vaan noista neuvoista, kiva jos niistä oli apua :)
- *crash*
Crash:ä pelannut kirjoitti:
Niin, siinä 1:sessä ne pienet väritimantit tarkottaa sitä ettäkun sä saat sen kyseisen värisen timantin niin sitten ne pikkutimantit tulee sellasiks alustoiks mitä pitkin pääset hyppimään :) Että sellasta ja ole hyvä vaan noista neuvoista, kiva jos niistä oli apua :)
joo oli apua, mutta miten siinä ykkösessä saa niitä "timantteja"? ku esim. yhen timantin kohalle menee se pienenee..? en ymmärrä..xD oon vähän.. :D
- Crash:ä pelannut
*crash* kirjoitti:
joo oli apua, mutta miten siinä ykkösessä saa niitä "timantteja"? ku esim. yhen timantin kohalle menee se pienenee..? en ymmärrä..xD oon vähän.. :D
Siinä ykkösessä saat timmantteja siten että rikot kaikki laatikot jokaisesta tasosta mutta siinä on yksi ärsyttävä puoli: Sä et saa kuolla kertaakaan kun yrität timantteja; et kertaakaan! Muuten et saa timanttia jos kuolet.
- *crash*
Crash:ä pelannut kirjoitti:
Siinä ykkösessä saat timmantteja siten että rikot kaikki laatikot jokaisesta tasosta mutta siinä on yksi ärsyttävä puoli: Sä et saa kuolla kertaakaan kun yrität timantteja; et kertaakaan! Muuten et saa timanttia jos kuolet.
ok, kiitti.. mut mä en vaa älyy et miten? mä ymmärsin kyl mitä selitit ja et mitä pitää tehä, mut mitään eit tapahtunut..
- toinen Crashejä pelannut
*crash* kirjoitti:
ok, kiitti.. mut mä en vaa älyy et miten? mä ymmärsin kyl mitä selitit ja et mitä pitää tehä, mut mitään eit tapahtunut..
Esim. Lost City maasta saa vihreen timantin, Generator Roomista kelta-oranssihtava, Toxic Wastetista vaalean sinisen, Slippery Climbistä punainen, Light Outista pinkki ja The Labista keltainen.
Sinun pitää kerätä kaikki laatikot, jotta saat timantin. Mutta et saa kuolla kertaakaan.
Esim. Pelaat maata, olet kerännyt laatikoita, ja saat CheckPointin. Kuolet joskus sen jälkeen, jolloin pääset jatkamaan peliä tästä kyseisestä CheckPointista. Mutta laatikot jotka olet kerännyt ennen CheckPointia eivät talletu.
Joten kun keräät kaikki laatikoita ja kuolet, joidut lähtemään maasta pois, ja aloittamaan alusta.
Näin pystyt keräämään myös valkoisia timantteja, joita tarvitsee The Hall -maahan, että voi mennä koko pelin erilailla läpi.
Crash2:han kerätyt laatikot tallentuvat kun saat CheckPointin, mitä ei 1:ssä ole, ikävä kyllä.
Toivottavasti näistä on apua. Ja en selittänyt jotain turhaa, minkä tajusit jo =) - toinen Crashejä pelannut
toinen Crashejä pelannut kirjoitti:
Esim. Lost City maasta saa vihreen timantin, Generator Roomista kelta-oranssihtava, Toxic Wastetista vaalean sinisen, Slippery Climbistä punainen, Light Outista pinkki ja The Labista keltainen.
Sinun pitää kerätä kaikki laatikot, jotta saat timantin. Mutta et saa kuolla kertaakaan.
Esim. Pelaat maata, olet kerännyt laatikoita, ja saat CheckPointin. Kuolet joskus sen jälkeen, jolloin pääset jatkamaan peliä tästä kyseisestä CheckPointista. Mutta laatikot jotka olet kerännyt ennen CheckPointia eivät talletu.
Joten kun keräät kaikki laatikoita ja kuolet, joidut lähtemään maasta pois, ja aloittamaan alusta.
Näin pystyt keräämään myös valkoisia timantteja, joita tarvitsee The Hall -maahan, että voi mennä koko pelin erilailla läpi.
Crash2:han kerätyt laatikot tallentuvat kun saat CheckPointin, mitä ei 1:ssä ole, ikävä kyllä.
Toivottavasti näistä on apua. Ja en selittänyt jotain turhaa, minkä tajusit jo =)Tämä The Hall maa mistä puhuin on nimeltää The GREAT Hall, osa nimestä unohtui =)
- *crash*
toinen Crashejä pelannut kirjoitti:
Toivottavasti näistä on apua. Ja en selittänyt jotain turhaa, minkä tajusit jo =)kiitti, löysin jo vihreen:)) kiitti kiitti ihan hirveesti!!:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791