Kun aloin kayttää Ozempic lääkettä alkoi vasemman silmän näkö heiketä.
Nyt se on likipitäen sokea.
Sillä näkee vain hahmoja.
TVn katselu ei enää kiinnosta sillä tekstejä en enää näe lukea.
Lukeminen on vaikeaa.
Tätä voin kirjoittaa käyttäen suurennuslasia.
Ennen lääkitystä näön tarkkuus oli 1,0/0,9
P.S. Paino ei myöskään ole pudonnut.
Nyt se tapahtui, Ozempic vei näön
11
669
Vastaukset
- Anonyymi
Olethan käynyt silmälääkärillä ja silmänpohjakuvissa säännöllisesti? Yleensä diabeetikon silmävaivat (retinopatia) kehittyvät hitaasti ja niitä voidaan hoitaa monin tavoin.
- Anonyymi
Silmänpohjakuvaus juuri joulun alla.
Etäinen optomologisti lausunto, ei muutoksia.
Vai olisiko ollut occultisti. - Anonyymi
Diabetes eli veren liika sokeri vaikuttaa silmänpohjan hiusverisuoniin kun taas Ozempic vaikuttaa näköhermoon. Kumpikin voi sokeuttaa.
Olen mieluummin näkökykyinen läski kuin sokea ruipelo.
- Anonyymi
Hae lääkefirmalta muutema miljoona euroa korvauksia USA:ssa. Sokeutumisen riskiä tuskin oli mainittu lääkkeittesi käyttöohjeissa. USA:ssa siksi, että Suomessa korvaus olisi luokkaa 100 euroa.
Ota yhteyttä amerikkalaisiin lakifirmoihin, jotka ovat erikoistuneet potilasvahinkoihin. Mutta ensin kannattaa kysyä lääkefirmalta, minkä suuruista korvausta he tarjoavat.Juu ja ottaa yhteyttä iltapäivälehtiin.
Leino Utriainen sai 200 000 statiinien aiheuttamasta haimatulehduksesta.- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Juu ja ottaa yhteyttä iltapäivälehtiin.
Leino Utriainen sai 200 000 statiinien aiheuttamasta haimatulehduksesta.Totta. Tuo raha ei riitä koroilla elämiseen, mutta on parempi kuin ei mitään. Tanskalaisfirma taitaa nyt plla maailman suurin lääkefirma ja Tanskan "Nokia". 2 miljoonaa euroa heidän rahoissaan on pyöristysvirhe.
- Anonyymi
1,5 vuotta piikittänyt kerran viikossa 1mg. En ole havainnut haittavaikutuksia,ja paino pudonnut 13 kg.
- Anonyymi
Pätkäpaasto voisi olla tehokkaampaa.
Mitä sitten kun lopetat lääkkeen käytön? Nouseeko painosi kuin jojo? Korvausta voi saada Kelalta kun lääkäri sitä hakee, mutta vain jos painoindeksi on yli 30. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pätkäpaasto voisi olla tehokkaampaa.
Mitä sitten kun lopetat lääkkeen käytön? Nouseeko painosi kuin jojo? Korvausta voi saada Kelalta kun lääkäri sitä hakee, mutta vain jos painoindeksi on yli 30.Ei lääkkeen käyttöä voi lopettaa. Lihavuus on krooninen sairaus, joka ei parane. Ei alkoholistikaan voi aloittaa juomista vaikka olisi ollut 2 kuukautta (tai 20 vuotta) raittiina.
- Anonyymi
No, eipä peilikuva häiritse.
- Anonyymi
Voi olla kaihi. Sitä on ollut jo ennenkuin Ozempic keksittiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204744
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2541416Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341151Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043