Prisma Hämeenlinna

Anonyymi-ap

Joku siellä mättää, mutta mikä...?
Huhuja kuulunut kiusaamisesta, epäasiallisesta kohtelusta johtajan taholta... Kuulin henkilökunnan puhuvan kaupassa Tästä myös keskenään.

Se taitaa näkyä meille asiakkaille homman toimimattomuutena. Hyllyt tyhjänä, ikinä ei saa kaikkea kerralla mitä tarvitsee ja henkilökunta ärtyisää.

22

1096

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huhuja kuuluu ehdottomasti levittää tänne palstalle.

• Anonyymi

Voi harmi. Olenkin katsellut että hieman ontuu ja ovat aika pahan tuulisia. Onneksi on cm ja puuilo. Sieltä saa kaiken. Vielä kun sinne sais pankin. Pankin joka ottaa ihmiset vastaan sisätiloihinsa. Eikä jätä seisomaan käytävälle

• Anonyymi00003

Olen samaa mieltä. Ei ole hyvä työilmapiiri Tiiriön Prismassa,se näkyy jo asiakkaillekin. Olen jo vaihtanut kauppaa.

• Anonyymi00004

Oon miettinyt että osuuskaupan hallinnon poliittisuus voi olla yksi syy työilmapiirin ongelmille. Kun keskitytään kulloisenkin osuuskauppahallinnon keksimiin heille tärkeisiin asioihin, niin tärkeämmät asiat kuten työhyvinvointi voi jäädä helposti jalkoihin.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Oon miettinyt että osuuskaupan hallinnon poliittisuus voi olla yksi syy työilmapiirin ongelmille. Kun keskitytään kulloisenkin osuuskauppahallinnon keksimiin heille tärkeisiin asioihin, niin tärkeämmät asiat kuten työhyvinvointi voi jäädä helposti jalkoihin.

Sellaista se on,kun kaikki tehdään rahankiilto silmissä,ettei Lidl tai Cm mene ohi. Monessa asiassa ovat jo menneet.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sellaista se on,kun kaikki tehdään rahankiilto silmissä,ettei Lidl tai Cm mene ohi. Monessa asiassa ovat jo menneet.

S-kauppojen hinnat ovat viime kuukausina nousseet ja laatu on samalla heikentynyt. Citymarket ja Lidl ovat taas laskeneet hintoja ja niillä on selkeästi parempi laatu kuin S-kaupoilla.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minä käyn Parolantien Manussa,Irwinkin kävi siellä aiemmin.
        Sitten menen Vasalliin juomaan kaljaa Törmäsen Penan kanssa.
        Ransulta saa edellleen Hota-pulveria tiskin alta,yks Väky kerto.
        Rosita baarissa saa lihapullia

• Anonyymi00008

S ryhmän mainokset ovat menneet jo yli hilseen,ihme että niitä julkaistaan Tämä viimeksi kelkassa näytetty on jo ihan epätoivoinen. S ryhmä,katsokaa peiliin,jos uskallatte.

• Anonyymi00009

S ryhmän kannattaisi siistiä mainoksiaan. Huumorin varjolla ei kannata toivottomia mainoksia tehdä ja mollata kilpailijoita. Kyllä ihmiset itse päättää,mihin kauppaan menevät,ei lapselliset S ryhmän mainokset.

• Anonyymi00010

Menkää muutkin cittariin ja lidliin, niin olisi tilaa käydä rauhassa kaupassa Prismassa. Tänään oli niin kova ruuhka, että vitu*ti koittaa luovia seassa.

• Anonyymi00011

Kiitos vinkistä! Niinpä taidan tehdäkin. Toivottavasti moni muukin.

• Anonyymi00012

Tuskin sitä kauppaa sinulle pidetään auki.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tuskin sitä kauppaa sinulle pidetään auki.

Kannattaa katsoa,mihin aikaan menee. Jos ei ole pakko mennä ruuhka-aikaan,niin mene aikaisin aamulla tai puolen päivän maissa,kun työssäkäyvät eivät ole vielä kansoittaneet kauppaa. Vältän tuollaisia"hypermarketteja",joksi Prisma nykyään itseään mainostaa.

• Anonyymi00014

Morkkiksella muista pärjäät.

• Anonyymi00015

Sanoudun irti jäsenyydestä ja S-pankista, JOS kerran suomalaisen kaupan mainoskieleksi vaihdetaan englanti. Kyllä vieraitakin kieliä voi käyttää mutta, vain suomenkielen rinnalla.

• Anonyymi00016

Ihan samaa mieltä. S ryhmä herättää jo hilpeyttä huonolla tavalla noilla mainoksillaan.

• Anonyymi00017

Prismassa ja S-marketeissa alkaa olla moni asia pielessä. Mitä ihmettä osuuskaupassa oikein tapahtuu?

• Anonyymi00018

Prisma kaatuu jo omaan mahdottomuuteensa. Toi uus prisma on ihan järkyttävä. Se alkuperäinen 90 luvun puolivälissä auennu ois riittäny. Sieltä sai kaiken tarpeellisen. Kaupan ylikapasiteetti nostaa hintoja ja heikentää laatua. Asiat oli toisin kun vielä oli sokos toiminnassa, joka keskittyi kotimaisiin merkkeihin. Sieltä sai jopa suomessa valmistettuja vaatteita. Vertaa niitä nykyisiin prisman house merkkiin. Todella heikkolaatuisia ja hintojen perusteella vaikuttaa pakkotyöllä teetetyiltä.

• Anonyymi00019

Samaa mieltä,laajennuksien jälkeen mennyt aina vaan huonompaan suuntaan.

• Anonyymi00021

Kylläpä oli kiva käydä taas Cittarissa ostoksilla ja juoda hyvät kahvit kahviossa.

• Anonyymi00022

Todellakin. Prisman buffan mouruvelli on jäähtynyt jo , ennenkuin istut pöytään. Cittarissa hyvää, kuumaa kahvia ja parhaat leivonnaiset ja edullista.

• Anonyymi00023

Kohta kolme kuukautta,enkä ole käynyt Prismassa,enkä varmaan käy jatkossakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      637
      2923
    2. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      108
      1542
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      69
      1508
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1390
    5. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      115
      1287
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1276
    7. 104
      1135
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1051
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      970
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      939
    Aihe