Taitaakin olla juuri niitä jotka on itse ihan pimeitä ja hakeutuvat hoito alalle.. mitkä sen dg t?
Aika aggressiivista ulostuloa siltä täällä.. ei tervettä.
Ole rakas varovainen ettei käy pahasti sulle tärkeille ihmisille.
Vai olitko se sinä? Alkaako kaikki patoutua kun pitää esittää jotain muuta kuin olet?
Se sun uusin kierroksessa oleva
18
331
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voitko lopettaa vainoamisen?
- AnonyymiUUSI
Joku se jaksaa huolehtia exästään. Aikuinen varmaan kuitenkin?
Kyllä hävettäisi jos oma exä noin roikkuisi vakoilemassa ja ohjailemassa.- AnonyymiUUSI
Pahinta siinä olisi halu vain hallita mut ei välittää ihmisestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pahinta siinä olisi halu vain hallita mut ei välittää ihmisestä.
Annatko sä jonkun olla sokeana tällaisessa tilanteessa :( etkö ole vähän kipeä päästäsi?
- AnonyymiUUSI
Jätä se mies jo rauhaan. Ei halua sulta enää yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän ap ole mies joka kokee sun miehen uhkaksi itselleen joten tekeytyy naiseksi. Lähes kaikki vainoajat ovat miehiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ap ole mies joka kokee sun miehen uhkaksi itselleen joten tekeytyy naiseksi. Lähes kaikki vainoajat ovat miehiä.
Ei poikatukka ja aataminomena vielä miestä tee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa mies tai nainen tai hänen apurinsa, kaikessa soi sama virsi: Mies et kelpaa kenellekään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä on myös naisissakin mustasukkaisia exiä. Ei kelpaa enää itselle mutta ei annettaisi muillekaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä on myös naisissakin mustasukkaisia exiä. Ei kelpaa enää itselle mutta ei annettaisi muillekaan!
Eihän tuo voi olla mustasukkaisuutta.Mustasukkaisuudessa kyllä on rakkaus tunteita.Mustasukkaisuus johtuu allemmuuden tunteesta,luottamuspulasta.
Luottamuspula taas siitä et on jo kerran luottamus rikottu ja vaikeaa luottaa enään.
Luottamus rike taas on voinut olla jostain muusta asiasta kuin rakkaus asioista.
- AnonyymiUUSI
Itse en exäni perään huudellut kun siitä erosin.
Toivoin vaan että löytää mahdollisimman pian jonkun, ettei tarvitse mitenkään enää olla tekemisissä.
Hyvin meni ei olla nähty saati puhuttu moneen vuoteen, eikä kummallakaan ikävä toistaan.
Oltiin kyllä vuosikaudet yhdessä joten senkin takia jo kaikki tunteet käytetty toisiamme kohtaan siinä suhteessa.- AnonyymiUUSI
Just näin.
Voi jopa itse hommata uusia ehdokkaita exälleen et pääsee nopeampaa eroon siitä.
- AnonyymiUUSI
Pyristelee aikansa kunnes tulee taas takaisin.
Ei mustasukkaisuutta. - AnonyymiUUSI
Ei ole mitään uutta. Kyllä näkee kun päivän töissä että miten jutut kääntyy päivittäin.
- AnonyymiUUSI
No sähän tiedät että tykkään ihan pimeistä. Siksi sustakin pidin.
- AnonyymiUUSI
Sama mullakin..haastetta pitää naisessa olla, sellainen äkäpussi pitää mielenkiinnon yllä. Hän on sitä tosiaan🙄❤️🩹
- AnonyymiUUSI
Aggressiiviset ei kiinnosta tippaakaan.
- AnonyymiUUSI
Aggressiivisuus on normaalia joissakin tilanteissa. Se ei kuitenkaan ole kiinnostavaa. Pimeys ei ole mielenkiintoista. Kiinnostavaa on, miten joku pyrkii valoon ja ylläpitää valoa, hyvyyttä elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345778Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t101889Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291538En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171149Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4947- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43893- 13849