Tesla tipahti lyhytlistalta pois.
Musk teki valinnan helpommaksi
18
379
Vastaukset
- Anonyymi
Sosialisti ei saa enään yhteiskunnan verorahoista fyrkkaa Teslan ostoon.
Voi harmi.
Voi että.- Anonyymi
Eikä sosiaalitukea omistusasunnon lainan lyhentämiseen.
- Anonyymi
Ei kyllä saa rivikansalais-persukaan. XD
- Anonyymi
https://nltimes.nl/2025/01/19/tesla-owners-react-elon-musks-controversies-3-10-consider-selling-cars
Yllättävän pieni lukema, mahtaakohan pitää paikkaansa. Eiköhän suurin osa ei-natseista yritä päästä Teslastaan eroon, kun siitä vielä pääsee.- Anonyymi
Taidan tilata kolmannen Teslan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt niitä saa halvalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö meinaa kestää? mulla on sama corolla ollut 22 vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö meinaa kestää? mulla on sama corolla ollut 22 vuotta
Tunge se corolla perseeseesi KÖYHÄ!
- Anonyymi
Musk on hyvä jätkä! Sanoo suoraan mitä ajattelee ja se on reilua. Toiminnan mies ja saa aikaan valtavasti ideoita ja innovaatioita. Uskon että Trumpin jälkeen tulee presidentti.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/16c5341e-753e-4f78-a417-c3d5dc3b0cf8
Myyntiromahdus! Näin Eurooppa hylkää Teslan
Kysynnän hiipumiseen vaikuttaa muun ohella pääjohtaja Elon Muskin yhä arvaamattomampi käytös. - Anonyymi
ei käy edes verkonpainoksi. Voisiko niitä viedä afrikkaan, sinne on viety ennenkin romuautoja suomesta?
- Anonyymi
Sinnehän ne Toyotat roijataan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samaan kuormaan voi kai teslankin laittaa, vai huoliiko ne edes niitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Afrikkalaiset ei hyväksy muita kuin Tojojta. Ei ne mitään bemareilla siellä tee. Hajoavat herkästi ja korjaaminen mahdotonta.
- Anonyymi
Tarkoitukseni oli ostaa perheeseemme Tesla , mutta ostamatta jäi. Syynä on tämä kaheli Elon mitä en halua tukea millään muotoa. Hyviä merkkejä löytyy runsaasti.
- Anonyymi
Esim Ford tai Volkswagen 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim Ford tai Volkswagen 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kiinalaiset,korealaiset tai japsit ovat vaihtoehdot minulle ,vag konsermi jää aina pois koska tuottaa pelkästään epäluotettavaa jätettä ja fordismi on sairaus.
- Anonyymi
Eikö sossu suostunut maksamaan pätkällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502114- 67833
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11833Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut66805Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me112775Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9732Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49719Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt40717vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22693Salaisuus rakas.
Mun täytyy kertoa sulle nyt salaisuus rakas. Sä olet todella hyvä sun työssä. Pus!47660