Mitä ketipinor 25mg tekee kun niitä ottaa mun pienellä kädellä kourallisen kerralla ? Varmaan noin 20-40kpl ?
Kokemuksia kellään ?
Mitä niistä mahtaa tulla ? Tiedän vähän joistakin toisista lääkkeistä mitä niistä seuraa, kokemuksesta, mutta sitä en toki täällä sano ääneen🙂
Tässä perustietoa, jos vaikka tarviitte.. ? Painan noin 45kg, olen 161cm pitkä. Olen parikymppinen 🚺
Te kaikki keillä vain pahaa sanottavaa niin jättäkää mielummin sanomatta👍
Vihakommentoijat voi miettiä omaa vointiaan siellä.
Ketipinor yliannos ..
Anonyymi-ap
1
248
Vastaukset
- Anonyymi
Sydämen syke kiihtyy, verenpaine laskee ja ihminen muuttuu uneliaaksi ja hengitys voi lamaantua. Yliannos voi aiheuttaa myös kouristelua, epilepsiakohtauksen, sekavuutta ja jopa kuoleman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582637Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1202399
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285