Jos et oo.. Oikeesti..
🤔
Sehän antaa juuri väärän kuvan. Ja sana kyllä leviää. Aion kiusata takaisin. 😣
Ja jos helpon peräs niin eikö sitä saa mistä vaan.
Kertoo tekijän omasta huonosta itsetunnosta vaan. Levittelen juoruja, jos saan kuulla.
Miksi esität kiinnostunutta
Anonyymi-ap
4
620
Vastaukset
- Anonyymi
Että eye for an eye kakara. T. Ap
- Anonyymi
Siinä se varmaan tuli aloituksessa, että miksi kiinnostus hiipui.
- Anonyymi
Ei, vaan se on potut pottuina jos esitetään ja flirttaillaan jatkuvasti saaden toinen ihan sekaisin. Ja se jatkuu edelleen.
Tuun vihaiseksi! Sellainen on epäkypsää ja epäreilua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan se on potut pottuina jos esitetään ja flirttaillaan jatkuvasti saaden toinen ihan sekaisin. Ja se jatkuu edelleen.
Tuun vihaiseksi! Sellainen on epäkypsää ja epäreilua.On varattuna egoa nostama säälittävää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101