Lattia romahti, 60 henkeä kuoli
ja läjäpäin aatelisia hukkui valtavaan ihmisulostekuoppaan kuninkaan pidoissa – Tekninen onnenpotku pelasti itse kuninkaan 841 v sitten 😱https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tt/7fc1ebae-3f75-4b40-a3c2-32114e15aa3e?ref=ampparit:427f&_gl=1*1771kzt*_ga*MjgwNTU1MTQuMTczNzUyOTk0Nw..*_ga_3L539PMN3X*MTczNzU3MTAyMC44LjAuMTczNzU3MTAyMC4wLjAuMA..
Tämä tapaus ei sentään liity Lieksaan!🤣
Lattia romahti, 60 henkeä hukkui paskaan!
15
283
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohan on kuin suoraan muinaisesta lieksasta!
Olen muuten pannut kuningasta paljaalla ihmisulostekuopassa. - Anonyymi
Pidot ei ole pidot Lieksassa ennen kuin koko porukka kroolaa paskassa
- Anonyymi
Ulkopuolinen voisi pitää lieksalaisia hieman erikoisina jos noin on, mutta ilmeisesti tuollainen kuuluu alueen ikivanhaan perinteeseen ja paikallisten mielestä koko porukan kuuluukin kloorata paskassa kaikenlaisissa kansan kokoontumisissa. Muutenhan ne ei ole oikeaa ja aitoa lieksalaisuutta eikä pidot eikä mitkään🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkopuolinen voisi pitää lieksalaisia hieman erikoisina jos noin on, mutta ilmeisesti tuollainen kuuluu alueen ikivanhaan perinteeseen ja paikallisten mielestä koko porukan kuuluukin kloorata paskassa kaikenlaisissa kansan kokoontumisissa. Muutenhan ne ei ole oikeaa ja aitoa lieksalaisuutta eikä pidot eikä mitkään🤣
Kyllä kansan juhlissa Lieksassa kuten Lieksan lehti 50 v näin on tapana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kansan juhlissa Lieksassa kuten Lieksan lehti 50 v näin on tapana
Kyllä kansa tietää, sanoi jo Veikko Vennamo aikoinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kansa tietää, sanoi jo Veikko Vennamo aikoinaan.
Eduskunnassa voi hukkua myös hankiseen paskaan yleisölehterillä, koska siellä puhutaan niin paljon paskaa ja valehdellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eduskunnassa voi hukkua myös hankiseen paskaan yleisölehterillä, koska siellä puhutaan niin paljon paskaa ja valehdellaan.
Vai järjestikö kunkku onnettomuuden päästäkseen eroon entisajan BMW jonneista jotka valittaa koko ajan.mikäpä olisi mukavampi kepponen,kuin aatelisto hukkuu shontaan 🤔
- Anonyymi
Olen ulostanut uimahallissa altaaseen, olette siis uineet paikassa ☝️🤪
- Anonyymi
Lieksan valtuusto ja Suomen hallitus kernaasti hukkukoon paskaan!
- Anonyymi
Järjestetäänkö Lieksassa ensi kesänä pride lipun alla ui ulosteessa festivaalit.uimahalli täyteen ribulibaskaa ja pride pappi siunaamaan tapahtuma🤠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjestetäänkö Lieksassa ensi kesänä pride lipun alla ui ulosteessa festivaalit.uimahalli täyteen ribulibaskaa ja pride pappi siunaamaan tapahtuma🤠
Vantaalla järjestetään kaljakellunta, niin Lieksa voi panna kymmeniä kertojsa paremmasksi ja aloittaa kesäiset paskakellunnat. Ei muuta kuin toimeksi, niin varmasti maine leviää ympäri maailman, sillä se on todellinen extreme-laji!🤪 Kaikki muut maat tulee varmaakin varmemmin kateellisiksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vantaalla järjestetään kaljakellunta, niin Lieksa voi panna kymmeniä kertojsa paremmasksi ja aloittaa kesäiset paskakellunnat. Ei muuta kuin toimeksi, niin varmasti maine leviää ympäri maailman, sillä se on todellinen extreme-laji!🤪 Kaikki muut maat tulee varmaakin varmemmin kateellisiksi!
Tässäpä kuva tapahtumasta: https://aijaa.com/uJEyn1 Varsin ainutlaatuista ja Lieksan Henki on mukana!😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässäpä kuva tapahtumasta: https://aijaa.com/uJEyn1 Varsin ainutlaatuista ja Lieksan Henki on mukana!😃
tottuneimmat lieksalaiset kelluisi paskan seassa ilman uimarenkaita ja nauttisivat siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tottuneimmat lieksalaiset kelluisi paskan seassa ilman uimarenkaita ja nauttisivat siitä
Packapuhetta sanon minä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Packapuhetta sanon minä!
Sitäpä juuri ja sananmukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 462767
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452052