Koira . Pieni tuomio on vuosia kestävästä eläimen huonosta hoidosta.
Ei pitäisi eläimiä olla pientuloisilla.
liikennemerkkiin sidottu
8
350
Vastaukset
- Anonyymi
Olen niin surullinen koiran puolesta, voi kun olisi saanut kauniimmat viimeiset ajat. Tai kokonaan toisenlaisen elämän toisessa kodissa, tuskin tää henkilö on kunnolla huolehtinut koskaan tästä koirasta. Tällaista tapahtuu meidän silmien alla, eikä kukaan puuttunut eikä tarjonnut apua jo aiemmin, täytyihän sen huonon hoidon näkyä!
- Anonyymi
Eikä sulle tarjoilla munkkia
- Anonyymi
On kyllä erikoinen ihminen joka tämmöiseen kirjoittaa tyhmää paskaa, ei eläimen rääkkäys ole mikään vitsi.
- Anonyymi
Sinä se vasta yksinkertainen olet
- Anonyymi
Siis tämä munkinhokija on reppana, jolla ei ole "kaikki tiput pöntössä". Tätä trollia ei saa edes arvostella vaan kommentit poistetaan ylläpidon toimesta.
Eikö hänen hokemisensa joka keskustelussa ole juuri sitä sääntöjen vastaista. Suoranaista vitt*ilua!
Niin kuin edellisetkin, tämäkin kommentti poistetaan? - Anonyymi
Sen täytyy olla joku täys hullu.
- Anonyymi
Yhtä hullua ei Jämsä 24 ole, eikä tule!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992537
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761527Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718