Hei, halusin tulla toivottamaan sinulle hyvää yötä ❤️ Toivottavasti voit hyvin, vaikka en ole sinusta hetkeen kuullutkaan. Älä anna tyhmien viestejen täällä masentaa sinua, jos satut lukemaan niitä.
Yhdelle naiselle, joka pyörii mielessäni ❤️
Ps. Nuku hyvin ja levollisesti, vaikka joudut taas seikkailemaan unissani 😘
Toivotus iltaasi
15
386
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mä rakastan sua❤️
Haluan että sä tiedät sen. Ajattelen sua pitkin päivää, aamusta yöhön. Yöstä aamuun. Vain pienen uniajan en tiedä mitä päässä liikkuu, kun nukun mutta muuten olet mielessäni ❤️- AnonyymiUUSI
Pakko tunnustaa tää oli multa
🚬👩🏻🦳mut heippa ja hyvää yötä. Nyt meen❤️
Ikävä ollut sua
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä!😘
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä Rakas mussu😍💋
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä😘
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä ❤️
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä sinullekin
- AnonyymiUUSI
Kauniita unia kullan kuvia
- AnonyymiUUSI
En ole naisesi, mutta vaikutat niin kivalta.
- AnonyymiUUSI
Kiva on toivotus. Jäätävä vaan haaveilemaan tyhjän päälle💘
- AnonyymiUUSI
Kauniita unia kulta, nuku hyvin ja herää pirteänä uuteen aamuun 🤗❤️
- AnonyymiUUSI
Niin mun päiväni on menny ihan mukavasti, töiden jälkeen surffailin hetken netissä, sitten laitoin saunan päälle ja kävin siellä ja peseydyin, samalla pesukone pörräs ja pes pyykkii. Saunan jälkeen laitoin ruokaa ja samalla pistin valmiit pyykit myös kuivumaan. Oli pikkukalsareit ja rintsikoi, stringei (kenenköhän nekin oli), patalappui. Nukuin pikku päikkärit ja sen jälkeen olen kattonut töllötintä seiskasta saakka ja tällä hetkellä kirjotan tätä viestiä siulle mitä olen tehnyt melkeen viimeisen puol tuntia, kun olen välillä kattonnu töllöä kun siel meni salkkarit jotka juur loppu. Puuh, nyt sain valmiiks tän viestin joten lähetän tän nyt, moiikkis. 🥸🤓
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä ja iloisia unia sulle. Moikkista loikkista vaan 😘❤️
Mennään samaan makuupussiin nukkumaan vai oliko sulla joku toinen jo kainalossa?
🥸🤓 - AnonyymiUUSI
Hyvää yötä pohjoisen mies❤️ Rakastan ja kaipaan sua
🚬👩🏻🦳 - AnonyymiUUSI
Ohi. Hän ei kirjoita ”viestejen”.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345778Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t101889Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291538En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171149Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4947- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43893- 13849