Minä voisi en milloinkaan🥺
Voitko unohtaa
15
370
Vastaukset
Tarvitseeko unohtaa? Mielestäni ei.
- Anonyymi
Ei tartte unohtaa munkkaa mielestä.
- Anonyymi
En pysty enkä halua ❤️🥹
- Anonyymi
Onko pakko kopioida muiden tyyliä?
- Anonyymi
Ei ole onnistunut tähän mennessä
- Anonyymi
En voi. En edes halua. ❤️
- Anonyymi
En unohda. Tämä on vasta alkua.
- Anonyymi
Sen kun Uuno meni naimisiin?
- Anonyymi
En voi unohtaa
- Anonyymi
Hyvää yötä🩵
- Anonyymi
Juha-Matin hieno kappale. Mitä muuta?
- Anonyymi
Rakastan sinua niin paljon... ❤️
- Anonyymi
Kukaan ei tiedä kenelle kirjoittelet !!!!
- Anonyymi
En yhtä hyvävartaloista itseäni vanhempaa tuttua naista. Kiinteät pakarat joita hieroisin öljyllä liukkaaksi... Suudeltaisiin, yhdyttäisiin, tultaisiin samaan aikaan, molemmat perusteellisesti tyytyväisinä!
- Anonyymi
Riippuu siitä miten kohdellaan. Jotkut on helpompi unohtaa kuin ne joita ei voi koskaan.
Ihan kohtelusta johtuen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804