Ollaan niin varakasta niin varakasta seurusteluaikana mutta kun tulee aika rakentaa mökki niin ollaan .... kineau.
Mökin rakentaminen thaimaaseen...
10
129
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Juuri se sama karju on kineau.
Se sama karpaasi, joka laittoi suositut kellohametanssiaiset pystyyn Chiang Maissa ihan tavallisille thaimaalaisille prosenttiliivijengiläisille konserniravintolassaan, jossa ei myyty olutta eikö ruokaa.
Nykyään se menestyskonsepti on myyty, mutta onneksi johtaja sai tarjoilijat palkattua uuteen firmaansa, jossa tarjoiljat purkaa jalopuisia taloja ja veistää niistä soppakauhoja ja puurolusikoita.
Näin henkilökunta voi lyhentää niitä viittätoista nykyaikaista omakotitaloa, jotka ravintolakonsernin rahoittaja heille hommasi.
2010 - AnonyymiUUSI
Mitä tuo "kineau" tarkoittaa?
Onkohan täällä ketään ThaiLadya, tai tällaisen kanssa onnellisessa avioliitossa olevaa, joka osaisi tämän kertoa?
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.- AnonyymiUUSI
Onko ThaiLady Thai tai muu ?
Kovasti jollekin on aiheutunut päänvaivaa jopa siinä määrin, että se on tuonut hänelle omaan elämään sisältöä hänen pohtiessaan onko thai thai ja onko lady nainen, jonka johdosta seuraavaa:
Tämä idiootti joka käänteessä kun huomaa minun nimimerkkini, tahtoo lähteä kanssani kielikylpyyn selvittämään kielitaitoni.
En kylve idioottien kanssa.
Annan näin hieman idiootille elämän sisältöä.
Äitini on thai ja isäni suomalainen, sekä minä olen syntynyt suomessa omaten kaksi kansalisuutta.
Tämän johdosta idiootti voikin nyt avautua suurella tietämyksellään kirjoittamaan, että äitini on huora ja isäni pallomahasossutyyppi ym.
Miksi osaan suomea, voi pohtia miksi idiootti osaa suomea, kun me molemmat olemme käyneet koulumme suomessa, tosin arvelen meillä olevan eri koulutustaso.
Voinko olla tietoinen kotimaani (Thai) asioista jonkin verran enemmän kuin suomalainen googlematkailija, sekä voiko olla mahdollista että omistan talon Phuketissa vaikka alueella jossa Danny matkailee?
Jos mahdolista ja tänne palstalle kirjoittelevat tahtovat hieman nostattaa tasoa kysyn, olisiko mahdollista nimimerkkivalinnassa ja kirjoitussisällössä julkituoda rehellisesti sukupuoli, ikä ja asuinpaikkakunta.
Minä Hesalainen / Puhekktilainen 30v, nainen, hoikka, pienet nepparit, hetero, kielitaito englanti, suomi ja thai, ammattini ja työllisyystilanteen johdosta omavarainen, ajanvietto thaimaassa ja suomessa perustuen aviomiehen ja minun yhteisten liiketoimintojen mukaisesti.
Mukavaa kun nyt alkaa palaute olemaan jotain muuta kuin pippelin mittaa.
KIITOS. - AnonyymiUUSI
"Mitä tuo "kineau" tarkoittaa?"
Ei mitään. Googleta tai laita googlen kääntäjään, niin huomaat.
Luulenpa että tuo sana kuuluu lähinnä PasasSaaren pasaspuheiden terminologiaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko ThaiLady Thai tai muu ?
Kovasti jollekin on aiheutunut päänvaivaa jopa siinä määrin, että se on tuonut hänelle omaan elämään sisältöä hänen pohtiessaan onko thai thai ja onko lady nainen, jonka johdosta seuraavaa:
Tämä idiootti joka käänteessä kun huomaa minun nimimerkkini, tahtoo lähteä kanssani kielikylpyyn selvittämään kielitaitoni.
En kylve idioottien kanssa.
Annan näin hieman idiootille elämän sisältöä.
Äitini on thai ja isäni suomalainen, sekä minä olen syntynyt suomessa omaten kaksi kansalisuutta.
Tämän johdosta idiootti voikin nyt avautua suurella tietämyksellään kirjoittamaan, että äitini on huora ja isäni pallomahasossutyyppi ym.
Miksi osaan suomea, voi pohtia miksi idiootti osaa suomea, kun me molemmat olemme käyneet koulumme suomessa, tosin arvelen meillä olevan eri koulutustaso.
Voinko olla tietoinen kotimaani (Thai) asioista jonkin verran enemmän kuin suomalainen googlematkailija, sekä voiko olla mahdollista että omistan talon Phuketissa vaikka alueella jossa Danny matkailee?
Jos mahdolista ja tänne palstalle kirjoittelevat tahtovat hieman nostattaa tasoa kysyn, olisiko mahdollista nimimerkkivalinnassa ja kirjoitussisällössä julkituoda rehellisesti sukupuoli, ikä ja asuinpaikkakunta.
Minä Hesalainen / Puhekktilainen 30v, nainen, hoikka, pienet nepparit, hetero, kielitaito englanti, suomi ja thai, ammattini ja työllisyystilanteen johdosta omavarainen, ajanvietto thaimaassa ja suomessa perustuen aviomiehen ja minun yhteisten liiketoimintojen mukaisesti.
Mukavaa kun nyt alkaa palaute olemaan jotain muuta kuin pippelin mittaa.
KIITOS.Tässä juttua kun senssu kirjoitti vielä thai ladyna. Ei ollut vielä tullut ulos kaapista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä juttua kun senssu kirjoitti vielä thai ladyna. Ei ollut vielä tullut ulos kaapista.
"Minä Hesalainen / Puhekktilainen 30v, nainen, hoikka, pienet nepparit"
Ei ole pienintäkään epäilystä siitä kuka tuon on kirjoittanut. Simonkylä on kauneimmillaan tähän aikaan vuodesta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä juttua kun senssu kirjoitti vielä thai ladyna. Ei ollut vielä tullut ulos kaapista.
Dobermannit on komeita koiria, mutta aika haastavia koulutettavia ja ilman koulutusta niistä tulee vaarallisia ja levottomia. Tässä kuvassa näemme ThaiLadyn vuonna 2015, joka kertoo ettei ole laisinkaan lihava, eikä ole koskaan ollut. https://ibb.co/wLFdcCP
Kertomansa mukaan rasvaprosenttinsa on alle kymmenen ja tuo sylissä oleva koiranpentu on Suomen valtion omistama dobermanni ja koulutettu sotakoira. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä tuo "kineau" tarkoittaa?"
Ei mitään. Googleta tai laita googlen kääntäjään, niin huomaat.
Luulenpa että tuo sana kuuluu lähinnä PasasSaaren pasaspuheiden terminologiaan.Ilmeisesti tämä Saaripasanen persoonineen tarkoittaa tällä pihiä mutta luki ja kirjoitushäiriöisenä tonokkina meni taas pieleen kuten aina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti tämä Saaripasanen persoonineen tarkoittaa tällä pihiä mutta luki ja kirjoitushäiriöisenä tonokkina meni taas pieleen kuten aina.
Tuolla vaimonsa vanhoissa someissa käy ilmi että majuri on monet kerrat hommannut rutiköyhän tulottoman ja varattoman karanneen vaimonsa takaisin etsimällä tämän käsiinsä ja tarjoamalla ruokaa, tai on lähettänyt rahaa taikka luvannut sitä, jos tämä palaa takaisin.
Täysin sairas suhde. Pattayan visiittien syyksi majuri mainitsee antaneensa vaimolleen lomaa itsestään. Tuokaan ei ole uskottavaa, vaan kyllä se majuri on sieltä ollut etsimässä poikamaista lempeä, mutta kantti eikä rahat ole riittäneet kuin halpaan viinaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356621JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t224791Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5492891Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai672463Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342116- 331964
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!421658- 411615
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321613Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71351