Hyi kun tuntuu pahalta. Vaikka vaihtarivuodesta on 6 vuotta, katsoin tubessta järkyttyneenä kuvia ja uutisia. Nashvillen lähellä Antioch high schoolissa koulun kahvilassa n 3 tuntia sitten, klo 11 paikallista aikaa, oli kaksi 16-vuotiasta tyttöä. Siihen tuli 17 vuotias poika, veti esiin pistoolin ja ampui kumpaakin tyttöä. Sitten hän ampui itseään.
Onko joku seurustelun loppumisjuttu vai mikä, en tiedä. poika kuoli ja toinen tytöistä on kuollut. Miksi tämä maailma menee näin hulluksi.... Suomen tiedotusvälineissä ei ainakaan asken ollut vielä mitään uutista tästä.
Ammuskelu mun vaihtarikoulussa !
2
107
Vastaukset
- Anonyymi
AP vielä, puran nyt pahaa oloani. Eli Antioch on todella iso koulu, mun aikana vajaa 2000 opiskelijaa. Olihan siellä kaikenlaisia opiskelijoita ja niitä häiriöitäkin oli. En tiedä, jotenkin vain tuntuu kuin ne kivat muistot vaihtarivuodesta on lyöty pirstaleiksi kun katsoo nyt kuvia koulusta jossa on polisiautoja ja yleisö töllöttää tuossa tiellä. Ääh, huomenna olis yliopistolla exam-tentti, miten tässä nyt nukkuu...
- Anonyymi
Kannattaa tuokin ajatella, kuten tiedotusvälineet, nuoren parin kriisinä, jossa riita päättyi ikävästi, nyt ystävä vahingoittui. Ei tuosta ole uutisoinut pohjoismaissa kuin expressen,se eikä sielläkään ollut kuin kolmen rivin maininta. Se että tuo parisuhde kriisiytyi koulussa, oli vain sattumaa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144403
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831672Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731485Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2411365Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013