Ammuskelu mun vaihtarikoulussa !

Anonyymi-ap

Hyi kun tuntuu pahalta. Vaikka vaihtarivuodesta on 6 vuotta, katsoin tubessta järkyttyneenä kuvia ja uutisia. Nashvillen lähellä Antioch high schoolissa koulun kahvilassa n 3 tuntia sitten, klo 11 paikallista aikaa, oli kaksi 16-vuotiasta tyttöä. Siihen tuli 17 vuotias poika, veti esiin pistoolin ja ampui kumpaakin tyttöä. Sitten hän ampui itseään.

Onko joku seurustelun loppumisjuttu vai mikä, en tiedä. poika kuoli ja toinen tytöistä on kuollut. Miksi tämä maailma menee näin hulluksi.... Suomen tiedotusvälineissä ei ainakaan asken ollut vielä mitään uutista tästä.

2

200

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

AP vielä, puran nyt pahaa oloani. Eli Antioch on todella iso koulu, mun aikana vajaa 2000 opiskelijaa. Olihan siellä kaikenlaisia opiskelijoita ja niitä häiriöitäkin oli. En tiedä, jotenkin vain tuntuu kuin ne kivat muistot vaihtarivuodesta on lyöty pirstaleiksi kun katsoo nyt kuvia koulusta jossa on polisiautoja ja yleisö töllöttää tuossa tiellä. Ääh, huomenna olis yliopistolla exam-tentti, miten tässä nyt nukkuu...

• Anonyymi

Kannattaa tuokin ajatella, kuten tiedotusvälineet, nuoren parin kriisinä, jossa riita päättyi ikävästi, nyt ystävä vahingoittui. Ei tuosta ole uutisoinut pohjoismaissa kuin expressen,se eikä sielläkään ollut kuin kolmen rivin maininta. Se että tuo parisuhde kriisiytyi koulussa, oli vain sattumaa,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1396
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1273
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1023
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      586
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      522
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe