Patriarkan palauttaminen paritanssikulttuuriin

Anonyymi-ap

Yhdysvalloissa on aloitettu valtiohallinnossa, yrityksissä ja muilla yhteiskunnan sektoreilla systemaattinem purku dei/woke ilmiöillä.

Käytännössä dei/woke taustaiset henkilöt siirretään sivuraiteelle pois silmistä.

Siis palataan tuttuun ja turvalliseen patriarkiaan.

Mitä Amerikka edellä sitä muu maailma perässä.

Missä ja miten saadaan paritanssi takaisin patriarkiaan ?

7

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mitenkään. Naiset ei enää suostu miesten ylivaltaan, mikä on pelkästään hyvä ! Naiset kun ei ole tahdottomia nukkeja joita viedään kuin pässiä narussa miesten taholta.

• Anonyymi

Ameriikan presidentin keksimälle mexicon raja-aidalle naureskelleitten älykköjemme mielestä heidän itsensä keksimä itärajan aita on nyt patasta mitä he voivat kuvitella. Samalla tavalla tulee käymään tässä ameriikan presidentin keksimässä mies- ja nais-käsitteessä, jolle älykkömme parhaillaan naureskelevat, mutta kohta he keksivät itse suomalaisen (tykin ruuaksi) miehen ja (kotirintamalle ja ameriikkaan pakolaisiksi) naisen käsitteet, jotka ovat pommien putoillessa ja luotien vinkuessa parasta mitä he voivat ministeriön pimmisuojassa kuvitella.

• Anonyymi

Suomihan joutuisi kansaiväliseen sotamurhien tuomioistuimeen jo pommien ja luotien viuhuessa jos hallitus ilmoittaisi, että se lähettää suomen transvestiitit eturintamaan torjumaan interventiota. Siksi sinne tiukan paikan tullen lähetetään kaikki miehet.

• Anonyymi

Miksi pitäisi?

• Anonyymi

Naiset ovat tarkalleen menneet vientini mukaan, mitä nyt joskus kiusaa tekevät.

Olen edelleen ja loppuun saakka se joka tanssissa vie, enkä näkymättömiin rakenteisiin perustuvaa valtaani anna koskaan pois.

• Anonyymi

Itellä on jokseenkin näkyviin rakenteisiin perustuvia auktoriteettejä nimittäin vaikka ne ovat täysin luomut, kilpailijani näkevät jo etäältä, että nämä saamarin lihaksikkaat käsivarteni on tehty rankaisemiseen ainoastaan tarvittaessa.

• Anonyymi

Woke porukka on suurempi uhka länsimaiselle demokratialle kuin Kiina, Pohjois-Korea ja Iran yhteenlaskettuna

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe