Onko normaalia?

Jos mies tyydyttää itseään ja ajattelee naisen korkokenkiä?
161155
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Tunteesi perustuu materiaaliin.

Äänestä
  • Kyllä samalla naista ajattelen.

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Kyllä samalla naista ajattelen.

Naista, jolla ne on ollut jaloissa.

Äänestä

🤣🤣🤣

Äänestä

No ei ole! Oisko tisukat paremmat. Mul ois aika isot tarjolla.♥️♥️🔥

Äänestä
  • Ne vielä enemmän.

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Ne vielä enemmän.

💋💋💋

Äänestä

Onko matalat vai korkeat korot ?

Äänestä

Uran alkuvaiheessa oli Anttila ja Ellos. Kun ne poistuivat markkinoilta, on asia korvattava esim. miettimällä korkokenkiä.

Äänestä

Ei, se ei ole normaalia, mutta kumisaappaita on normaalia.

Äänestä

Riippuu, kenen korkokengät ne olisi?

Mulla ei ole mitään kenkäfetissiä, mutta töissä huonekaverin mustat avokengät kiihottaa mua. Joskus kun oon ollut yksin töissä, niin oon mennyt niitten kanssa vessaan ja runkannut niitä kenkiä vasten. Tai joskus kun huonekaveri on lähtenyt lounastauolla ulos syömään ja jättänyt se sisäkengät huoneeseen, niin oon saattanut nuolla niitä kenkiä.

Äänestä
  • 🤣🤣🤣🤣

Äänestä

• se varmaan saattoi yllättyä kun vetäisi ne kengät jalkaansa sen sinun session jälkeen.....

Äänestä

👠👠👠👠😘👱‍♀️

Äänestä

on normaalin rajoilla, kunhan et vaan pistä niitä kenkiä omiin jalkoihisi

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Jos mies tyydyttää itseään ja ajattelee naisen korkokenkiä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu