Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
V*ttuu että mä haluan sua
191
8941
Vastaukset
- Anonyymi
Et saa.
- Anonyymi
Muista osoittaa omat mielenterveydelliset onkelmat päivä toisensa perään russuttamalla tälle kiihkeälle palstamiehelle, se antaa sinusta hyvän kuvan nainen elämänkoululainen. Ehkäpä sinunkin jankutus muuttuu pian yleiseksi totuudeksi jostain naisesta mitä maalitat täällä jonkun varatun miehen puolesta puhuen. Ajatus on surrealistinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä saat, ei muuta kuin nussimaan mua eli https://nussimua.fi treffeille 😅😍
Jep toi on hyvä
.
.
.
.
.
.
- Anonyymi
Harvinaisia tunteita! Monesti parisuhteessakaan niitä tunne. Intohimo on parhain tunne mitä on. Toivon kohdallasi vastakaikua, onnea ja intohimoa kaipauksesi kohteen kanssa!
- Anonyymi
Vanhassa vara parempi.. Onhan sitä vastakaikua mutta en ole vielä tehnyt liikkeitä
- Anonyymi
No silloin se on jos naitattaa. Muuten kyllä rakkaus kantaa pitemmälle, kun intohimo hiipuu niin rakkaus jää.
Live and learn! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhassa vara parempi.. Onhan sitä vastakaikua mutta en ole vielä tehnyt liikkeitä
Niih.. elämä on lyhyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No silloin se on jos naitattaa. Muuten kyllä rakkaus kantaa pitemmälle, kun intohimo hiipuu niin rakkaus jää.
Live and learn!Osittain totta, mutta intohimo voi myös säilyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niih.. elämä on lyhyt.
Mutta rakkaus kestää! Hilipatihippaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osittain totta, mutta intohimo voi myös säilyä.
Voi säilyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Live and learn!Liityn tähän keskusteluun jos sopii. Mä olin kanssa ihan kusessa yhteen ihmiseen ja se friend zones mut ja hengasin sen kanssa vuosia. Rakkaus ei mielestäni ole aina seksuaalista. Vaikka on se sitäkin mutta seksi on vain osa rakkautta. Samanlaista tunnetta en ole tuntenut ketään kohtaan vaikka olis kuinka saanut pesää. Lähestulkoon palvoin sitä naista vaikka oltii tyylii molemmat neitsyt tai jotain enkä puhu horoskoopista, se alko myöhemmin olee tosi ilkee ja hakkaamaan mua jurrissa ja pajoissa ja ties missä. Sitten se pakotti mut lopettaa intin ku se huomas että en ollut tarjoamassa sille kaikkea mitä se halus niin lopetin että voisin hengata sen kaa. Myöhemmin kaduin tätä päätöstä todella paljon lopettaa intin. Kun moni käy intin vaikka niillä olis tyttöystävä ja lapsi(a) ja saa sotilasavustusta ja hsl- ja hl lomia. Sitten kerra menin sen henkilön kaverin kaverin kaverin kanssa sänkyyn, en tuntenut minkäönlaista paloa tms. Sitten hommasin lisää yhden yön juttuja jne. Eikä mitään fiilistä. Sitten olin puoli vuotta jonku kaa avoimessa parisuhteessa. Ei toiminut. Ja nyt oon ollut suhteessa taas joku 5 vuotta mutta vieläkin mietin usein sitä yhtä muijaa. Välillä mietin, että kumpa en olis tuhlannu aikaa, vaivaa, energias ja rahaa siihen mutta rakkaus voi olla sokeaa joskus ja friendzone on pahinta mitä voi olla jos tykkää jostain ihmisestä. Pakit ei koskaan ole niin paha kuin friendzone.
- Anonyymi
Eikö tämä aloituksesi koskenut palstagubbe ihan vaan näitä sessuaalisia tuntemuksia? Jos joku löytää näistä haihattelusta jotain suhteisiin viittaavaa, niin jossain mättää. Mene suihkuun ja virvo jos kykenet ja tee uusi tunteikkaampi aloitus niin voimme reflektoida näitä emootioita. Jos aihe tylis vaikka näin nääs tutuksi ns. Olipa kerran tunne ja hohhoijaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole hampaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta rakkaus kestää! Hilipatihippaa!
Rakkaus on kuin roskaa ja roska on kuin paskaa ja paska ei lopu koskaan.
- Anonyymi
Onko intohimo parhain tunne mitä on? No kategorisesti ei ole. Sukupuolivietti on joillakin todella voimakas, mutta onko se hänelläkää parhain tunne? Se on riippuvainen siitä, mitä kukin pitää parhaana. Onko voimakkain aina paras?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osittain totta, mutta intohimo voi myös säilyä.
Silloin siihen liittyy muutakin kuin intohimoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on kuin roskaa ja roska on kuin paskaa ja paska ei lopu koskaan.
Raha, ei rakkaus!
Rikkaus haihtuu ja rakkaus vaihtuu. Vain kauneus säilyy, toki muuttuen. Ja katsojan silmässä se aina on kauneus.
Intohimo voi olla vaikka mihin ja usein onkin!
- Anonyymi
Mene ja ota
- Anonyymi
Lol
- Anonyymi
😂
- Anonyymi
Joko olet jonnin joutava pirpana saanut naureskelua suuren mainehaitan kateuden kohteellesi palstasedän juttujen avulla? Pidä kuule kioskis, ei ole tainnut katkeruuden kohdetta vuosiin näkyä, mutta jos näkyy saat vääntää vähintään kymmenen caipiroskaa ja jos muskainta ei ole, niin sinähän voit nuijia me jäät VVaikka käsin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet jonnin joutava pirpana saanut naureskelua suuren mainehaitan kateuden kohteellesi palstasedän juttujen avulla? Pidä kuule kioskis, ei ole tainnut katkeruuden kohdetta vuosiin näkyä, mutta jos näkyy saat vääntää vähintään kymmenen caipiroskaa ja jos muskainta ei ole, niin sinähän voit nuijia me jäät VVaikka käsin
Ei vaan, vain kuolleen ruumiini yli sinne
- Anonyymi
A-Miehelle menee
- Anonyymi
T miehelle menee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T miehelle menee!
Aloitus on mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on mieheltä.
kirjoittaa tossa ruotsiksi niin voi olettaa että menee miheltä miehelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on mieheltä.
Tämmöset aloitukset kertoo aloittajastaan kaiken oleellisen: huono sängyssä. Kannattaako, vois miettiä parikin kertaa, vaikka ois ihan hemmetin kuuma mies, joka sais sut lisäksi aivan hulluksi halusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heja Sverige 🇸🇪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämmöset aloitukset kertoo aloittajastaan kaiken oleellisen: huono sängyssä. Kannattaako, vois miettiä parikin kertaa, vaikka ois ihan hemmetin kuuma mies, joka sais sut lisäksi aivan hulluksi halusta.
Oon kyl aika lahna mut mullakin on halut😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkusintti paistaa tänne saakka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt tule latistamaan tunnetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasin heittäyyä rivoksi, mutta ei uskalla palstalla. Lääh, puuh.
Nainen sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se ”lahnakin” kierii intohimoisesti kun oikeassa paikassa kuumottelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen sivusta.Mut sähän käytät vaan Lamictalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T miehelle menee!
Luulis et T mies tulis jo juosten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kikkelis kokkelis siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timolle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole T miehelle vaan R miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heja Sverige 🇸🇪
Aina kun on talvi. Tämä tulee mieleen.
Kent:
https://youtu.be/2IoKYLqGaPc?si=08PuCTxmbxprPVxV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, heti heräsi epäilys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen sivusta.Torpan Maisa on varsinainen Munahaukka,mies vaihtuu tämäntuosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on mieheltä.
No sitäpä emme olisi taas millään arvanneet🥱 Toki nämä sensuellit kirjainviittauksesi tekee palstasetä näistä monologeistasi eläväisempiä ja kiinnostavampia t elämäm kova kolu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämäkään monologi liittyy yksin aloituksissaan jaakaava gubbe mihinkään? Että moni kakku päältä kaunis vai mitä? No edes tuskin niinkään ns syvälliseen tulkintaan pääsemme tällä kertaa täällä internetissä, missä sekaisin päästään olevat ihmiset kuvittelee tunnistavansa kirjoittajia tai niitä joista kirjoitetaan. Voimia kaikille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkusintti paistaa tänne saakka
Ja seksuaalinen kyvyttömyys. Olisi varmaan jo hyvä syy mitätöinnille huuruisan yön jälkeen las vegasissa tms ivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen sivusta.Sinä naisena esiintyvä mies et ole kovinkaan uskottava näiden nk rivouksien kanssa. Onneksi tässä suhteessa osataan pistää nääs paremmaksi, eikä sen tarkoitus ole kiihoittaa lainkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timolle
Eli taasko sinulta löytyi uusi live-elämästä tuttu yksilö täältä palstamiehen jutuista? Haluan samaa sosetta, jos se kerran elämän noin maaKiseksi tekee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole T miehelle vaan R miehelle.
Niinkö on gubbe, kukas Raipe me ny tähän tällätään? T kuuppajumien eliitti_kerho
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se olis jo korkea aika ns epäillä tätä aloittamiehen tuotantoa ihan niinku kokonaisuudessaan? Jaksamisia sullekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torpan Maisa on varsinainen Munahaukka,mies vaihtuu tämäntuosta
No mutta hänellähän on nykyään kierroksessa siellä uusi mies, joka on poliisimies pyörittämässä perhearkea Nurmijärvellä, oletan. Eikö se anna sulle yhtään toivoa tulevaisuuteen, vaikkei tämä edellä mainittu ”amati” koske sinua enää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta hänellähän on nykyään kierroksessa siellä uusi mies, joka on poliisimies pyörittämässä perhearkea Nurmijärvellä, oletan. Eikö se anna sulle yhtään toivoa tulevaisuuteen, vaikkei tämä edellä mainittu ”amati” koske sinua enää?
Jännä kun tuntuu, että juuri kyseisestä kärrystä pois pudonneilla on vähiten itseironiaa tai muuta sen sellaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä kun tuntuu, että juuri kyseisestä kärrystä pois pudonneilla on vähiten itseironiaa tai muuta sen sellaista
Joku arvosteli tai ns ivaan internetissä myös tähän kehykseen kuuluvia- mitä nyt teemme? Emme mitään t lain henki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku arvosteli tai ns ivaan internetissä myös tähän kehykseen kuuluvia- mitä nyt teemme? Emme mitään t lain henki
Mitä pienemmät.. natsat sen enemmän rutista tyhjästä jaksat jne. Ei se hopee ole häpee entisellä pussihoisulla, mutta ei sitä myöskään internetin syövereistä tötkijän sähköpöydän ääreen nousta. Sellaista ajatusapparaattia kannattaa jo hieman hävetäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pienemmät.. natsat sen enemmän rutista tyhjästä jaksat jne. Ei se hopee ole häpee entisellä pussihoisulla, mutta ei sitä myöskään internetin syövereistä tötkijän sähköpöydän ääreen nousta. Sellaista ajatusapparaattia kannattaa jo hieman hävetäkin
Toisekseen eipä näiden ns ratkojienkaan järjenjuoksu välttämättä vakuuta, yhtä höynäytettävissä veljeyden nimissä
- Anonyymi
Onko näkynyt viä seksi-hotgirls? Ostakkee kalenteri taukotuvan seinälle mikäli ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näkynyt viä seksi-hotgirls? Ostakkee kalenteri taukotuvan seinälle mikäli ei
Kalle ei taaskaan ymmärrä miten kääntää tilanne voitoksi ei kai mulle/meille vaan vtuilla
- Anonyymi
Jeesus vapauttaa kietaisu-asunsa olkapäistä valahtamaan alas ja sanoo: ”Tässä mie sitten oon”.
- Anonyymi
Jumalatkin vaikenee kun se oikea osuu ja uppoaa🤭
🥸🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalatkin vaikenee kun se oikea osuu ja uppoaa🤭
🥸🤓🤓🥸
Niin tekee ❤️ sitten kun on sen aika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤓🥸
Niin tekee ❤️ sitten kun on sen aika.Voi että päättömästi olen taas saanut itseni rakkauden pauloihin. Kuka olet joka niin hellästi kehräät täällä palstalla❤️
Lähekkö röökille? Saat tarjota liekit tänään
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Gubelleko hän siis kaiken varustuksensa tarjoaa? Se on hänen kutsu se😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubelleko hän siis kaiken varustuksensa tarjoaa? Se on hänen kutsu se😏
❤️kyllä
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että päättömästi olen taas saanut itseni rakkauden pauloihin. Kuka olet joka niin hellästi kehräät täällä palstalla❤️
Lähekkö röökille? Saat tarjota liekit tänään
🚬👩🏻🦳Oikeesti? Oon kyllä nainen ja hetero ja tää 🥸 on minun tuleva kukko 😅 En käytä röökiä, mitta voidaan mennä. Missä nähdään?
- Anonyymi
Ottaisin sut kyllä 🤗
Pantaisiin oikein isänmaan kautta❤️
🤓🥸- Anonyymi
”Kun isänmaa kutsuu, niin silloin mennään!” 🫣
- Anonyymi
Pojat😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pojat😂😂
Prööt ja Tokmannin kuletus Starttaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Kun isänmaa kutsuu, niin silloin mennään!” 🫣
Poijat kansan urhokkaat…
Jarrua puuroon 🤓🥸🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poijat kansan urhokkaat…
Jarrua puuroon 🤓🥸🤭😂😂🪖⤴️➡️⤵️
- Anonyymi
naapurilta näyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pojat😂😂
😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naapurilta näyttää
😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naapurilta näyttää
Ei näytä. 😂Täällä on joku muu herkku nyt❤️
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prööt ja Tokmannin kuletus Starttaa...
Onko sinun tarkoituksesi se, että muutkin pysyisivät kärryillä näistä psykedeelisistä merkinnöistä, mitä palstaguben aloituksiin ja dialogeihin teet? Meikä voi tukea ja fasilitoida tätä soopaa niin, että tyhmienkin jo nääs ymmärtää😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naapurilta näyttää
Kirjoitteletko täällä ihan omasta naapuristasi tai naapurustoatasi käsin vai jonkun toisen naapuruston puolesta? Älä ny Viitti, eivät pian enää edes ulos kehtoo läyhäämään sun muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitteletko täällä ihan omasta naapuristasi tai naapurustoatasi käsin vai jonkun toisen naapuruston puolesta? Älä ny Viitti, eivät pian enää edes ulos kehtoo läyhäämään sun muuta.
Kaimaani koko ns naapuruston edusmies. Voi juku, jos pöydissä alkaa ns näkyä tyhjiä paikkoja, että missähän se paikallinen sanansaattaja ny tupeksii juuttuiko ihan pulla kurkkuun vai missä kävelevä tietotoimisto oikein on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaimaani koko ns naapuruston edusmies. Voi juku, jos pöydissä alkaa ns näkyä tyhjiä paikkoja, että missähän se paikallinen sanansaattaja ny tupeksii juuttuiko ihan pulla kurkkuun vai missä kävelevä tietotoimisto oikein on?
Politiikkahan on se, että kun yksi kärsii niin kaikki kärsii kun kerran niin konsensuksessa on hymisty. Kenen pokka pettää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Politiikkahan on se, että kun yksi kärsii niin kaikki kärsii kun kerran niin konsensuksessa on hymisty. Kenen pokka pettää?
Tarkoitin hörökorva siis sitä, että kuka tulee ulos kuorestaan ja millä tavalla, saako jotkut pienimuotoiset raget vai punastuuko kuin pakkasukko siperiassa niin että helottaessa heijastinliivitkin jää jo kakkoseksi. Sitähän sinä ulkoapäin ohjaaja et tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin hörökorva siis sitä, että kuka tulee ulos kuorestaan ja millä tavalla, saako jotkut pienimuotoiset raget vai punastuuko kuin pakkasukko siperiassa niin että helottaessa heijastinliivitkin jää jo kakkoseksi. Sitähän sinä ulkoapäin ohjaaja et tiedä
Ja mikäli on päässyt käymään niin, että myös tämä ns Välitön lähiympäristö on löytänyt tiensä tänne hihittelemään oikealle totuudelle (kyllä on), niin sekään ei ole minun säädettävissä oleva seikka se. Sitä säät mitä tiläät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikäli on päässyt käymään niin, että myös tämä ns Välitön lähiympäristö on löytänyt tiensä tänne hihittelemään oikealle totuudelle (kyllä on), niin sekään ei ole minun säädettävissä oleva seikka se. Sitä säät mitä tiläät
Jos yhtään kato lohduttaa, niin se koskee kaikkia, myös minua että se tiadostava voi olla Vastaan tullessa ihan kuka vaan. Ennen höristin huuhattien ylläpitämälle markettimanialle yl ja nykyään juurikin ihan niiden huuhattien markettimanialle. Aina niille on ennenkin maistunut takin kääntö kunhan vaan viihdettä nääs piisaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos yhtään kato lohduttaa, niin se koskee kaikkia, myös minua että se tiadostava voi olla Vastaan tullessa ihan kuka vaan. Ennen höristin huuhattien ylläpitämälle markettimanialle yl ja nykyään juurikin ihan niiden huuhattien markettimanialle. Aina niille on ennenkin maistunut takin kääntö kunhan vaan viihdettä nääs piisaa
Ilmeisesti juuri tämä Välittömän lähiympäristön mielenmyrkytys on ollut pikku pojan ja poikain primääri tavoite, eikä sekään sitten lopulta skulannut. Ei onneksi ole lainkaan havaittavissa, että kenen hipiää tämä ”kevyt” julkinen häpäisy on ahavoittanut ja kenen ei. Tonnin seteli- ilmeestä ei voi nääs erehtyä . Säälittääkin Välillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti juuri tämä Välittömän lähiympäristön mielenmyrkytys on ollut pikku pojan ja poikain primääri tavoite, eikä sekään sitten lopulta skulannut. Ei onneksi ole lainkaan havaittavissa, että kenen hipiää tämä ”kevyt” julkinen häpäisy on ahavoittanut ja kenen ei. Tonnin seteli- ilmeestä ei voi nääs erehtyä . Säälittääkin Välillä
Eikä kuunteleva hörökorva vieläkään hyväksy vallitsevaa todellisuutta. On se rankkaa olla uutisankka löysä Virveli kädessä.
- Anonyymi
Mary Chatin IS viking...🤩
- Anonyymi
Voi cissus taas...Kirjotin 'Mary Chain is coming...' mut koska automaatti...😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esisyöttö petti sut 😂
Tosta tulikin mieleen:
20.5 Ghost Tampereella. Lähen kattomaan
Mary on a cross ❤️ On niillä parempiakin kappaleita kuin tuo
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esisyöttö petti sut 😂
Tosta tulikin mieleen:
🚬👩🏻🦳Mut minäpä oonki Kummitus. Ja He Is...My Husband ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut minäpä oonki Kummitus. Ja He Is...My Husband ♥️
Böö-klubben
👻
🇸🇪🤓🥸 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Böö-klubben
👻
🇸🇪🤓🥸Spöke vill komma också. Väntär på utgongen do ; )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esisyöttö petti sut 😂
Tosta tulikin mieleen:
🚬👩🏻🦳Lähteekö sun Niko ❤️ mukaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähteekö sun Niko ❤️ mukaan?
🤨🤨🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut minäpä oonki Kummitus. Ja He Is...My Husband ♥️
Sä olet se joka käyttää luvatta mun ip osoitetta ja olet mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet se joka käyttää luvatta mun ip osoitetta ja olet mies
Nainen olen, eikä todellaka kiinnosta sun patterit missään muodossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esisyöttö petti sut 😂
Tosta tulikin mieleen:
🚬👩🏻🦳Niin joo, tuokin reissu kohta❤️
Oisko ollu muita lähtijöitä messiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤨🤨🤨
Ei, sillä ei oo lippua ja en oo varma onko tuo jo loppuunmyyty. 😉
Ja sitä paitsi sille tulee työkeikkaa toisaalle ja toinen sitä paitsi on että onko se oikea mulle??
Välillä tuntuu että työ on sille tärkeämpi ja sitte mustis ja oisko vähän narsistin vikaa.
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Ai muako?
- Anonyymi
Täällä näitä omijia riittää. Miksi ihmeessä ajattelit aloituksen olevan juuri sinulle? Toisaalta voihan se olla. Todennäköisyys on kyllä olemattoman pieni.
- Anonyymi
Punastuin
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
M naista kyllä todellakin haluaisin jokaisella tavalla
- Anonyymi
🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰🥰
Toivottavasti huomenna nähdään ihana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yöllä ehtis pikaisesti nähdä 🫠
- Anonyymi
Mari, Marika vai Minna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois ollut kiva nähdä, mut ei nyt sit tällä kertaa. Ikävä 😘 M
- Anonyymi
🤗❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No,kun näkiski...🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No,kun näkiski...🤗
Ei varmaan tällä kertaa nähdä 😘 vihaan niin itseäni ja olomuotoani. Miksi kelpaisin sulle, kun en kelpaa itsellenikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakene vuorille ja vähän liukkaasti
🤓🥸 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois ollut kiva nähdä, mut ei nyt sit tällä kertaa. Ikävä 😘 M
Juu harmi, ettet ollut paikalla, ihanuus. Suukkoja lauantaihisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu harmi, ettet ollut paikalla, ihanuus. Suukkoja lauantaihisi!
Pusuja ja jos haluat, niin voidaan nähdä 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pusuja ja jos haluat, niin voidaan nähdä 😘
Tule ens kerralla luokseni ja pussaa
- Anonyymi
Vetelät on jo housussa.
- Anonyymi
Mene nyt äkkiä sinne muijaan luokse hopi hopi To_ _i
- Anonyymi
Mariniako täällä halutaan?
- Anonyymi
Miraa veikkaan
- Anonyymi
Kokeilisit vanhanajan pulsaattoripesukoneen kumirullien väliin laittaa sitä joka eniten valvottaa !
- Anonyymi
Himoitsen kanssa yhtä J -miestä.
A- Anonyymi
Eli jarnoa vaikka olet suhteessa toisen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En taida edes tuntea ketään tuon nimistä🤔
- Anonyymi
Ootko itse mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko itse mies vai nainen?
Naiselta miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häntä kaipaa korkeintaan lapsensa
- Anonyymi
No niin 😂 Taas alkoi teatteri! Enää ei mee läpi. Terveisiä sulle meiltä molemmilta.
- Anonyymi
Niin minäkin J-miehenä A-naista , missähän lienee, himoitsen häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekakayttajat himoitsee c hepaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa vaikka pian nähdään...
A - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa vaikka pian nähdään...
ARuma tatska 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruma tatska 🤣
Sorry, pudas iho. Ei ole tatskat mun juttu.
A
- Anonyymi
Niin minäkin yhtä mutta se ei anna. Naiselta.
- Anonyymi
Yhdyntä.
- Anonyymi
Sielukas penetraatio.
- Anonyymi
Niin, sisäsiittoinen sivistynyt yhteiskunta.
T. Ei mitään, ketään..... - Anonyymi
Se on se mies joka harrastaa penetraatiotestausta.
- Anonyymi
Oletko tehnyt asian eteen mitään? Pyytänyt vaikka kiinalaiseen syömään. Ja kertonut ihastumisesta.
- Anonyymi
Tiedän lääkkeen tuollaiseen - siis myös tuollaiseen - halutukseen. Auttaa myös moneen muuhun henkiseen ja ruumiilliseenkin pikkuvaivaan. Esim. hammassärkyyn.
Resepti on seuraava: Laita parsinneula ukkovarpaan kynnen alle ja potkaise patteriin. Ei tartte potkaista edes täysillä. Pikkuasiat unohtuu. - Anonyymi
Ajattelen sinua koko ajan. Ihollani on nälkä kosketustasi. Haluaisin rakastella sun kanssa
Sano paikka ja aika, oon valmis❤️
Kerro vielä haluatko roolileikkejä?
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Mitä nää vitun "ikävä" viestit on? Siis jollekin tuntemattomalle lähetetään. Ehkä kannattaisi kertoa se sille henkilölle tyhmä.
- Anonyymi
Nyt puhutaan vähän mutta asiaa ei ehkä kannata pelata seläntakkana. Aika vois olla nyt ja tässä sängyllä! Nieletkö vai syljetkö?
- Anonyymi
Huh huh, tuollaista akkaa pitää juosta karkuun!
- Anonyymi
Ehdottomasti!
- Anonyymi
Niin minäkin sinua T mies
- Anonyymi
T mies, sisustin tänään mun makkaria ihan uuteen uskoon. Tämä on hyvä merkki,se tarkoittaa että olen olen heräämässä elämään. Voi mennä vielä kuukausi…ehkä vuosi jos kaksi. Ei voi tietää. Olen kuin panda karhu. Liikehdin tosi hitaasti energioitani säästellen.
- Anonyymi
Ennen T miestä on S mies, ja T miehen jälkeen tulee U mies.... kun jatketaan aakkosissa , lopulta tulee myös Å mies ja ottia tuota, Ä mies ja siunatuksi lopuksi Ö mies. Sen pituinen se.
Kyllä maar on järkevää testiä näillä palstoilla.... kannattaa viettää laatuaikaa näitä lukemalla.
Siinä ihminen oikein jalostuu henkisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen T miestä on S mies, ja T miehen jälkeen tulee U mies.... kun jatketaan aakkosissa , lopulta tulee myös Å mies ja ottia tuota, Ä mies ja siunatuksi lopuksi Ö mies. Sen pituinen se.
Kyllä maar on järkevää testiä näillä palstoilla.... kannattaa viettää laatuaikaa näitä lukemalla.
Siinä ihminen oikein jalostuu henkisesti.Sit on vielä J-mieski.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit on vielä J-mieski.....
J miehelle suurin osa aloituksista on tarkoitettu. Tämä on fakta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J miehelle suurin osa aloituksista on tarkoitettu. Tämä on fakta.
Mikset sit laita sinne niin muut ei kirjottele teidä höpinöihi🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit on vielä J-mieski.....
Ja mihin galleriaan tai vastaavaan hän siis sijoittuu suhteessa kirjaimia lohikäärmeen lailla suoltavaan palstamieheen ja osaatko sanoa sijoitusta tässä listassa? Aamuyöstä asti ollut taas ”asiaa” eikö tölsyst tullu mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ihminen oikein jalostuu henkisesti.Onko minulla syytä olettaa, että järjen juoksusi ja henkinen kapasiteettisi riittää siihen, että ivaat juurikin näitä järjen laivan jättäneitä, jotka ikäänkuin elää palstaguben kirjainten kautta? Epäilen tätä nääs vahvasti kuama hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko minulla syytä olettaa, että järjen juoksusi ja henkinen kapasiteettisi riittää siihen, että ivaat juurikin näitä järjen laivan jättäneitä, jotka ikäänkuin elää palstaguben kirjainten kautta? Epäilen tätä nääs vahvasti kuama hyvä
Tietysti jokainen katkera kalkkis tai alkkis voi elää vaikka maailman tappiin se kautta, että mitä nimikirjaimia joku palstauuwatti tuottaa, mutta onko siitä mitään souda omiin henkisiin ongelmiin tai aseeksi luannollista henkilöä vastaan vai tuoko sillä lopulta lähinnä esiin sen, että pää on saanut jossain vaiheessa liikaa osumaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti jokainen katkera kalkkis tai alkkis voi elää vaikka maailman tappiin se kautta, että mitä nimikirjaimia joku palstauuwatti tuottaa, mutta onko siitä mitään souda omiin henkisiin ongelmiin tai aseeksi luannollista henkilöä vastaan vai tuoko sillä lopulta lähinnä esiin sen, että pää on saanut jossain vaiheessa liikaa osumaa
Mutta tahdon kuitenkin onnitella jonkun määrittemättömän kamppailun voittajaa siitä, että hän sai muita yhtä ulalla olevia ehdollistumaan tähän akeemaan, mihin he varmaan nykyään jo jyrkästi kiistävät koskaan uskoneensa. Kyllähän surrealistiset tarinat yhden nimikirjaimen perusteella jostain rupuiselta keskustelupalstalta vaikuttaa vähän naurettavalta jälkimatematiikan puitteissa. Ei sääliä kyllä niille myöskään. Omaehtoisuus ajattelussa kunniaan, saattaa olla eduksi jopa myös tuon professionaalisuuden tuoton suhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tahdon kuitenkin onnitella jonkun määrittemättömän kamppailun voittajaa siitä, että hän sai muita yhtä ulalla olevia ehdollistumaan tähän akeemaan, mihin he varmaan nykyään jo jyrkästi kiistävät koskaan uskoneensa. Kyllähän surrealistiset tarinat yhden nimikirjaimen perusteella jostain rupuiselta keskustelupalstalta vaikuttaa vähän naurettavalta jälkimatematiikan puitteissa. Ei sääliä kyllä niille myöskään. Omaehtoisuus ajattelussa kunniaan, saattaa olla eduksi jopa myös tuon professionaalisuuden tuoton suhteen
Arvioni mukaan näitä viimeisiä mohikaaneja, jotka eivät ole millään valmiita päästämään tästä nimikirjaimiin liittyvästä aivofartista irti, on noin nelisen kappaletta ja he ainakin kovasti yrittävät tyrkyttää tätä erittäin tärkeää tietoa muille kuin poikuutta amk..iksessa aikoinaan. Sääli
- Anonyymi
Tiedän tunteen. Se on yhtä aikaa sekä ihanaa että kamalaa. Onneksi en enää tunne sitä halua sitä yhtä naista kohtaan. Halu ja tunteet loppui kun hän sanoi että ei tunne samoin mua kohtaan eli siis hänellä ei ole romanttisia tunteita mua kohtaan. Nyt kun en enää näe häntä aktiivisesti niin tunteeni häntä kohtaan ovat alkaneet pikkuhiljaa laantua. Ja hyvä niin koska se oli hiton kuluttavaa tuntea yksipuolista halua ja muita tunteita.
- Anonyymi
Jeesus auttoi. Pidä tunkkis narsku
- Anonyymi
V*tut Jeesuksesta. Ei sitä oo edes olemas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V*tut Jeesuksesta. Ei sitä oo edes olemas.
Ei suakaan
- Anonyymi
Mutta oletko sinä gubbe koskaan kysynyt maan ylimmältä johdolta, että oleks koskaan kuullut keskustelupalstasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta oletko sinä gubbe koskaan kysynyt maan ylimmältä johdolta, että oleks koskaan kuullut keskustelupalstasta?
Minä olen (no en ole) ja yksi hörähti ja toinen kilahti kolmas lähti kyselemään, että ja mikä vttu tämä juttu on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen (no en ole) ja yksi hörähti ja toinen kilahti kolmas lähti kyselemään, että ja mikä vttu tämä juttu on
Ainakin mm erikoissyyttäjä sai tästä makiat naurut, että höhöö on yritetty kertoa. En lainkaan neiti etsivä nyt trollaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin mm erikoissyyttäjä sai tästä makiat naurut, että höhöö on yritetty kertoa. En lainkaan neiti etsivä nyt trollaa
Yksi epäili, että hänen liksoihin nähden tarjottu lahjus-tippiraha oli jo itsessään aika suuri loukkaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi epäili, että hänen liksoihin nähden tarjottu lahjus-tippiraha oli jo itsessään aika suuri loukkaus
Aina oon tontun halunnu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina oon tontun halunnu
Onpa hyvä, sen verran just ois ehtyvässä kukkarossa rahnoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa hyvä, sen verran just ois ehtyvässä kukkarossa rahnoja
Ja mikäli rahna ei kelpaa niin kyllä meillä halvempiakin on, esim huntilla parilla voivat kykkiä internetissä kellon ympäri. Siitä tosin ei ole mitään hyötyä tämän metsästäjä-keräilyn kannalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikäli rahna ei kelpaa niin kyllä meillä halvempiakin on, esim huntilla parilla voivat kykkiä internetissä kellon ympäri. Siitä tosin ei ole mitään hyötyä tämän metsästäjä-keräilyn kannalta
No joko tuli tarpeeksi nöyryyttävää tietoa korvanappiin ja missä on g-board, tuo googlen keinovalikoiman ässä hihassa?
- Anonyymi
Siis ei ollut minun
- Anonyymi
Pelkän seksin takia vai muuten
- Anonyymi
Kokonaan otan miehekseni
"Joku" jeesus on oikeasti auttaja Jeesus Kristus.
Olen joskus ihastunut väärään henkilöön, ja kun oikeasti rukoilin oikeaa Jeesusta, ihastus hävisi kuin tuhka tuuleen.
Rukoile tosissasi!- Anonyymi
ikuinen musta tyhjyys ihmisapinan aivotoiminnan loppu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ikuinen musta tyhjyys ihmisapinan aivotoiminnan loppu
Juu voi ollakin, koska ihmisapinoita ei ole olemassa.
- Anonyymi
Just just. Ihan mahdoton olet.
En usko sanaakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu voi ollakin, koska ihmisapinoita ei ole olemassa.
Ihmisapinat on kädellisten lahkoon ja apinoiden osalahkoon kuuluva nisäkkäiden yläheimo. Siihen kuuluvat muun muassa gorillat, ihmiset, simpassit ja ogangit.
- Anonyymi
Jos mulle joku mies sanoisi, olen muuten nainen, että vittu että mä kaipaan sua.
Sanoisin sille, että vittu vedä käteen tai etsi köysi.
Jos et parempaan millään pysty.- Anonyymi
Niin, onhan tämäkin toki miespuolinen aloittaja yksi tulkinta, eri asia että mikä ja mistä
- Anonyymi
Mun muna.
- Anonyymi
Miltä sun vi&&&&tussa tuntuu ikävä ?
- Anonyymi
Hyvältä.
- Anonyymi
Joko olet miespuolinen aloittaja saanut sen kliimaksin, mitä aloituksellasi hait?
- Anonyymi
Vitu n INCEL!
- Anonyymi
Älä suututa niitä, ei lähde luteet kulumallakaan. Kaikki on tosi kivoja
- Anonyymi
Samoin. Mutta et uskois
- Anonyymi
Onhan täällä siis ihan sairasta porukkaa, hakeneet Peltolasta viikonlopuksi satsin. Toivovat selviänsä seuraavaan arkeen, maanantaina haetaan taas uudet pillerit.
- Anonyymi
No juuri näin, tai miksei vaikka pitkästäniemestä tai törnävältä ym geopoliittista kohdennusta. Pottu tai peruna sama asia koskien niitä, jotka jaksaa seurailla tämän gupen hervotonta yksinpuhelua ja seuloa näitä kommentteja
- Anonyymi
Yks nainen aiheuttaa mahdottomia haluja. Täällä samaan aikaan tuskastelen ja haaveilen, jos tulevaisuudessa pääsisi maistamaan hänen kiellettyä hedelmää.
- Anonyymi
Ka yks mies kanssa…huhhuh. Olen melkein taivaassa kun meidän tunnelmalle kohtaa.
- Anonyymi
Täältä ei löydä mitään. Huomasin että olin kommetoinut laestadiolaisten kokoontumisia. Kysyin miksi kondomit loppuu joka pensaasemalta. Ei ole tullut vastausta
- Anonyymi
Ai mies miestä?Älä viitti!
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?
Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi365917Hyvää huomenta miehelle
Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va273073Erika Vikman on kuin syöttöporsas
Mitä sen naamallekin on tapahtunut? Ihan kuin Tuksu Tukiainen pahimmillaan. Ja kiloja on karttunut mutta silti pukeutuu1821883- 511525
harrasterallit on syytä lopettaa
Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin211074- 591031
Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu
nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän60978Katsotaan eteenpäin!
Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan32966- 133901
- 40853