Oikeusasiamies avuksi kun viranomainen harrastaa sadismia

Anonyymi-ap

14

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Silloin oli kyseessä ERINOMAINEN oikeusasiamies.
      Oli selvittänyt jopa kaikki puhelin soittoni hammashoitoon.
      Sain hänen selvityksistään tarkan raportin jälkeen päin.

Kaavake on helppo täyttää ja riittää ihan henkilökohtainen selitys hädästänsä.

• Anonyymi

Ei se sinun valituksestasi tullut.

• Anonyymi

Kyyylllä tuli. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyyylllä tuli. 😁

En usko vaikka ei tämä Uskolle kuulukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään.
        Mua se rohkaisi ja siksi kehoitan muitakin kärsijöitä ottamaan yhteyttä oikeusasiamieheen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskokaa nyt 😰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskokaa nyt 😰

Usko kyllä kelpaisi.

t naapurin masa, kuopio. Savo

• Anonyymi

Oikeusasiamies ei todellakaan voi määrätä uhkasakkoa. Kovin mitä hän käytännössä tekee on, että suosittaa pientä rahallista hyvitystä. Nuokin tapaukset voi vuosittain laskea yhden käden sormissa!

• Anonyymi

Silti lehdessä luki uhkasakko sen jälkeen kun olin tehnyt valituksen.
        Eihän se välttämättä siitä johtunut enkä saanut mitään muuta korvausta kuin että pian pääsin hammaslääkäriin.

Kun "suuri norsu ahdistaa kansaa niin sitä vastaan on lähetettävä suurempi norsu". Ei se muutoin ikinä lopeta raateluaan.

• Anonyymi

Oikeusasiamies on ylin lainvalvoja, ja jotta hänen velvollisuutensa lainvalvojana voisi toteutua, tietenkin hänellä on myös oikeudet siirtää viranomaisen lainvastainen toiminta esim. poliisin tutkittavaksi.

Kurinpitotoimien käynnistämiseen on siis väistämättä oltava mahdollisuus lainvalvojalla, muutoinhan se lainvalvontatehtävä ei tekisi tehtäväänsä.

• Anonyymi

EI NE EDES TIEDÄ HALLITUKSESSA MITÄ TÄÄLLÄ ON MENEILLÄÄN. TEHKÄÄ VALITUKSET MUUALLE KUIN KELAA.

• Anonyymi

Nehemia:
      5:15 Sillä aikaisemmat käskynhaltijat, jotka olivat olleet ennen minua, olivat rasittaneet kansaa ja ottaneet siltä leipää ja viiniä sekä vielä neljäkymmentä hopeasekeliä. Myöskin heidän palvelijansa olivat sortaneet kansaa. Mutta minä en tehnyt niin, sillä minä pelkäsin Jumalaa.

Johtajat ovat sortaneet ihmisiä jo tuhansia vuosia. Se riippuu pelkästään YKSILÖSTÄ jos sattuu hyvä johtaja joka EI sorra kansaa.

Lieneekö suomalaisilla koskaan ollut sellaista?

Vanha sanonta sanoo että jotakin hyvää tapahtuu "kreivin aikaan". Historioitsijat arvelee tämän sanonnan tulleen siitä yhdestä kreivistä joka joskus teki hyvää suomelle.

• Anonyymi

Suosittelen jakamaan oikeutta näille akoille jotka istuu ison sosiaalitantan palkan päällä. Siinä ei 3000e kk riitä. Nauttiivat siitä että ihminen varmaan se naapurin Pirkko joutuu pulaan nyt kun ei saakkaan rahojaan. Ihi hih
      Valittakaa heti.

• Anonyymi

Niin se vain menee historiassakin, että aina jossain vaiheessa alkaa viranhaltijat ahmimaan itselleen niin kansalaisille kuuluvan omaisuuden kuin kansalaisille kuuluvan vallankin.

Sama systeemi toistuu ympäri maailmaa, aina kun pitäisi hiljalleen laittaa ne työpaikkojen määrät ja palkanmaksut takaisin kuntoon, sitä korjaamistoimenpidettä yleensä edeltää tämmöiset viranhaltijoiden vallankäyttämisen eskaloitumiset jossa aletaan viranomaistoimin ihan järjestelmällisesti tuhoamaan kansalaisia, ensin pienin liikkein, sitten vähän isommin liikkein.

1920-luvulta alkanut natsi-Saksan kehitys on ehkä suorimpia ja järeimpiä esimerkkejä tästä, miten valtiossa ihan järjestelmällisesti tuhotaan kansalaisilta lopulta oikeudet elämäänkin, kun jotkin valtaan päässeet ryhmät alkaa sitä valtaa todella käyttämään, lakikirjathan on siinä vaiheessa jo heitetty roskakoriin ja lakien sijasta painotetaan jotakin ideologisia hömppälauseita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      94
      8201
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3942
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1400
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      35
      1282
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1132
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1030
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe