Oikeusasiamies avuksi kun viranomainen harrastaa sadismia

Anonyymi-ap

11

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Silloin oli kyseessä ERINOMAINEN oikeusasiamies.
      Oli selvittänyt jopa kaikki puhelin soittoni hammashoitoon.
      Sain hänen selvityksistään tarkan raportin jälkeen päin.

Kaavake on helppo täyttää ja riittää ihan henkilökohtainen selitys hädästänsä.

• Anonyymi

Ei se sinun valituksestasi tullut.

• Anonyymi

Kyyylllä tuli. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyyylllä tuli. 😁

En usko vaikka ei tämä Uskolle kuulukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään.
        Mua se rohkaisi ja siksi kehoitan muitakin kärsijöitä ottamaan yhteyttä oikeusasiamieheen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskokaa nyt 😰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskokaa nyt 😰

Usko kyllä kelpaisi.

t naapurin masa, kuopio. Savo

• Anonyymi

Oikeusasiamies ei todellakaan voi määrätä uhkasakkoa. Kovin mitä hän käytännössä tekee on, että suosittaa pientä rahallista hyvitystä. Nuokin tapaukset voi vuosittain laskea yhden käden sormissa!

• Anonyymi

Silti lehdessä luki uhkasakko sen jälkeen kun olin tehnyt valituksen.
        Eihän se välttämättä siitä johtunut enkä saanut mitään muuta korvausta kuin että pian pääsin hammaslääkäriin.

Kun "suuri norsu ahdistaa kansaa niin sitä vastaan on lähetettävä suurempi norsu". Ei se muutoin ikinä lopeta raateluaan.

• Anonyymi

Oikeusasiamies on ylin lainvalvoja, ja jotta hänen velvollisuutensa lainvalvojana voisi toteutua, tietenkin hänellä on myös oikeudet siirtää viranomaisen lainvastainen toiminta esim. poliisin tutkittavaksi.

Kurinpitotoimien käynnistämiseen on siis väistämättä oltava mahdollisuus lainvalvojalla, muutoinhan se lainvalvontatehtävä ei tekisi tehtäväänsä.

• Anonyymi

Nehemia:
      5:15 Sillä aikaisemmat käskynhaltijat, jotka olivat olleet ennen minua, olivat rasittaneet kansaa ja ottaneet siltä leipää ja viiniä sekä vielä neljäkymmentä hopeasekeliä. Myöskin heidän palvelijansa olivat sortaneet kansaa. Mutta minä en tehnyt niin, sillä minä pelkäsin Jumalaa.

Johtajat ovat sortaneet ihmisiä jo tuhansia vuosia. Se riippuu pelkästään YKSILÖSTÄ jos sattuu hyvä johtaja joka EI sorra kansaa.

Lieneekö suomalaisilla koskaan ollut sellaista?

Vanha sanonta sanoo että jotakin hyvää tapahtuu "kreivin aikaan". Historioitsijat arvelee tämän sanonnan tulleen siitä yhdestä kreivistä joka joskus teki hyvää suomelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      114
      2084
    2. 256
      1766
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      62
      1144
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1040
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      67
      1038
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      67
      977
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      39
      900
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      70
      895
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      7
      852
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      51
      847
    Aihe