Oikeusasiamies avuksi kun viranomainen harrastaa sadismia

Anonyymi-ap

14

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Silloin oli kyseessä ERINOMAINEN oikeusasiamies.
      Oli selvittänyt jopa kaikki puhelin soittoni hammashoitoon.
      Sain hänen selvityksistään tarkan raportin jälkeen päin.

Kaavake on helppo täyttää ja riittää ihan henkilökohtainen selitys hädästänsä.

• Anonyymi

Ei se sinun valituksestasi tullut.

• Anonyymi

Kyyylllä tuli. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyyylllä tuli. 😁

En usko vaikka ei tämä Uskolle kuulukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään.
        Mua se rohkaisi ja siksi kehoitan muitakin kärsijöitä ottamaan yhteyttä oikeusasiamieheen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskokaa nyt 😰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskokaa nyt 😰

Usko kyllä kelpaisi.

t naapurin masa, kuopio. Savo

• Anonyymi

Oikeusasiamies ei todellakaan voi määrätä uhkasakkoa. Kovin mitä hän käytännössä tekee on, että suosittaa pientä rahallista hyvitystä. Nuokin tapaukset voi vuosittain laskea yhden käden sormissa!

• Anonyymi

Silti lehdessä luki uhkasakko sen jälkeen kun olin tehnyt valituksen.
        Eihän se välttämättä siitä johtunut enkä saanut mitään muuta korvausta kuin että pian pääsin hammaslääkäriin.

Kun "suuri norsu ahdistaa kansaa niin sitä vastaan on lähetettävä suurempi norsu". Ei se muutoin ikinä lopeta raateluaan.

• Anonyymi

Oikeusasiamies on ylin lainvalvoja, ja jotta hänen velvollisuutensa lainvalvojana voisi toteutua, tietenkin hänellä on myös oikeudet siirtää viranomaisen lainvastainen toiminta esim. poliisin tutkittavaksi.

Kurinpitotoimien käynnistämiseen on siis väistämättä oltava mahdollisuus lainvalvojalla, muutoinhan se lainvalvontatehtävä ei tekisi tehtäväänsä.

• Anonyymi

EI NE EDES TIEDÄ HALLITUKSESSA MITÄ TÄÄLLÄ ON MENEILLÄÄN. TEHKÄÄ VALITUKSET MUUALLE KUIN KELAA.

• Anonyymi

Nehemia:
      5:15 Sillä aikaisemmat käskynhaltijat, jotka olivat olleet ennen minua, olivat rasittaneet kansaa ja ottaneet siltä leipää ja viiniä sekä vielä neljäkymmentä hopeasekeliä. Myöskin heidän palvelijansa olivat sortaneet kansaa. Mutta minä en tehnyt niin, sillä minä pelkäsin Jumalaa.

Johtajat ovat sortaneet ihmisiä jo tuhansia vuosia. Se riippuu pelkästään YKSILÖSTÄ jos sattuu hyvä johtaja joka EI sorra kansaa.

Lieneekö suomalaisilla koskaan ollut sellaista?

Vanha sanonta sanoo että jotakin hyvää tapahtuu "kreivin aikaan". Historioitsijat arvelee tämän sanonnan tulleen siitä yhdestä kreivistä joka joskus teki hyvää suomelle.

• Anonyymi

Suosittelen jakamaan oikeutta näille akoille jotka istuu ison sosiaalitantan palkan päällä. Siinä ei 3000e kk riitä. Nauttiivat siitä että ihminen varmaan se naapurin Pirkko joutuu pulaan nyt kun ei saakkaan rahojaan. Ihi hih
      Valittakaa heti.

• Anonyymi

Niin se vain menee historiassakin, että aina jossain vaiheessa alkaa viranhaltijat ahmimaan itselleen niin kansalaisille kuuluvan omaisuuden kuin kansalaisille kuuluvan vallankin.

Sama systeemi toistuu ympäri maailmaa, aina kun pitäisi hiljalleen laittaa ne työpaikkojen määrät ja palkanmaksut takaisin kuntoon, sitä korjaamistoimenpidettä yleensä edeltää tämmöiset viranhaltijoiden vallankäyttämisen eskaloitumiset jossa aletaan viranomaistoimin ihan järjestelmällisesti tuhoamaan kansalaisia, ensin pienin liikkein, sitten vähän isommin liikkein.

1920-luvulta alkanut natsi-Saksan kehitys on ehkä suorimpia ja järeimpiä esimerkkejä tästä, miten valtiossa ihan järjestelmällisesti tuhotaan kansalaisilta lopulta oikeudet elämäänkin, kun jotkin valtaan päässeet ryhmät alkaa sitä valtaa todella käyttämään, lakikirjathan on siinä vaiheessa jo heitetty roskakoriin ja lakien sijasta painotetaan jotakin ideologisia hömppälauseita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7215
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3523
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3030
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2776
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2216
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45