Järjestelmän suojaus

Anonyymi-ap

Oli vain C-asemassa käytössä (SSD-asema).
D-asemassa ei ollut käytössä (HDD-asema)
Pitäisikö ottaa käyttöön?
Sitten oli vaikka mitä WINRE-kohtia, joissa ei ollut käytössä.

5% oli se asetus, laitoin D-asemankin suojauksen päälle, muihin en uskaltanut koskea.

Windows 10PRO.

9

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos et mekaanista kiintolevyä kerran tarvits, voi sen hyvin jättää käyttöön ottamatta.

Windows saattaisi hiukan nopeutuakin jos joko Bioksen asetuksista ottaisit mekaanisen kiintolevyn koknaan pois päältä tai jopa nyppäisit mekaanisen kiintolevyn piuhat irti. (Tämä ei läppärissä onnistu muutoin kuin ottamalla koko kiintolevy pois.)

• Anonyymi

Mekaanisella levyllä on valokuvat yms.

• Anonyymi kirjoitti:

...mutta aloittajalla ei.

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

...mutta aloittajalla ei.

Ei kun minä olen juuri tuo aloittaja. Koneeseen asennettiin vuosi sitten SSD-asema, jolle laitettiin Windows, mutta ainakin nuo valokuvat on HDD-asemalla. HDD-asemalla ei vaan ollut tuo järjestelmän suojaus päällä, kun katsoin ja sitten noissa WINRE-jutuissa ei myöskään. HDD-asemalle sitten laitoin sen päälle ja niissä kahdessa asemassa on nyt sitten 5% se asetus, jonka nimeä en nyt muista. Noihin WINRE-juttujen asetuksiin en uskaltanut koskea, niissä ei ole se suojaus päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

raportit kertovat keskiviikkona, että USA:n sotilaskoneet olisivat keskeyttäneet asetoimituksia Ukrainaan ja Pentagonissa irtisanotaan Ukraina-agendasta vastuullisia. Samaan aikaan Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on sanoi, että Washington voisi määrätä lisää pakotteita Venäjälle tai jatkaa asevientiä Kiovan joukoille, jos Moskova kieltäytyy neuvotteluista Ukrainan konfliktin ratkaisemiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun minä olen juuri tuo aloittaja. Koneeseen asennettiin vuosi sitten SSD-asema, jolle laitettiin Windows, mutta ainakin nuo valokuvat on HDD-asemalla. HDD-asemalla ei vaan ollut tuo järjestelmän suojaus päällä, kun katsoin ja sitten noissa WINRE-jutuissa ei myöskään. HDD-asemalle sitten laitoin sen päälle ja niissä kahdessa asemassa on nyt sitten 5% se asetus, jonka nimeä en nyt muista. Noihin WINRE-juttujen asetuksiin en uskaltanut koskea, niissä ei ole se suojaus päällä.

Aloittajana jatkan, että menipä näköjään taas vaikeaksi. Uktainan sodasta alkoi joku kirjoittaa.
        Eikö näiden palstojen ylläpidolla ole mitään tolkkua?

Kollimaattorille erikseen, enhän avauksessani antanut niin ymmärtää, ettei HDD-asemalla ole mitään sisältöä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajana jatkan, että menipä näköjään taas vaikeaksi. Uktainan sodasta alkoi joku kirjoittaa.
        Eikö näiden palstojen ylläpidolla ole mitään tolkkua?

Kollimaattorille erikseen, enhän avauksessani antanut niin ymmärtää, ettei HDD-asemalla ole mitään sisältöä?

Ei täällä ole mitään ylläpitoa.

• Anonyymi

Hönö

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3037
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1913
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe