Oli vain C-asemassa käytössä (SSD-asema).
D-asemassa ei ollut käytössä (HDD-asema)
Pitäisikö ottaa käyttöön?
Sitten oli vaikka mitä WINRE-kohtia, joissa ei ollut käytössä.
5% oli se asetus, laitoin D-asemankin suojauksen päälle, muihin en uskaltanut koskea.
Windows 10PRO.
Järjestelmän suojaus
9
207
Vastaukset
Jos et mekaanista kiintolevyä kerran tarvits, voi sen hyvin jättää käyttöön ottamatta.
Windows saattaisi hiukan nopeutuakin jos joko Bioksen asetuksista ottaisit mekaanisen kiintolevyn koknaan pois päältä tai jopa nyppäisit mekaanisen kiintolevyn piuhat irti. (Tämä ei läppärissä onnistu muutoin kuin ottamalla koko kiintolevy pois.)- Anonyymi
Mekaanisella levyllä on valokuvat yms.
- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
...mutta aloittajalla ei.
Ei kun minä olen juuri tuo aloittaja. Koneeseen asennettiin vuosi sitten SSD-asema, jolle laitettiin Windows, mutta ainakin nuo valokuvat on HDD-asemalla. HDD-asemalla ei vaan ollut tuo järjestelmän suojaus päällä, kun katsoin ja sitten noissa WINRE-jutuissa ei myöskään. HDD-asemalle sitten laitoin sen päälle ja niissä kahdessa asemassa on nyt sitten 5% se asetus, jonka nimeä en nyt muista. Noihin WINRE-juttujen asetuksiin en uskaltanut koskea, niissä ei ole se suojaus päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mekaanisella levyllä on valokuvat yms.
raportit kertovat keskiviikkona, että USA:n sotilaskoneet olisivat keskeyttäneet asetoimituksia Ukrainaan ja Pentagonissa irtisanotaan Ukraina-agendasta vastuullisia. Samaan aikaan Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on sanoi, että Washington voisi määrätä lisää pakotteita Venäjälle tai jatkaa asevientiä Kiovan joukoille, jos Moskova kieltäytyy neuvotteluista Ukrainan konfliktin ratkaisemiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun minä olen juuri tuo aloittaja. Koneeseen asennettiin vuosi sitten SSD-asema, jolle laitettiin Windows, mutta ainakin nuo valokuvat on HDD-asemalla. HDD-asemalla ei vaan ollut tuo järjestelmän suojaus päällä, kun katsoin ja sitten noissa WINRE-jutuissa ei myöskään. HDD-asemalle sitten laitoin sen päälle ja niissä kahdessa asemassa on nyt sitten 5% se asetus, jonka nimeä en nyt muista. Noihin WINRE-juttujen asetuksiin en uskaltanut koskea, niissä ei ole se suojaus päällä.
Aloittajana jatkan, että menipä näköjään taas vaikeaksi. Uktainan sodasta alkoi joku kirjoittaa.
Eikö näiden palstojen ylläpidolla ole mitään tolkkua?
Kollimaattorille erikseen, enhän avauksessani antanut niin ymmärtää, ettei HDD-asemalla ole mitään sisältöä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajana jatkan, että menipä näköjään taas vaikeaksi. Uktainan sodasta alkoi joku kirjoittaa.
Eikö näiden palstojen ylläpidolla ole mitään tolkkua?
Kollimaattorille erikseen, enhän avauksessani antanut niin ymmärtää, ettei HDD-asemalla ole mitään sisältöä?Ei täällä ole mitään ylläpitoa.
- Anonyymi
Ukrainan voiton uutisointi vaihtunut!
https://www.aljazeera.com/opinions/2025/1/23/why-is-ukraine-struggling-to-mobilise-its-citizens-to-fight- Anonyymi
Hönö
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031707- 2101537
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591020Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58855En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51804Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36735Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58735The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5732