kyllä se on kohtuullista jos suomen maassa irtisanotaan huvinvointialueen työntekijöitä tuhansia
niin myös johtajistoa karsitaan puolella ,
siitä säästöjä tulee jokaisesta melkein 400 000 vuodessa kun miettii että 20 000 palkkaa, sivukuluja ja työsuhde etuja sekä lomarahoja . jotka tulevat kuluina julkisiin menojen lisänä
miten suomen valtion tilintarkastajat ja muut talousnerot ovat päästäneet tähän tilaan että meillä maksetaan sote johtajille, valtion firmojen johtajille ja ministereille ihan poskettomia palkkoja , sen lisäksi muita etuja ja bonuksia vaikka menee ihan helkkarin huonosti.
velkaa otetaan vuosi vuodelta enemmän ,kaikkein eniten eu maissa
työttömiä tulee kuukausittain ja nyt kunnilla velvoitetaan työttömien saamiseksi töihin,,,, mihin töihin??
sen lisäksi kunta maksaa työttömistä sakkoja valtiolle
nyt uusinta tietoa että hyvinvointialueiden työntekijöien työpaikka terveydenhoito viedään alas säästösyistä
silti matut saavat terveydenhoidon ja palvelut jopa nekin jotka maassa ilman lupaa
kyllä jotain rajaa sentään pitäisi olla mitenkä kohdennetaan palveluita siihen on varaa
vanhukset jo monta vuotta nyksin hyljättyinä kotonaan. ei kaikilla ole omaisia lähellä, sokeita dementisiä, kaatuilevia vailla hoivaa
irtisanoutuminen varhilan viisain teko, toivottavasti jatkoa säästösyistäseuraa
Anonyymi-ap
3
669
Vastaukset
- Anonyymi
Petosjytkyhallituksen aikana ei kasva kuin : Työttömyys, köyhyys, konkurssit, itsemurhat ja huumeongelmat..
- Anonyymi
Juudas-purra kusetti ja huijasi äänet : "Köyhiltä ei leikata..". Totaalinen Petosjytky.
- Anonyymi
Lähes 30 miljardin sotekuluissa 100 000 euron kultainen kädenpuristus omasta irtisanoutumisesta ei merkkaa sotelle yhtään mitään, tälläkin rahalla olisi jo palkattu useampi hoitaja. Sote on konsulteille varsinsinen kultakaivos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083158Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182041Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151840Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141585Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3991451Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t351351Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2191240- 171134
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631046Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin20980