Juot läpi vuorokauden päivästä toiseen? Oot koko ajan kännissä
Löytyykö viinaan meneviä
6
737
Vastaukset
- Anonyymi
Olin tuollainen aikoinaan, en onnekseni enää.
- Anonyymi
En tommoseen kykene montaa päivää
- Anonyymi
Montako päivää esim. kymmeneen kuukauteen mahtuu ?
Kyllä kykeni, mutta siitä oli riemu kaukana.
- Anonyymi
Aika paljon asia riippuu juoman vahvuudesta sekä juomisen nopeudesta. Ja ollaanko pienessä, vaiko kovassa kännissä.
- Anonyymi
Oon kyllä!!!! Marjastelijat pois alta kun meikä vetää!!!
- Anonyymi
Olen juonut viimeisen 5 vuoden ajan joka ilta keskimäärin 7-8 ravinola-annosta. Maksa polttaa minulta annoksen 1.5 tunnissa joten noin puolet ajasta jää maksalle aikaa toipua. Aamuisin ja päivisin en juo koskaan. Verikokeet teen puolivuosittain, kaikki hyvin.
Jatkuvassa kännissä oleminen ei onneksi houkuttele minua ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2134060Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382275Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861278- 481149
- 751027
- 59883
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844- 44802