Eroan välittömästi kirkosta.
Ette ole Taivastiellä.
Kiitos kun kerroitte seurakunta
50
331
Vastaukset
- Anonyymi
Kuolla elävänä sillä on puolensa
Jälleensyntymä samassa ruumissa
Kuljemme yhdessä näemme valoa
Vain yksi jumala on meissä kaikissa- Anonyymi
Höpö höpö :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö :D
Onkohan niin että kun ei keksi mitään sanomista ja haluaa kuitenkin olla narsistisesti "framilla" voi kirjoitella aivan mitä tahansa soopaa kuten vaikkapa:
Höpö höpö.
- Anonyymi
Aloittajalle terveisiä. Tiedätkö kuka on Uuden Testamentin tärkein henkilö?Tiedätkö minkälaisia ohjeita hän antoi?
Et taida tietää.
Olen käsittänyt, että ahdasmielisyys kuuluu joihinkin uskontoihin, mutta se ei ole ihan sitä mitä Jeesus opetti.- Anonyymi
Raamattu sanoo myös; Älköön mies maatko miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan, sillä se on Jumalalle kauhistus.
Millä tavalla valikoit mitä kohtaa Raamatusta uskot, vain kivoja ja itselle sopivia kohtiako? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu sanoo myös; Älköön mies maatko miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan, sillä se on Jumalalle kauhistus.
Millä tavalla valikoit mitä kohtaa Raamatusta uskot, vain kivoja ja itselle sopivia kohtiako?mitäs se raamattu sanoo lapsiin koskemisesta...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitäs se raamattu sanoo lapsiin koskemisesta...?
Onkos kirkko luvannut jo lapsiakin vihkiä, vai miten tuo liittyy aiheeseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos kirkko luvannut jo lapsiakin vihkiä, vai miten tuo liittyy aiheeseen?
josko yrittäisit ajatella,
makaamisesta siellä oltiin huolissaan.
teillä uskovaisilla on niin käsittämättömiä temppuja,
lasten suhteen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
josko yrittäisit ajatella,
makaamisesta siellä oltiin huolissaan.
teillä uskovaisilla on niin käsittämättömiä temppuja,
lasten suhteen...Voi voi, oletpa surkea tyyppi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla valikoit mitä kohtaa Raamatusta uskot, vain kivoja ja itselle sopivia kohtiako?Raamattu on monella tapaa merkittävä kirja, joskin tavattoman "raskassoutuinen". Sen ohjeita on vaikea noudattaa, koska se on täynnä ristiriitaisuuksia. Vanhaa Testamenttia pidän lähinnä israelilaisten historian tarinoina. Näin siitäkin huolimatta, että minussakin on tuota perimää.
Uusi Testamentti on enemmän elämänohjeinen, mutta nekin ohjeet voisi sanoa selkeämmin ja yksinkertaisemmin.
Olen lähinnä agnostikko, enkä siis uskovainen siinä mielessä kuin se yleensä mielletään. En todellakaan väitä, että tiedän mikä on lopullinen totuus. Totuusväittämien sijaan esitän kysymyksiä.
Tarkoitin kommenttini sinun mietittäväksesi, koska sinä paiskasit jo ensimmäisen kiven.
Sinä tässä tuomitsit lähimmäisesi näiden tekemästä "väärästä" päätöksestä. Voisitko kertoa, että millä oikeudella sinä sen teit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitäs se raamattu sanoo lapsiin koskemisesta...?
"Antakaa lasten tulla minun tyköni. Minkä teette yhdellekään näistä pienimmistä, sen te teette minulle."
- Anonyymi
Tapelkaa! Saatte tupakkia... 😂🤣😂
- Anonyymi
Toisten kärsimyskö sinua inspiroi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisten kärsimyskö sinua inspiroi?
Kuka kärsii? Sinäkö? Miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kärsii? Sinäkö? Miten?
No jos joku tirvaisee sinua turpaan niin luuletko ettet kärsisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos joku tirvaisee sinua turpaan niin luuletko ettet kärsisi?
Onpa uskovaiset väkivaltaisia...😮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa uskovaiset väkivaltaisia...😮
Mistä päättelit? Tappelemaan yllytyksestäkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelit? Tappelemaan yllytyksestäkö?
Uskovaiset tappelevat ilman yllyttämistäkin. Kristinuskon takia on tapettu eniten ihmisiä maailmassa.
- Anonyymi
Mannerheim oli epäreilu. Minä en polta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mannerheim oli epäreilu. Minä en polta.
Se oli kenraali Airo, ei Mannerheim...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli kenraali Airo, ei Mannerheim...
Niinpä olikin. No samassa sakissa kuitenkin.
- Anonyymi
Voipiko nyt mennä kirkkoon jos on lepsoillu joskus?
- Anonyymi
No eihän se nyt vaan käy koska jumala näkee kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän se nyt vaan käy koska jumala näkee kaiken.
Näkeekö myös tontut ja joulupukki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkeekö myös tontut ja joulupukki?
Tontut kurkkii ikkunoista ja kielii pukille. Pukki tulee ja antaa piiskaa. Sitten on vielä riesana myös tuo 5G säteily. Tokmannilla on alumiinifolio tarjouksessa, siitä saa hyviä päänsuojia tehtyä. Auttaa tonttuihin ja 5G säteilyyn. Kannattaa varoa silti ettei joudu humanoidien kaappaamaksi. Niitä on nyt liikkeellä kun linnunrata on aktiivisessa tilassa.
- Anonyymi
Olet tervetullut kirkkoon sellaisena kun olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tervetullut kirkkoon sellaisena kun olet.
Vaikka humalassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka humalassa?
No jos et uskalla muuten mokoma jänishousu niin tuu sitten raukka paskahousu humalassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka humalassa?
Humalan suhteen käytös ratkaisee. Humala ei siis ole välttämättä este kirkkoon pääsyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos et uskalla muuten mokoma jänishousu niin tuu sitten raukka paskahousu humalassa.
Olipa kristillinen vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Humalan suhteen käytös ratkaisee. Humala ei siis ole välttämättä este kirkkoon pääsyyn.
Saan siis tulla krapularyypylle jos olen ihmisiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tontut kurkkii ikkunoista ja kielii pukille. Pukki tulee ja antaa piiskaa. Sitten on vielä riesana myös tuo 5G säteily. Tokmannilla on alumiinifolio tarjouksessa, siitä saa hyviä päänsuojia tehtyä. Auttaa tonttuihin ja 5G säteilyyn. Kannattaa varoa silti ettei joudu humanoidien kaappaamaksi. Niitä on nyt liikkeellä kun linnunrata on aktiivisessa tilassa.
Linnunrata on jäärata. Käytiin illalla siellä vähän revittelemässä. Firman Pösö töksähti penkkaan, niin jätettiin se sinne.
- Anonyymi
Eli jumala on suvaitsematon itse luomiaan ihmisiä kohtaan? Aika skitso ukko :)
- Anonyymi
Niin se raamattu sanoo että on jumalalle kauhistus sellainen touhu. Kyllä ihmisten pitää olla mieliksi jumalalle eikä jumalan ihmisille, vai olenko väärässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se raamattu sanoo että on jumalalle kauhistus sellainen touhu. Kyllä ihmisten pitää olla mieliksi jumalalle eikä jumalan ihmisille, vai olenko väärässä?
Olet ns. huru-ukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ns. huru-ukko.
Taidat lukea raamattuasi kuin piru sitä samaa kirjaa, haluat vain rusinat pullasta ja käytät jumalaakin hyväksesi toteuttaaksesi viettejäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
""Syö leipäsi ohuina kakkuina, jotka paistat heidän nähtensä ihmislannalla."
Hesekiel 4:12"
armaan noudatat tätäkin Raamatun kirjkoitusta: ""Syö leipäsi ohuina kakkuina, jotka paistat heidän nähtensä ihmislannalla."
Hesekiel 4:12" - Anonyymi
Ei kaikki ole luojan luomaa, joskus pääsee paholainen vaikuttamaan ja tulee kaikenlaista epänormaalia ilmiötä, jotka pyrkivät sitten tekemään epänormaalista uuden normaalin.
- Anonyymi
Mie erosin aikoja sit säästää 200e vuoteen. Eipä nuo oo kirkossakaan kyselleet kuulunko kirkkoon miksi maksaa?
- Anonyymi
Onneksi ei ole rahasta puutetta.
- Anonyymi
200...?
Minä säästän kirkollisveroissa yli 600 euroa vuodessa ja saman verran kun en kuulu ammattiliittoon.
1200 euroa vuodessa on kahden viikon all exlusive-matka lämpimään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
200...?
Minä säästän kirkollisveroissa yli 600 euroa vuodessa ja saman verran kun en kuulu ammattiliittoon.
1200 euroa vuodessa on kahden viikon all exlusive-matka lämpimään.Oletkin se työpaikan siivellä eläjä josta puhutaa seläntakana😄😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkin se työpaikan siivellä eläjä josta puhutaa seläntakana😄😄
Ei meidän työpaikalla ole montaa selän takana puhujaa, melkein kaikki kuuluu YTK:hon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
200...?
1200 euroa vuodessa on kahden viikon all exlusive-matka lämpimään.Minun ei tarvitse säästää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ei tarvitse säästää.
Sinä oletkin perintökeisari, rikas ja ahne uskovainen.
- Anonyymi
Varmaan noudatat tätäkin Raamatun kirjoitusta piti sanomani.
- Anonyymi
Homostelkaa vaikka kirkon käytävällä minun puolestani, minä en ole sitä katsomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homostelkaa vaikka kirkon käytävällä minun puolestani, minä en ole sitä katsomassa.
Aika harva siellä kirkossa voi pällistellä.
- Anonyymi
Uskonnot on aikojen aikojen suurin kusetus! Toimii hölmöihin tänäkin päivänä...
- Anonyymi
Olen täyshullu, siis ihan seinähullu. Voinko mennä kirkkoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297