Hyvä automaalari?

Anonyymi-ap

Pieni kolhu korinvärisessä puskurissa. Löytyykö Hämeenlinnasta ns. smart repair tai vastaavaa joka tekisi paikkamaalauksia. Tahtoo nykyään olla että tehdään vain niin että koko puskuri irroitetaan ja se on turhan iso ja hintava työ.

14

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä voin tehdä

• Anonyymi

Mihin olet taas ajanut?

• Anonyymi

Kuka sinä voin tehdä?

• Anonyymi

Tänne

• Anonyymi

Noita ei ehkä sattuisi jos antaisit muiden ajaa.

• Anonyymi

Stupid repair löytyisi. Yks Osmo käynyt amista mut ei loppuun. Se asuu porukoittensa autotallissa mutta kaikkee se siellä on oppinut. Duunipalkka voi olla melkein mitä vaan vaikka harmaata salkku.

• Anonyymi

Onko se muovipuskuri? Pieni kolhu sellaisessa, hiot itse tasaiseksi 180 hiekka paperilla, puhdista spriillä, täytä naarmu Bilteman muovikitillä, hio 600 vesihiomapaperilla, puhdista uudelleen, osta merkki liikkeestä oikean väristä maalia, mukana tulee lakka. Suojaa teipillä ympäriltä, spray maalaa kohta kolmeen kertaan ohjeen mukaan. Lopuksi pari kerrosta lakkaa. Poista suojateipit heti lakkauksen jälkeen. Anna kuivua muutama tunti. Asia kunnossa.

• Anonyymi

Kyllä,tuolla tavalla halvinta ja ei niin vaikeaa kuin voisi kuvitella. Veikkaan ammattimiehen kirjoittamaksi em. ohjeen. peukut tälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä,tuolla tavalla halvinta ja ei niin vaikeaa kuin voisi kuvitella. Veikkaan ammattimiehen kirjoittamaksi em. ohjeen. peukut tälle.

Kiitos, ihan amatööri olen ja pari kertaa vaimon autoon korjausta tehnyt, tosin ohjeet sain osaavammalta kaverilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, ihan amatööri olen ja pari kertaa vaimon autoon korjausta tehnyt, tosin ohjeet sain osaavammalta kaverilta.

Oot kyllä tosi taitava jannu ja käyevä käsistäs

• Anonyymi

Ei kannata ainakaan irrottaa. Usein vaikee istuttaa takas, niin ettei irvistele mistään ja saattaa silti jäädä kitisemään. Vaikka noi nyt on yleisiä halvemmissa autoissa muutenkin.

Hattelmantiellä maalaa, mutta ei oo vuosikymmeniin enää tehny.

• Anonyymi

Kynsilakan poistoaineella kostutetulla vanulapulla naarmut tasoittuvat.

• Anonyymi

Ihanko tosi?

• Anonyymi

Vie helsinkiin siellä ne tekee mitä vaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2857
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      62
      2243
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2159
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1786
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      95
      1703
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1581
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      92
      1343
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1100
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      206
      1080
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1059
    Aihe