Kaupunkiin kun masentuu niin sitä tahtoo tuuliin raikkaisiin, matkaan vain ja me löydettiin varrelle virran. https://aijaa.com/dPjMIO
Puudeli on tarkkana, tietää reviirin tarkalleen ja se rajoittuu joen, pellon ja kahden tien väliin.
Simonkylän enkeli ei unta saa, kun Amican sairaalaruoka valvottaa Posson nähdessä nälkää ja välillä uniapneamaski menee vinoon kun possot ja lihapiirakat vaan vilisee silmissä heti kun torkahtaa.
Kotikatu varrella virran
27
373
Vastaukset
- Anonyymi
Koira ok vaan ei mahdu isäntä pallomahainen koiransa rinnalle räps eikä varsinkaan haaveilluusiokotihotellin pihaan.
- Anonyymi
Onhan tuo kaiketi koira, jopa kaiketi jotain rotua, yleensä sekarotuinen... missä buudeli ja sen isäntä, siis se vaalean punainen, tai paremmin pinkki, isäntä sitä ulkoiluttamassa, korkkareissaan, mutta siltikin olen 2010 puremassa kunnossa, ei näy bimbosta kuvan, muutakin sieniset jalat.
- Anonyymi
Ei vaineskaan leikkiä se oli, komea koira ilmeisesti saksanseisojan risteytys, uros... nyt voidaan sanoa että isäntä on löytynyt taloon, ei ei se ei ole 2010 vaan tuo koira, 2010 pitää, pitää pintansa ettei ben tee siitä morsiantaan, nuo urokset on kovatahtoisia koiria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaineskaan leikkiä se oli, komea koira ilmeisesti saksanseisojan risteytys, uros... nyt voidaan sanoa että isäntä on löytynyt taloon, ei ei se ei ole 2010 vaan tuo koira, 2010 pitää, pitää pintansa ettei ben tee siitä morsiantaan, nuo urokset on kovatahtoisia koiria.
Oletko yksinäinen, invahåmå?
Ajatteletko nyt rakastasi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko yksinäinen, invahåmå?
Ajatteletko nyt rakastasi?En ole entä sinä, älä leikistä nyt leikistä suutu. ressukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten minulla on jonkin verrankokemusta noista isoista koirista thaimaassa, neljä koiraa oli 10 vuodessa, kaksi poikaa ja kaksi narttua, kaikki jotenkin bangkeawin eli thaimaan pystykorva, sekä riddgeback koiria urokset on erittäin dominoivia ja kovia tappelemaan keskenään, niillä pitää olla selvät rajat, nartut on hieman toisenlaisia, ne pärjää huonosti jos on kaksi narttua, samassa tilassa, nekin vaativat kovan kurin, ja rajat.... koirat pelkäävät helvetisti pamauksia, ja ne pitää ottaa sisälle, vaikkapa kun raketteja ammutaan, mutta ne on erittäin hyvin roolissaan kun pitää vartioida jotain, ne nauttivat siitä... käy kysymässä eläin lääkäriltä mitä rotuja niissä on, sekä hoida ne tarvittavat rokotukset, niitä on muistaakseni 10 kpl, sekä leikkauta kun ovat sen ikäisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole entä sinä, älä leikistä nyt leikistä suutu. ressukka.
Mitä Pupelle kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten minulla on jonkin verrankokemusta noista isoista koirista thaimaassa, neljä koiraa oli 10 vuodessa, kaksi poikaa ja kaksi narttua, kaikki jotenkin bangkeawin eli thaimaan pystykorva, sekä riddgeback koiria urokset on erittäin dominoivia ja kovia tappelemaan keskenään, niillä pitää olla selvät rajat, nartut on hieman toisenlaisia, ne pärjää huonosti jos on kaksi narttua, samassa tilassa, nekin vaativat kovan kurin, ja rajat.... koirat pelkäävät helvetisti pamauksia, ja ne pitää ottaa sisälle, vaikkapa kun raketteja ammutaan, mutta ne on erittäin hyvin roolissaan kun pitää vartioida jotain, ne nauttivat siitä... käy kysymässä eläin lääkäriltä mitä rotuja niissä on, sekä hoida ne tarvittavat rokotukset, niitä on muistaakseni 10 kpl, sekä leikkauta kun ovat sen ikäisiä.
"Verrankokemusmies" on tänään koirien erikoisasiantuntija. Eilen lääketieteen ja kansainvälisten sairaaloiden erikoisasiantuntija.
Suurin asiantuntemuksesi piilee kuitenkin prostituutiossa. Käytät H- sanaa ja lumppusanaa päivittäin ja tiedät tarkalleen mitä thaimaalainen baarityttö ajattelee, mitä hän tekee ja miten hänelle sittemmin käy.
Tätä olet jatkanut jo kymmenen vuotta joka päivä.
Mistä tämä sinun prostituution ja Pattayan baarikulttuurin tietämyksesi oikein kumpuaa, kun käsittääkseni olet ollut saman pankkineidin kanssa naimissa koko sen ajan, mitä olet ollut Thaimaassa?
Toinen lempiaiheesi on puhua pallomahoista ja vyötärölihavuudesta. Oletko milloin katsonut viimeksi itseäsi kokovartalopeilistä ilman vaatteita?
Kerroit tuossa että: "Mutta siltikin olen 2010 puremassa kunnossa"
"Puremassa kunnossa"? Aiotko järsiä minut hengiltä myrkkyhampaillasi vai mitä tuo pureminen oikein tarkoittaa?
Jos tarkoitit että "paremmassa kunnossa", niin kerro minulle mistä kohtaan olet paremmassa kunnossa?
Elopainoni on 85 kiloa ja Painoindeksi (BMI) = 24 kg/m2 = Normaali paino.
Sinulla Painoindeksi (BMI) = 35.4 kg/m2 = Vaikea lihavuus.
Painoindeksi ei kerro kaikkea, vaan tuon lisäksi minä kuntoilen jokapäiväisen aamulenkin lisäksi miltei joka päivä, plus vielä hyötyliikunnat päälle. Niiden lisäksi myös teen muutakin.
Sinulla ei ole lihaksia juuri lainkaan, ne riittää vaivalloiseen liikkumiseen mutta ei mihinkään muuhun. Katkarapusi ei ole värähtänyt vuosikymmeniin. Minulla oli tänäkin aamuna terhakka aamustondis siinä ennen kuutta. Vaimo auttoi sen taltuttamisessa.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Verrankokemusmies" on tänään koirien erikoisasiantuntija. Eilen lääketieteen ja kansainvälisten sairaaloiden erikoisasiantuntija.
Suurin asiantuntemuksesi piilee kuitenkin prostituutiossa. Käytät H- sanaa ja lumppusanaa päivittäin ja tiedät tarkalleen mitä thaimaalainen baarityttö ajattelee, mitä hän tekee ja miten hänelle sittemmin käy.
Mistä tämä sinun prostituution ja Pattayan baarikulttuurin tietämyksesi oikein kumpuaa, kun käsittääkseni olet ollut saman pankkineidin kanssa naimissa koko sen ajan, mitä olet ollut Thaimaassa?
Toinen lempiaiheesi on puhua pallomahoista ja vyötärölihavuudesta. Oletko milloin katsonut viimeksi itseäsi kokovartalopeilistä ilman vaatteita?
"Puremassa kunnossa"? Aiotko järsiä minut hengiltä myrkkyhampaillasi vai mitä tuo pureminen oikein tarkoittaa?
Jos tarkoitit että "paremmassa kunnossa", niin kerro minulle mistä kohtaan olet paremmassa kunnossa?
Painoindeksi ei kerro kaikkea, vaan tuon lisäksi minä kuntoilen jokapäiväisen aamulenkin lisäksi miltei joka päivä, plus vielä hyötyliikunnat päälle. Niiden lisäksi myös teen muutakin.
Sinulla ei ole lihaksia juuri lainkaan, ne riittää vaivalloiseen liikkumiseen mutta ei mihinkään muuhun. Katkarapusi ei ole värähtänyt vuosikymmeniin. Minulla oli tänäkin aamuna terhakka aamustondis siinä ennen kuutta. Vaimo auttoi sen taltuttamisessa.
2010Paljon jälleen sanoja, mahtaako 10.000 sanaa riittää aiheesta minä 2010?
Vaan ei kykene perhepotrettiin kotipihallaan, kun kaikki sanansa perustuu vain haaveisiinsa.
Hissituhnun arvoisia sanoja .... painoindeksi ..... elopaino ..... minä ..... siis MINÄÄÄÄÄÄÄÄ ... kuntoilen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon jälleen sanoja, mahtaako 10.000 sanaa riittää aiheesta minä 2010?
Vaan ei kykene perhepotrettiin kotipihallaan, kun kaikki sanansa perustuu vain haaveisiinsa.
Hissituhnun arvoisia sanoja .... painoindeksi ..... elopaino ..... minä ..... siis MINÄÄÄÄÄÄÄÄ ... kuntoilen.Eilen kävi ilmi miksi pyytelet lapsista valokuvia. Kukaan hullu ei laittele sinunlaisille valokuvia lapsistaan. Huomasitko tuossa Kympin kuvassa auton? Minkä merkkinen auto on kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Varmaan sitä notta olen sinua huomattavasti paremmassa kunnossa, sinä olet kova poika toistamaan sanaa minä, minä, minä se on sinun asiasi miten kuntoasi kerrot hoitavasti, kirjoituksistasi on hyvin helppo päätellä mikä olet. Sinulla on vain vpn ja sanasi käytä niitä tehokkaasti, ressukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen kävi ilmi miksi pyytelet lapsista valokuvia. Kukaan hullu ei laittele sinunlaisille valokuvia lapsistaan. Huomasitko tuossa Kympin kuvassa auton? Minkä merkkinen auto on kyseessä?
Kymppi on julkaissut lukuisia kuvia Korealaisen miehen Korealaisista lapsista ominaan.
Sinunlaiselle ... ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sitä notta olen sinua huomattavasti paremmassa kunnossa, sinä olet kova poika toistamaan sanaa minä, minä, minä se on sinun asiasi miten kuntoasi kerrot hoitavasti, kirjoituksistasi on hyvin helppo päätellä mikä olet. Sinulla on vain vpn ja sanasi käytä niitä tehokkaasti, ressukka.
Muuten ei se hyvä kunto tarkoita sitä paljon lenkkeilet päivässä, ja montako metriä kaivat ojaa, vaan sitä että olet itsesi kanssa sovussa henkinen ja fyysinen puoli on tasapainossa, jos näin olisi sinun ei tarvitsi kokoaja kirjoittaa sana, minä, minä, minä... ja kehua itseäsi, päivästä toiseen, samat jutut... en ole huoritellut koskaan ketään, en ole puutunut kenenkään lihavuuteen, mutta olen ottanut kantaa siihen miten vastuuntunnoton jolppi olet, ja uhoat puskista kun ammattikoulun pentu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sitä notta olen sinua huomattavasti paremmassa kunnossa, sinä olet kova poika toistamaan sanaa minä, minä, minä se on sinun asiasi miten kuntoasi kerrot hoitavasti, kirjoituksistasi on hyvin helppo päätellä mikä olet. Sinulla on vain vpn ja sanasi käytä niitä tehokkaasti, ressukka.
Kuvistasi ja sairaskertomuksistasi käy hienosti ilmi miten kovassa kunnossa olet ja peräti kymmenen vuotta kerrot maksaneesi veroja Suomeen. Huikea ura. Nyt sitten parikymmentävuotta oltuasi sairaseläkkeellä valkoisena kuin kalkkilaivan kapteeni suonet tukossa riemuitset 70.000 euron mikrobilääkkeistä ja kuinka pingot sairaalan rappusissa uusia ennätyksiä toisensa perään.
Tuosta on miehen todella vaikeaa enää olla kovemmassa kunnossa.
Olet "man in his prime", elät elämäsi kulta-aikaa urheilun huipulla kirkkaimmassa kärjessä keikkuen että oikeen kateeksi käy. Nimesi tullaan näkemään valoissa ja historiankirjoissa.
Kenties vielä Time-magazinekin julistaa sinut vuoden mieheksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvistasi ja sairaskertomuksistasi käy hienosti ilmi miten kovassa kunnossa olet ja peräti kymmenen vuotta kerrot maksaneesi veroja Suomeen. Huikea ura. Nyt sitten parikymmentävuotta oltuasi sairaseläkkeellä valkoisena kuin kalkkilaivan kapteeni suonet tukossa riemuitset 70.000 euron mikrobilääkkeistä ja kuinka pingot sairaalan rappusissa uusia ennätyksiä toisensa perään.
Tuosta on miehen todella vaikeaa enää olla kovemmassa kunnossa.
Olet "man in his prime", elät elämäsi kulta-aikaa urheilun huipulla kirkkaimmassa kärjessä keikkuen että oikeen kateeksi käy. Nimesi tullaan näkemään valoissa ja historiankirjoissa.
Kenties vielä Time-magazinekin julistaa sinut vuoden mieheksi.Ei se totuus siitä mihinkään muutu, ja minä tein kaiken lainmukaisesti, sinä taas et, jos nyt yleensäkään on muuta kuin vpn ja paljon minä sanoja peräkkäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole entä sinä, älä leikistä nyt leikistä suutu. ressukka.
https://www.youtube.com/watch?v=43kfkeKubGw 55555
Ollenko Simonkylässä kylmää, missä vaimo? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten ei se hyvä kunto tarkoita sitä paljon lenkkeilet päivässä, ja montako metriä kaivat ojaa, vaan sitä että olet itsesi kanssa sovussa henkinen ja fyysinen puoli on tasapainossa, jos näin olisi sinun ei tarvitsi kokoaja kirjoittaa sana, minä, minä, minä... ja kehua itseäsi, päivästä toiseen, samat jutut... en ole huoritellut koskaan ketään, en ole puutunut kenenkään lihavuuteen, mutta olen ottanut kantaa siihen miten vastuuntunnoton jolppi olet, ja uhoat puskista kun ammattikoulun pentu.
"en ole huoritellut koskaan ketään, en ole puutunut kenenkään lihavuuteen"
Paitsi joka päivä sekä Senssuna että Pasasena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"en ole huoritellut koskaan ketään, en ole puutunut kenenkään lihavuuteen"
Paitsi joka päivä sekä Senssuna että Pasasena.Invahomottelulla on seuraamukset kestotilauksen johdosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Invahomottelulla on seuraamukset kestotilauksen johdosta.
Oletko Senssu huomannut että ketkään muut eivät hauku täällä keskusteluissa toisiaan, eikä nimittele toisten vaimoja, lapsia eikä koiria, ei ammattia, ei työpaikkaa, eikä sitä missä nämä asuvat tai mitä tekevät lomillaan?
Kukaan muu nimimerkiltä tai kirjoituksistaan tunnistettava kirjoittaja, eikä tunnistamatonkaan, ole kenenkään perskärpäsenä täällä toistensa perässä etsimässä näistä negatiivista sanottavaa tai jotakin mikä huvittaa tai naurattaa.
Olet ainoa laatuasi. Ainoa laatuasi koska sinulla on sairaalloinen tarve olla kaikkien kanssa kaikesta eri mieltä, etkä malta jättää sitä siihen erimielisyyteen, vaan sinulla on pakkomielle vielä herjata ja haukkua kaikki siihen päälle etkä lopeta sitä koskaan kenenkään kohdalla, vaan olet aina jokaisen kimpussa joka tänne kirjoittaa tai on kirjoittamatta ja silloin kaipaat heitä ja houkuttelet heitä takaisin juttuseuraksesi.
Olet yksin vastaan koko muu maailma. Suomalainen mies on pitkäpinnainen, mutta suomalainen mies ei ole Jeesus joka kääntää toisen posken, vaan suomalainen mies antaa takaisin samalla mitalla tai enemmän.
Tottakai sinä jäät tappiolle näissä nokitteluissa aina, koska kukaan ei pärjää yksin koko maailmaa vastaan. Siksi sinun tulisi olla osa tätä maailmaa jossa kunnioitetaan toisia ihmisiä, eikä rakenneta heistä kaikista vihollisia jokaisena mahdollisena hetkenä.
Jos et tätä ymmärrä, voit jatkaa tuota uraasi. En kyllä usko että siitä sinulle todellisuudessa mitään iloa ole, eikä varsinkaan hyötyä. Se vie sinulta sen ajan pois elämästä jota tarvitsisit hyvien asioiden toteuttamiseen elämässäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Senssu huomannut että ketkään muut eivät hauku täällä keskusteluissa toisiaan, eikä nimittele toisten vaimoja, lapsia eikä koiria, ei ammattia, ei työpaikkaa, eikä sitä missä nämä asuvat tai mitä tekevät lomillaan?
Kukaan muu nimimerkiltä tai kirjoituksistaan tunnistettava kirjoittaja, eikä tunnistamatonkaan, ole kenenkään perskärpäsenä täällä toistensa perässä etsimässä näistä negatiivista sanottavaa tai jotakin mikä huvittaa tai naurattaa.
Olet ainoa laatuasi. Ainoa laatuasi koska sinulla on sairaalloinen tarve olla kaikkien kanssa kaikesta eri mieltä, etkä malta jättää sitä siihen erimielisyyteen, vaan sinulla on pakkomielle vielä herjata ja haukkua kaikki siihen päälle etkä lopeta sitä koskaan kenenkään kohdalla, vaan olet aina jokaisen kimpussa joka tänne kirjoittaa tai on kirjoittamatta ja silloin kaipaat heitä ja houkuttelet heitä takaisin juttuseuraksesi.
Olet yksin vastaan koko muu maailma. Suomalainen mies on pitkäpinnainen, mutta suomalainen mies ei ole Jeesus joka kääntää toisen posken, vaan suomalainen mies antaa takaisin samalla mitalla tai enemmän.
Tottakai sinä jäät tappiolle näissä nokitteluissa aina, koska kukaan ei pärjää yksin koko maailmaa vastaan. Siksi sinun tulisi olla osa tätä maailmaa jossa kunnioitetaan toisia ihmisiä, eikä rakenneta heistä kaikista vihollisia jokaisena mahdollisena hetkenä.
Jos et tätä ymmärrä, voit jatkaa tuota uraasi. En kyllä usko että siitä sinulle todellisuudessa mitään iloa ole, eikä varsinkaan hyötyä. Se vie sinulta sen ajan pois elämästä jota tarvitsisit hyvien asioiden toteuttamiseen elämässäsi.Huomenta rakas juntti sulle sitten kun heräät.
En minä ole missään nokittelukilpailussa, vaan toteutan ainoastaan esikuvasi kestotilausta.
Edelleenkään en ota kantaa vääristelyihisi mitä mieltä ( eri mieltä ) minä jostakin asiasta olen johon en ole mitään lausunut, mutta sinä olet päättänyt että nimenomaan minä olen sitä mieltä.
Aloitat idiotismisi kysymyksellä ... Oletko huomannut?
Niin oletko itse huomannut mitä palstalla on julkaistu?
Minä olen huomannut itseeni ja Kitaranmuotoiseen kohdistuneet.
Minä olen myös suomalainen mies, en siis käännä toista poskeani puskahuutelijoille, vaan takaisin tulee ja säännöt on samat, vaikka koetkin että sinulla on rajaton vi++uiluyksinoikeus.
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta rakas juntti sulle sitten kun heräät.
En minä ole missään nokittelukilpailussa, vaan toteutan ainoastaan esikuvasi kestotilausta.
Edelleenkään en ota kantaa vääristelyihisi mitä mieltä ( eri mieltä ) minä jostakin asiasta olen johon en ole mitään lausunut, mutta sinä olet päättänyt että nimenomaan minä olen sitä mieltä.
Aloitat idiotismisi kysymyksellä ... Oletko huomannut?
Niin oletko itse huomannut mitä palstalla on julkaistu?
Minä olen huomannut itseeni ja Kitaranmuotoiseen kohdistuneet.
Minä olen myös suomalainen mies, en siis käännä toista poskeani puskahuutelijoille, vaan takaisin tulee ja säännöt on samat, vaikka koetkin että sinulla on rajaton vi uiluyksinoikeus.
> § <Ei sitä vaan malta kyrvånsyylå yölläkään nukkua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1212355- 1341885
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631236Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051206En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771091Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24996Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942