Syitä miksi itsellä on jo toinen bensakoneellinen 3 sarjalainen.

Anonyymi-ap

Huom. nämä ei ole tärkeysjärjestyksessä!
-autona ei liian pieni eikä iso
-farkkukori,yhtään suvia tms katumaasturia ei tule itselle.
-ajoasento on mintti sporttipenkeillä jotka saa esim. hyvinkin tyköistuviksi säädettävän sivutuen takia sekä todella alas,noita ei ole läheskään kaikissa sporttipenkeiksi kutsuttavissa jakkaroissa esim. Audilla tai Skodalla yms
-ZF8
-tehot ja auton paino huomioiden liikkuu erittäin hienosti ja kaasuvastefiilis hyvä.
-sport asennon huomaa,läheskään kaikissa ei.
-hienot,ajo-ominaisuudet ja toimiva 4veto ja takavetopainotteisuus
-ulkonäkö
-se avautuva takalasi takana,helpottaa lastaamista
-ajonvakautuksen saa kokonaan pois.
-nahkasisusta,en tykkää tekomuovista
-3 osassa kaatuva takapenkki
-kaasujousella toimiva konepelti
-sähköinen takaluukku
-ei ainakaan hybridi eikä adblue ongelmia
-koneena B48 jonka pitäisi olla ok,toki kysymyksessä on Bemari joten kaikkea voi sattua mutta olen varautunut siihen kuten jokaisessa autossa pitää olla
-2 litran koneelle n 6.7 matkakulutus ei lainkaan paha vaikka auto lastattu täyteen ihmisiä suksiboksineen.

Muuta ei nyt tule mieleen,isoimpana miinuksena ehkä kanssa autoilijoiden olettamus on se että bemarikuski on se vmäinen kpää ja sen eteen pakko kiilaa etten vaan pääse eteen yms mutta itseäni vain huvittaa moinen,käytän myös vilkkua enkä provosoi.

Jos olette etsimässä esim. vähän käytettyä farkkua Bmw kannattaa huomioida ja käydä kokeilemassa. Toisille nuo seikat mitkä mainitsin saattaa olla useimmille yhdentekeviä ja löytyy muistakin mutta ei kaikkea samalla eli itse en ole löytänyt vielä verrokkia.

2

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos auto on niin hyvä kuin annat ymmärtää, niin jäikö se ensimmäinen rekan alle vai miksi piti jo toinen hankkia?

Itse olen huomannut että jos ostaa hyvän auton niin sitä ei tule vaihdettua turhan vuoksi.

• Anonyymi

Vastataan nyt semiprovoon näin että oletko joskus kuullut että autoja vaihdetaan uudempaan/vähemmän ajettuun ,myös saman merkkiseen ja malliseen? Toivottavasti keskustelun linja säilyisi asiallisena vaikka varmaan mahdotonta koska ihimiset provosoituvat jo täällä suolessa ko. merkistä. Mutta siis ei jäänyt minkään rekan alle vaan meni vaihdossa uudempaan jossa juuri ne ominaisuudet jotka halusin. Kokeilin myös A4 farkkua mutta oli todella tylsä auto ajaa etuvetoisena,myös Volvo V60 ei herättänyt mitään ostointoilua kun noita alternatiiveja kävin läpi. Varmasti hyviä autoja luokassaan suht.koht samassa hintakategoriassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4393
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2505
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      2059
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      405
      1724
    5. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      190
      1568
    6. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      32
      1537
    7. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      34
      1506
    8. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1505
    9. 250
      1345
    10. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      87
      1295
    Aihe