Lukekaapa Kiteen palstalta viestiketju "S-market WC" ja kehukaa itseänne jos olette (tai tuttunne on) niitä jotka uskaltaa työntää passkat housuunsa vaikka kaupan kassalla. Kiteellähän on paskasnnettu toisten kaivoonkin mistä siitäkin löytyy viestiketju, niin eipä tuossa mitään ihmettelemistä silloin ole,😱
Löytyykö lieksalaisista vastusta?
11
229
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 47v mies, luen vain Lieska palstaa.
- Anonyymi
Parasta se onkin pysytellä asiallisella ja älykkösisältöisellä Lieksan palstalla. Täältä löytyy lkaikki tarvittava mitä lieksalainen voi kaivata, joten ei ole syytä etsiä uutisia edes maailmantapahtumista.
- Anonyymi
Kiteeläisnainen saastutti naapuriensa kaivon ihmisen ulosteella – oikeus määräsi ehdottomaan vankeuteen Nainen kosti naapureilleen ja likasi heidän juomavetensä. Myös raskaana oleva nainen ja vastasyntynyt vauva sairastuivat. https://yle.fi/a/74-20076030
- Anonyymi
Eipä tuohon löydy Lieksasta vastusta!🤣
- Anonyymi
Kitteellä varmaan paskantavat kultaa kun paskahuussitkin on lukossa.
- Anonyymi
Jospa toimivat kuin Kummelin elokuvassa eli ensin nielevät kultahiput ja sitten käyvät riu`ullas sontimassa. Sinne se paskan sekasan kulta hyvin piiloutuu varkailta ja myöhemmin voi käydä hakemassa eli huuhutomassa sen sieltä pois.😃
- Anonyymi
Onkohan ottanut oppia sotimisesta? Sotatilanteissa vihollisten juomavesi kaivoihin on tungettu jopa ruumiita. Ei kannattaisi ikinä pitää kaivoa kaikkien näkyvillä.
- Anonyymi
Viime sotien aikana oli tapauksia missä ryzzä oli kaatanut talojen kaivoihin elohopeaa. Sitä ei juurikaan voi huomata muutakuin, että vesi näyttää epätavallisen kirkkaalta.
- Anonyymi
Kiteeläiset kulkee savet pöksyssä.Lieksalaiset valveutuneita kulkee savet tenassa.
- Anonyymi
Muut kunnat ovat kateellisia Lieksalle!
- Anonyymi
Siinä lisää...
https://showbiz.fi/liisi-aron-tapaus-ymparistorikos-joka-jarkytti-suomea/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297