Suomessa ei kerrota suoraan onko Suomi sodassa Venäjän kanssa ja mitä Suomi aikoo asialle tehdä
Suomea syytetään salailusta Venäjän ja Suomen väleistä
16
145
Vastaukset
- Anonyymi
Epätietoisuutta on myöskin oliko rahtilaivan vastaaminen sotilaspoliittinen operaatio
- Anonyymi
Erikoisjoukot
- Anonyymi
Naton alaisena Suomi kaikki Venäjän vastaiset operaatiot suorittaa.
- Anonyymi
Toivottavasti ei tule yllätyksenä 1939 tapahtumat.
- Anonyymi
Toivottavasti Suomi puolustautuu eikä jää ihmettelemään kenen puolella Suomi on Nato vai EU vai Ruotsin.
- Anonyymi
Hallituksessa pelätään että vaarantavat oman työpaikan jos Venäjää vastaan aletaan sotilaallisesti puolustautumaan.
- Anonyymi
Yhdysvallat antanut suoran käskyn Venäjä ei ole uhka Suomelle eikä Suomi saa puolustautua jos ei anneta lupaa
- Anonyymi
Trump voi olla toista mieltä ja lähettää aseita Suomeen ja käskee puolustautumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump voi olla toista mieltä ja lähettää aseita Suomeen ja käskee puolustautumaan.
Toivottavasti, alkaa olla jo kovat halut puolustautua
- Anonyymi
Äläkää höpöttäkö! Suomalaisilla on aseita kodit täynnä, joten suomalaisia ei voi kukaan alistaa.
- Anonyymi
Suomen ulkopoliittinen johto on ajanut meidät nurkkaan joka tosin oli heidän tavoitekin. Tavoite on saavutettu. Tankkerin valtaus taisi olla ennalta suunniteltua teatteria ja huomion hakua alussa mainitun ryhmän toimesta.
- Anonyymi
Puolustustahoa jos ei löydy hallinto lähtee vaihtoon ennen vahinkoam
- Anonyymi
Kyllä tässä alkaa jo pelko tulla että näinkö tässä tulee käymään ettei Suomea puolusteta hallituksen taholta eikä kenelläkään muunkaan intresseissä
- Anonyymi
On sanottu vain että on varauduttava jättämään uppoava laiva
- Anonyymi
Oliko Venäjällä lupa "puolustautua"?
- Anonyymi
Suomi ei ole sodassa kenenkään kanssa. Haluamme elää rauhassa ja tapamme kaikki tänne tunkeutujat, tulipa ne idästä tai lännestä vihamielisine aikeineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724