Metsämanilla on Youtubessa lähes 70 000 tilaajaa mutta lieneekö "Tubettavat konemiehet 2" tv-sarja saanut Venla gaalan yleisöäänestyksessä edes sataa ääntä?
Ei ihme miksi metsäman vaikeni Venlasta, olisiko nyt Sannasiskon kanssa palaverin paikka kiinalaisessa?
Miksi metsäman vaikenee Venlasta?
28
367
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko syy huonoon menestykseen sitten syynä muut Tubettavat konemies tv-sarjaan osallistuneet?
Ehkä Artsi ja Sine eivät herättäneet katsojissa suuria myönteisiä tunteita jotka olisivat johtaneet äänivyöryyn. - Anonyymi
Ehkä oman erikoisuuden ja itsekyyden korostamisen aika alkaa olla ohi?
Youtube tarjosi itsekkäille kanavan tuoda itsensä esille mutta menestys söi menestyjän.
Eli "ylpeys käy lankeemuksen edellä" - Anonyymi
https://youtu.be/4_FcIvrxcO4?si=UKbXtYcUgRV8dLMf
Siinä on paras joulunajan Youtube video. - Anonyymi
Metsäman vätvöi kuukauden omia katsojilta saamiaan kissikortteja ja joululahjoja.
Eivätkä edes riittäneet vaan piti saada pelihuone, uusi pelitietokone, sähköpöytiä ja vaikka mitä.
Helikopterikin jota pitää tuvassa lennätellä silloin kun isä on saunassa.- Anonyymi
Niin ja mitä sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja mitä sitten
Ni sitten voi nykiä naamahermoja taas sitä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ni sitten voi nykiä naamahermoja taas sitä sitten.
Niin mitä sitten? Sulla taitaa olla ongelmia itsesi kanssa?
- Anonyymi
Aikansa kutakin. Vai oletko sitä mieltä että jos kerran pääsee suomen kolmen suosituimman tv esiintyjän joukkoon niin silloin sinne pitää päästä aina?
Olet kyllä aika lahopää - Anonyymi
Eihän tätä pelleä enää kukaan juuri seuraa....aiheet loppu ja oikeat katsojat vähissä
- Anonyymi
70000 tilaajasta taitaa olla puolet aika näkymättömiä tilasto harhoja
- Anonyymi
Sai kenkää postilta aikanaan
- Anonyymi
Kusettaa seuraajia jo liikaa jäännyt vain pahimmat sekopäät toivottelemaan toisilleen hyviä öitsiä
- Anonyymi
"Aikansa kutakin. Vai oletko sitä mieltä että jos kerran pääsee suomen kolmen suosituimman tv esiintyjän joukkoon niin silloin sinne pitää päästä aina?
Olet kyllä aika lahopää"
Sinä olet lahopää. Metsämanille oli tärkeää, että nyt porukalla pääsevät pokkaamaan kultaisen Venlan.
Ennen äänestystä pohti ettei Otto ehkä jaksa lähteä Venla gaalaan.
Mutta nyt tuloksen selvittyä on täysin mykistynyt Venlasta ja Sannasiskosta.
Eikö nyt olisi aika tehdä yhteenveto miksi fanit hylkäsivät?- Anonyymi
"Eikö nyt olisi aika tehdä yhteenveto miksi fanit hylkäsivät?"
Tee samalla yhteenveto miksi fanit hylkäsivät Tapani Kansan, Matti Eskon, Eppu Normaalin, jne.
Tai minulla on parempi idea: hanki itsellesi elämä, niin ei tarvitse vinkua toisten tekemisistä. Se jos mikä on lahopäistä.
- Anonyymi
Taisi kusi liikaa nousta päähän tällä yrittäjällä
- Anonyymi
https://youtu.be/ER3RGZIQ_DA?si=_WoQW_o5gpL9f1zt
Siinä se metsäman pohtii videon lopulla "iänestys hommoo" ja peukuttelee kommenteissa fanejaan jotka todistelevat äänestäneensä tubettavia konemiehiä.
Arvelee josko Artsi tai Sine lähtisi mukaan Venla gaalaan kun Otto ei jaksa.
Varmaankin olisi ottanut myös Venla pystin uuden pelihuoneen hyllyyn jos porukka olisi sen voittanut, aivan kuin kulttuurikuokankin.
Eli semmoinen porukkalainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/ER3RGZIQ_DA?si=_WoQW_o5gpL9f1zt
Siinä se metsäman pohtii videon lopulla "iänestys hommoo" ja peukuttelee kommenteissa fanejaan jotka todistelevat äänestäneensä tubettavia konemiehiä.
Arvelee josko Artsi tai Sine lähtisi mukaan Venla gaalaan kun Otto ei jaksa.
Varmaankin olisi ottanut myös Venla pystin uuden pelihuoneen hyllyyn jos porukka olisi sen voittanut, aivan kuin kulttuurikuokankin.
Eli semmoinen porukkalainen.Metsaman teki kuitenkin sellaista mihin te lahopäät ette ikinä pysty. Itse olen onnellinen hänen puolestaan enkä kateellinen ja katkera.
- Anonyymi
Kun saisi edes hoidettua tämän mielenterveys sairauden jotenkin tasapainoon
- Anonyymi
Hakeudu hoitoon.apua saa pyytämällä.
- Anonyymi
"Metsaman teki kuitenkin sellaista mihin te lahopäät ette ikinä pysty. Itse olen onnellinen hänen puolestaan enkä kateellinen ja katkera."
Mutta kun minä katson metsämanin videoita niin näen ihmisen jonka lapsena elin lapsuuteni.
Siinä on ehkä suuri ero siihen onnen tunteeseen jota sinä koet katsellessasi rahan tärvyytä ja ennen kaikkea kuunnellessasi metsämanin möykettä.- Anonyymi
Pakottaako joku sinua katsomaan niitä videoita? Ja jos sinun onnen tunteesi tulee jostain muusta niin tee sitten sitä. Vai tuleeko sinun onnen tunteesi siitä että yrität täällä vähätellä muiden ihmisten tekemisiä.
Sinunlainen muita ohjaileva ihmistyyppi on se kaikkein eniten perseestä oleva. Onko oma ajattelutapasi jotenkin jalompi muin muilla, että muiden täytyisi olla samanlaisia?
No, mutta hölmöhän minäkin olen että sinunlaistesi kanssa vaivaudun edes keskustelemaan.
Hyvää kesän odotusta👍
- Anonyymi
"Tee samalla yhteenveto miksi fanit hylkäsivät Tapani Kansan, Matti Eskon, Eppu Normaalin, jne."
Ehkä siitä syystä, että heistä ja heidän faneista tuli vanhoja, suurin osa faneista elää hautakiven alla.
Mutta Tapani Kansan, Matti Eskon, Eppu Normaalin, jne. musiikki ja laulut jatkavat elämää.
Eli siinä sinulle yhteenveto.- Anonyymi
On sulla ongelmat. Sinun pitäisi jutella jollekin tuosta katkeruudestasi. Et pysty hyväksymään sitä että joku saa kuuluisuutta asialla joka ei ole sinun lempijuttusi. Ei hyvää päivää....
- Anonyymi
"Tai minulla on parempi idea: hanki itsellesi elämä, niin ei tarvitse vinkua toisten tekemisistä. Se jos mikä on lahopäistä."
Tuo sinun vinkuminenko on elämää?- Anonyymi
No ei se ole. Teille tasapäistäville ei ole parannuskeinoa. Taitaa olla pikkukylien ongelma että erilaisuutta ei hyväksytä. Ja sitten ihmettelette että porukka muuttaa maalta pois .. mistähäm johtuu, miettikääpä sitä.
- Anonyymi
"No ei se ole. Teille tasapäistäville ei ole parannuskeinoa. Taitaa olla pikkukylien ongelma että erilaisuutta ei hyväksytä. Ja sitten ihmettelette että porukka muuttaa maalta pois .. mistähäm johtuu, miettikääpä sitä."
Kenelle sinä nyt puhut, tunnetko olevasi teräväpää niin kuin Kosulan tubettajat?
Aina olen lapsille ja nuorille sanonut, että kannattaa opiskella oppimaan ja kokeilemaan siipiään.
Ja kukaan omista eikä vieraiden lapsista jotka ovat neuvoani noudattaneet ole osaansa valittamaan tulleet, koska aina tänne taimikuokan varteen ja vesakoita perkaamaan pääsee. - Anonyymi
"No, mutta hölmöhän minäkin olen että sinunlaistesi kanssa vaivaudun edes keskustelemaan.
Hyvää kesän odotusta👍"
Hölmö sinä oletkin ja varmasti myös itsellesi helpotus kun lopulta ymmärsit olevasi hölmö.
Siitä se eheytyminen alkaa.
Hyvää matkaa sinulle matkalla kohti vanhuutta mutta jo nyt voit tehdä paljon, että vanhuudestasi tulisi siedettävä. - Anonyymi
Vanhuuteen ajoissa varautuminen on viisautta koska vanhuus tulee kuin varas yöllä.
Ajattelet, että sinulla on omaisuutta jonka voit muuttaa rahaksi kun tulet vanhaksi mutta entäpä jos sinulla ei vanhana olekaan määräysvaltaa omaisuuteesi vaan joku toinen sanoo tuvasta, että pysy siellä kamarissasi eläkä horise?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133728Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273020Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2742795Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51935- 2241487
- 751271
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1631095Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21077Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311004Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95961