Jos olet varattu?
Mitä haluat minusta
83
1332
Vastaukset
- Anonyymi
Olen vain vetänyt sinuun. Se on käsittämätöntä.
- Anonyymi
Vetänyt mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vetänyt mitä?
Haluan tutustua sinuun, koskettaa sinua, puhua kanssasi tuntikausia ja viettää aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan tutustua sinuun, koskettaa sinua, puhua kanssasi tuntikausia ja viettää aikaa.
Kysyttiinkö tuossa että oletko varattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyttiinkö tuossa että oletko varattu?
Ei, mutta hän olisi voinut kuulla tästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, mutta hän olisi voinut kuulla tästä.
Et olet varattu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vetänyt mitä?
Hmm...Puvut ja huvitukset ne vain pajunköyden vetäjää vain seuranneevat....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä olisi ihan parasta. Kaivattuni ei ole varattu kuin mulle! <3
- Anonyymi
Haluan vain hänet yksinkertaisesti hänen kanssaan asiat ovat toisin. Hänen kanssaan olen elossa ja oikeasti onnellinen 😊.
- Anonyymi
Oletko varattu
- Anonyymi
Miksi sitten olet väärän kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varattu
Ero vireillä heti kun asuntotarjous tulee muutan pois 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet
Et tiedä mitää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä mitää
Jep. Samaa mieltä. Ei kannata puuttua toisten elämään.
T. Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten olet väärän kanssa?
Sinun täytyy varmaan nyt patistaa tämä palstan pakinamies oikeille raiteille ja maitolaiturille ns. Tsemppiä sul
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet
Niin, mieti jos hän palstamies ei eroakaan uhoaa vain. Voi ei
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minne?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varattu
Luuleks sä minua joksikin akuksi mitä,häh?
- Anonyymi
Minä en tiedä haluanko hänet vai en. Jotain lämpöä hän on minulle tarjonnut mutta en tiedä mikä hän on
- Anonyymi
Minäpä tiedä, hän on Jeesus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä tiedä, hän on Jeesus.
Jeesus tulee oletko valmis
🥸🤓
- Anonyymi
Haluaisin hänen kanssaan yhteisen elämän, ihan kaiken. Mutta hän ei selvästikään halua minua, kunhan hakee minusta vain jotain ihailua ja hauskan pitoa. Elämä ei silti voi pysähtyä, enkä aio olla loppuelämääni yksin, vaikken saisikaan olla sen kanssa kenet todella eniten tahdon.
- Anonyymi
Mitäs sinä höpiset kerskailet vie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sinä höpiset kerskailet vie
Minä mitään kerskaile??
- Anonyymi
Sille on hyvin yksinkertainen vastaus: seksiä.
- Anonyymi
Odotus palkitaan!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotus palkitaan!?
Ei kannata odottaa liian pitkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata odottaa liian pitkään!
Hänestä lähinnä kiinni.
- Anonyymi
Mitä ihmettä? Minä olisin aivan luullut juurikin palstasedän avauksen perusteella, että esimerkiksi pyöräilemään Ahvenanmaalle? Nyt meni kaikki ajatukset uusiksi.-TT master of verbal slapping
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänestä lähinnä kiinni.
Veli,katkaise napanuorasi ja muuta muualle.....
- Anonyymi
Olen kyllä sinkku nyt. Tällä hetkellä en halua oikeastaan mitään Jotta jotain voisi tulla, sen pitäisi tuntua hyvältä, helpolta ja aidolta. Sellaiselta ei nyt tunnu.
- Anonyymi
Jos olisin, en haluaisi mitään! Oliko tarpeeksi tyhjentävä vastaus hänelle, ikuiselle epäilijälle. Samaa kysynyt iät ajat täällä.
- Anonyymi
voitko juha jo lopettaa tämän !!! 🤢🤢🤢
- Anonyymi
Samaa sanoisin eräälle
- Anonyymi
Vois pikkuhiljaa juu. Hän on ainut kuka voi tämän lopettaa.😝😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa sanoisin eräälle
Ketähän se sinä syyttelet näistä palstasedän avauksista sekä sisennyksistä, johon kohtaan vastasit. No toivottavasti pää oikenee vielä joku päivä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vois pikkuhiljaa juu. Hän on ainut kuka voi tämän lopettaa.😝😘
Onko tämä ns juhis juuri se tyyppi josta maaninen j-kirjoittelusi on saanut alkunsa palstamies? Kysymys on retorinen ja sisältää ehkä liikaa nyansseja hitaammille, mutta onhan niitä vastamäessä kuitenkin autettava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä ns juhis juuri se tyyppi josta maaninen j-kirjoittelusi on saanut alkunsa palstamies? Kysymys on retorinen ja sisältää ehkä liikaa nyansseja hitaammille, mutta onhan niitä vastamäessä kuitenkin autettava
On se kun toiset elää vieläkin jotain vakin markan draamaa, missä muka seurataan jonkun tietyn ajatuksia ja mielenliikkeitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kun toiset elää vieläkin jotain vakin markan draamaa, missä muka seurataan jonkun tietyn ajatuksia ja mielenliikkeitä
Oho, piti tulla tohon alemmas, mutta oikeastaan ihan bueno tämäkin, jou
- Anonyymi
Ei kannata sekaantua varattuihin. Niistä ei aiheudu kuin draamaa.
- Anonyymi
No mutta tämähä on varsin oiva neuvo esimerkiksi näihin palstasedän huudatuksiin suolella
- Anonyymi
Olen varattu, mutta toivottavasti en pitkään enää. Mitä haluan sinusta: haluan sinut/sinua. Olet mielessäni monta kertaa päivässä ja luulen sinun aistivan sen.
Naiselta- Anonyymi
Saat/olet jo valloittanut minut, en näe kuin Sut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat/olet jo valloittanut minut, en näe kuin Sut.
Mulla näin. Vaikka ed. En ole.
- Anonyymi
Ho ro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ho ro
Miehet voi olla yhtä lailla. 👍 Vaikka kuvittelevat et ovat oikeutettuja naimaan kaikkia siviilisäädystä huolimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ho ro
Saitko miespuolinen aloittaja jonkun kiimaksin kun vastasit taas omaan kommenttiisi? Vaikutat aika kiivashenkiseltä mieheltä, onko kasvatus ollut uskonnollinen ns?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet voi olla yhtä lailla. 👍 Vaikka kuvittelevat et ovat oikeutettuja naimaan kaikkia siviilisäädystä huolimatta.
Tarkoitatko monologien ap-mies esim jotain anoppifantasioita tai muuta sikkeä?
- AnonyymiUUSI
Sehän on toisen,oikean naisen aviomies,turhaa sekaannut heidän elämään,ei se sua halua!Olet kiusaaja tosta läheltä, tuleepa kysyin ihan vaimon kuullen,sillä ei siedä tollasta paskaa omassa kotona!
- AnonyymiUUSI
Sinusta ei nyt kukaan halua mitään,tuot vaan takas kaikki mitä olet vienyt!Luuletko,että toisilta voi varastaa,ilman seuraa.uksia
- Anonyymi
Olen eroamassa. Mutta tässä elämäntilanteessa ja erääseen alaan mieltyneenä on vaikea löytää sopivaa asuntoa tähän vuodenaikaan vielä.
Sinua kohtaan tunnen empatiaa, kiinnostusta. Tunnen että voisimme olla samanhenkisiä. Tunnistan introverttiitysi ja herkyytesi mies.
Voisit ymmärtää minua paremmin, jos istuisimme vaikka kahvikupin ääreen juttelemaan. Sinuun olisi kiva tutustua.- Anonyymi
Ota yhteyttä jos on numero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota yhteyttä jos on numero
No oon yrittänyt itse ottaa yhteyttä, mut ei se homma etene siitä mihinkään muihin aiheisiin.. Tyssää.
Snäppiin vois lisätä.
T. Sivusta - AnonyymiUUSI
Mitä vttua sinä toisen puolisoa kerjäät koko ajan,kyllä hän sulle olis sanonut,jos haluis sut!Nyt kuule riittää tyo paskan höpötys,olet niin paljon erilainen,et kattele omanlaisia!
- Anonyymi
Leikkikaverin 🤼
- Anonyymi
Kuka haluaa leikkikaverin?
- Anonyymi
Juu. 🏒🏒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. 🏒🏒
Osuu ja lämpenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuu ja lämpenee.
Päätyy asti
- Anonyymi
En tiedä.
- Anonyymi
Mitä on tarjolla? 🤔😘
- Anonyymi
Olutta ja makkaravoileipiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy mul. Juon vaan alkoholitonta olutta sit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy mul. Juon vaan alkoholitonta olutta sit.
Käykö crisp. Tykkään itte siitä.
T. S,
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. S,
SivustaMulle käy ainaki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. S,
SivustaJa kakin marjat aapeemies, pirkka lageria kittaat kun et nelosta raski ostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kakin marjat aapeemies, pirkka lageria kittaat kun et nelosta raski ostaa
Oon kyllä nainen. Eikä alkoholillinen nappaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm. Mitä olutta? Vai juodaanko teetä? Siitä on aika kauan, kun söin viimeksi makkaraa. Saattaa tulla mahanpuruja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oon kyllä nainen. Eikä alkoholillinen nappaa.
Vitut!transmies olet!koita hyväksyä itsestään sellasena ku olet ja Jätä toiset rauhaan tai teen susta huoli-ilmoituksen, häirinnästä ja valehtelusta!
- Anonyymi
Keskustelu yhteyden. Face kaverin.
- Anonyymi
Isaac Ellit - otan kii.
- Anonyymi
No melkein taas onnistu kirjoittelu 🤣 puuttuu o
- Anonyymi
EläMänkumppanin
- Anonyymi
Rehellisesti,leikin tulella ja tunteilla.
- Anonyymi
Se kannattas rehellisesti sanoa oikeassakin elämässä. Niin se leikki loppuisi. 👍 Pskapää.
- Anonyymi
Huono itsetunto?
- Anonyymi
Sä oot se joka on kaikki kaksilahkeisten kesken käyny
- AnonyymiUUSI
Noilla aloituksen emmeillä luulen haluavani vaan poistua elämästä mahdollisimmin pienin kustannuksin yhteiskuntaa kuormittamasta.
urpo k. - AnonyymiUUSI
....Hmm....Veteen ja vastatuuleen ne suurimmat tunteet ja tulet pian sammunevat.....
Olen aina vain halunnut olla sun lähellä, sun vaikutuspiirissä. En ole pyytänyt mahdottomia sulta enkä ole vaatinut mitään... 🥺
- AnonyymiUUSI
En oo varattu enkä varmaan tule ikinä olemaan. Olen traumatisoitunut nepsy. Parempi vaan olla yksin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei3651733- 1451246
- 78893
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.35836Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi39805Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,44791- 101785
Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy
"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos67686- 50678
Miksi itkit silloin
Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk4654