Eilen on käynyt ilmi, että Tyttö2010Neitinen jota hänen rakkaat faninsa kutsuu Kympikseen, on internetfeikula ja kihlattunsa vastapainoksi julkaisi seuraavaa:
Eilen kävi ilmi miksi pyytelet lapsista valokuvia. Kukaan hullu ei laittele sinunlaisille valokuvia lapsistaan. Huomasitko tuossa Kympin kuvassa auton? Minkä merkkinen auto on kyseessä?
Siis kukaan hullu ei laittele kuvia lapsistaan, mutta on hieman ristiriitainen maininta että tämä Kymppi ei olisi hullu, mutta totuushan on että hän on julkaissut Korealaisen miehen Korealaisista lapsista runsaasti valokuvia tälle palstalle.
Onhan se myös hieman pupumaista julkaista toisista ihmisistä valokuvia, mutta ei kykene itsestään julkaista, mutta sehän on käynyt ilmi jo pidemmän aikaa, että tämä Kymppi on vyötärölihava flösö sbuge, joten valokuvat jää julkaisematta.
Eilen on käynyt ilmi.
5
109
Vastaukset
- Anonyymi
Homopoika pervosenssu kyselee Simonkylään laste kuvia runkkumatskuksi. Täytyy laittaa nettiskoudelle viestiä että on yhteydessä. Saattaa olla vaarallinenkin skoodasaalistaja, uusi Jammu-setä.
- Anonyymi
On aivan selvää että Kymppi on henkilö jota kaikki Pattayaan rakastuneet palvoo ja tahtoisi olla kuten hän .... hän on minä, Minä, MINÄÄÄÄÄÄ.
Kommenteista ilmenee mistä kastista on itsensä tasoiset faninsa hankkinut. - Anonyymi
Ei muuta kuin ilmoituspoliisille onhan nimikin jo tiedossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä nimi? Onko kuvaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo samaa mieltä, ei muuta kuin poliisille, joo poliisille, Korealaisista lapsista ottanut valokuvia ja julkaisee niitä junttilassa ominaan, tuostahan nyt Korealainen isäkin jo hermostuisi jos tietäisi ja järjestäisi liito-oravanäytöksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1212355- 1341885
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631236Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051206En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771091Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24996Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942