Kaivatullasi on menossa elämässään?
Tiedätkö mitä
32
764
Vastaukset
- Anonyymi
En. En koe sopivana kysellä, vielä, ehkä.
- Anonyymi
Miksei voi vielä kysyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei voi vielä kysyä?
No voisi kai mutta koen vaan että olisiko se tungettelevaa tässä vaiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voisi kai mutta koen vaan että olisiko se tungettelevaa tässä vaiheessa.
Missä vaiheessa?
- Anonyymi
En tiedä hänestä mitään muuta kuin ulkonäön ja millaisella autolla hän ajaa. Lyhyt mies! Näin hänestä unta ja siinä unessa halasimme toisiamme ja siksi kaipaan häntä.
- Anonyymi
Enpä tarkkaan tiedä, hän tietää ehkä minusta enemmän.
- Anonyymi
Nou nou nou!
- Anonyymi
En tiedä mitään elämästään. Niin on ollut aina.
- Anonyymi
En tiedä ollenkaan.
- Anonyymi
En tiedä
- Anonyymi
Näin kun tekee johtopäätöksiä kaikesta todellisuudessa nähdystä, niin on mennyt varmaan jo naimisiin tai on menossa. Elää mukavaa elämää rakastamansa ihmisen kanssa jne.
- Anonyymi
Ei kiinnosta😁😄
- Anonyymi
Tuskin on sitten kaivattu. Hyvän päivän tuttu korkeintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin on sitten kaivattu. Hyvän päivän tuttu korkeintaan.
Ihan sama
- Anonyymi
En valitettavasti tiedä.
- Anonyymi
Niinhän se on ettei tiedä juurikaan mitään kohteensa elämästä kun vaan täällä palstalla kaipailoopi. 😂 ja siksipä ei kannata lähteä asian suhteen seikkailemaan sinne tunnemaailmaankaan kovin vahvasti. Näin tekis ainakin sellainen jalat tukevasti maassa oleva järki-ihminen. Mutta minkäslaisia haaveilijoita-unelmoijia täällä pyörii ja miten pitkälke on jo suunniteltu kaikki ”rakkauden” kohteen kanssa tuleva yhteiselo? 🤣
- Anonyymi
😂😂👍
- Anonyymi
Lievä keski-iän kriisi(n), heijastuu parisuhteeseen.
- Anonyymi
En tiedä, mutta haluaisin tietää. Hänenkin olisi hyvä tietää minun elämästäni. Ilmeisesti tämä ei ole mahdollista kummankin ujouden johdosta. Tai pelkäämme eniten torjuntaa. Introvertti, herkkä mies kyseessä.
- Anonyymi
Sitä minäkin miettinyt. Mutta voikohan silloin onnistua jos nainen on ronski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niin päättelet että hän on ronski?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä sivusta totean, että se täysin riippuu henkilöstä. Introverttikinhan voi olla ronski ja silloin voi toimia. Sen sijaan herkkää introverttia ronskius yleensä vain ahdistaa ja karkoittaa pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä sivusta totean, että se täysin riippuu henkilöstä. Introverttikinhan voi olla ronski ja silloin voi toimia. Sen sijaan herkkää introverttia ronskius yleensä vain ahdistaa ja karkoittaa pois.
Mistä voit sen ronkiuden päätellä? Tunnetko hänet erityisen hyvin? Oletteko jutelleet montakin kertaa? Vai oletko vain sivusta nähnyt miten henkilökemiat on törmäyskurssilla yhden henkilön kanssa? Olisiko ne sinun kanssa sitä myös? Muistutatko kenties sitä henkilöä, jonka kanssa henkilökemiat olivat törmäyskurssilla?
- Anonyymi
Sinä voit nainen soittaa minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voit sen ronkiuden päätellä? Tunnetko hänet erityisen hyvin? Oletteko jutelleet montakin kertaa? Vai oletko vain sivusta nähnyt miten henkilökemiat on törmäyskurssilla yhden henkilön kanssa? Olisiko ne sinun kanssa sitä myös? Muistutatko kenties sitä henkilöä, jonka kanssa henkilökemiat olivat törmäyskurssilla?
Hänet kenet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä voit nainen soittaa minulle.
Kerro kenelle. Jos menee oikein, niin soitan heti.
- Anonyymi
Pääpiirteissään tiedän.
- Anonyymi
Ei mitään tietoa. Onnellinen kuitenkin. Siis hän.
- Anonyymi
Ainaista koodaamista.
- Anonyymi
En nyt aina ja koko ajan, mutta noin suurinpiirtein kyllä. Just nyt oli migreenikohtaus päällä. Ei kiva.
- Anonyymi
Kyllä mä oman rakkaan asiat hyvin tiedän ❤️ Olen niin vähän erossakin, etten ehdi kaipaamaan, mutta silloin, kun olen erossa, laitan paljon viestejä ja molemmilla on ikävä.
- Anonyymi
Palsta😂
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986