Tiedätkö mitä

Anonyymi-ap

Kaivatullasi on menossa elämässään?

32

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En. En koe sopivana kysellä, vielä, ehkä.

• Anonyymi

Miksei voi vielä kysyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei voi vielä kysyä?

No voisi kai mutta koen vaan että olisiko se tungettelevaa tässä vaiheessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voisi kai mutta koen vaan että olisiko se tungettelevaa tässä vaiheessa.

Missä vaiheessa?

• Anonyymi

En tiedä hänestä mitään muuta kuin ulkonäön ja millaisella autolla hän ajaa. Lyhyt mies! Näin hänestä unta ja siinä unessa halasimme toisiamme ja siksi kaipaan häntä.

• Anonyymi

Enpä tarkkaan tiedä, hän tietää ehkä minusta enemmän.

• Anonyymi

Nou nou nou!

• Anonyymi

En tiedä mitään elämästään. Niin on ollut aina.

• Anonyymi

En tiedä ollenkaan.

• Anonyymi

En tiedä

• Anonyymi

Näin kun tekee johtopäätöksiä kaikesta todellisuudessa nähdystä, niin on mennyt varmaan jo naimisiin tai on menossa. Elää mukavaa elämää rakastamansa ihmisen kanssa jne.

• Anonyymi

Ei kiinnosta😁😄

• Anonyymi

Tuskin on sitten kaivattu. Hyvän päivän tuttu korkeintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin on sitten kaivattu. Hyvän päivän tuttu korkeintaan.

Ihan sama

• Anonyymi

En valitettavasti tiedä.

• Anonyymi

Niinhän se on ettei tiedä juurikaan mitään kohteensa elämästä kun vaan täällä palstalla kaipailoopi. 😂 ja siksipä ei kannata lähteä asian suhteen seikkailemaan sinne tunnemaailmaankaan kovin vahvasti. Näin tekis ainakin sellainen jalat tukevasti maassa oleva järki-ihminen. Mutta minkäslaisia haaveilijoita-unelmoijia täällä pyörii ja miten pitkälke on jo suunniteltu kaikki ”rakkauden” kohteen kanssa tuleva yhteiselo? 🤣

• Anonyymi

😂😂👍

• Anonyymi

Lievä keski-iän kriisi(n), heijastuu parisuhteeseen.

• Anonyymi

En tiedä, mutta haluaisin tietää. Hänenkin olisi hyvä tietää minun elämästäni. Ilmeisesti tämä ei ole mahdollista kummankin ujouden johdosta. Tai pelkäämme eniten torjuntaa. Introvertti, herkkä mies kyseessä.

• Anonyymi

Sitä minäkin miettinyt. Mutta voikohan silloin onnistua jos nainen on ronski.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä niin päättelet että hän on ronski?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä sivusta totean, että se täysin riippuu henkilöstä. Introverttikinhan voi olla ronski ja silloin voi toimia. Sen sijaan herkkää introverttia ronskius yleensä vain ahdistaa ja karkoittaa pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä sivusta totean, että se täysin riippuu henkilöstä. Introverttikinhan voi olla ronski ja silloin voi toimia. Sen sijaan herkkää introverttia ronskius yleensä vain ahdistaa ja karkoittaa pois.

Mistä voit sen ronkiuden päätellä? Tunnetko hänet erityisen hyvin? Oletteko jutelleet montakin kertaa? Vai oletko vain sivusta nähnyt miten henkilökemiat on törmäyskurssilla yhden henkilön kanssa? Olisiko ne sinun kanssa sitä myös? Muistutatko kenties sitä henkilöä, jonka kanssa henkilökemiat olivat törmäyskurssilla?

• Anonyymi

Sinä voit nainen soittaa minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä voit sen ronkiuden päätellä? Tunnetko hänet erityisen hyvin? Oletteko jutelleet montakin kertaa? Vai oletko vain sivusta nähnyt miten henkilökemiat on törmäyskurssilla yhden henkilön kanssa? Olisiko ne sinun kanssa sitä myös? Muistutatko kenties sitä henkilöä, jonka kanssa henkilökemiat olivat törmäyskurssilla?

Hänet kenet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä voit nainen soittaa minulle.

Kerro kenelle. Jos menee oikein, niin soitan heti.

• Anonyymi

Pääpiirteissään tiedän.

• Anonyymi

Ei mitään tietoa. Onnellinen kuitenkin. Siis hän.

• Anonyymi

Ainaista koodaamista.

• Anonyymi

En nyt aina ja koko ajan, mutta noin suurinpiirtein kyllä. Just nyt oli migreenikohtaus päällä. Ei kiva.

• Anonyymi

Kyllä mä oman rakkaan asiat hyvin tiedän ❤️ Olen niin vähän erossakin, etten ehdi kaipaamaan, mutta silloin, kun olen erossa, laitan paljon viestejä ja molemmilla on ikävä.

• Anonyymi

Palsta😂

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      245
      5937
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      30
      4354
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      21
      2500
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      311
      2279
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1461
    6. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      174
      1364
    7. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1339
    8. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      133
      1257
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      1034
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      172
      986
    Aihe