Kiinnostunut minusta vai onko tunteet lopahtaneet 🤔
Oletko vielä
55
1168
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kiinnostunut. Älä sitä murehdi.
- Anonyymi
Millainen sinä oikeasti olet kun teet minulle mitä teet
- Anonyymi
Kuka kenestä saattas helpottaa sua
- Anonyymi
Eivät ole lopahtaneet
- Anonyymi
Sattuneista syistä on tunteet lopahtaneet, tai aion lopahduttaa. Olet vapaa menemään.
- Anonyymi
Laitan vielä toisesta puhelimesta jos mut on blokattu, eli sattuneista syistä on lopahtaneet tai aion lopahduttaa. Kirjallinen viesti kertoo asiat. Enkä halua palstapelleä joka on koko ajan kahden eksänsä kanssa täällä tsättäilemässä ja muuta, mitä en tässä sano. Olet vapaa menemään ihan mihin ikinä haluat vaikka sen hevonperceen kanssa mitä kiilut, joka on myös sun eksä. Ei pahalla tai joo, mut pahalla. Sut on pilattu, et oo enää se sama mihin ihastuin.
- Anonyymi
Vielä, mulla ei liity tähän ihastumisia, toi paksuperce laitto heti jostain ihastumisesta, minuna esiintyen? Ja laittaa nyt ison vaihteen päälle sun kans mies. Varo oikeesti, äläkä syö mitään mitä se tarjoaa...ehtoisa emäntä oikeen. Varo.
- Anonyymi
Sivusta. Jos kuvittelet että sinun kumppani chättäilee täällä kahden exänsä kanssa. Kannattaa ehkä miettiä mistä teidän ongelmat todellisuudessa on peräisin. Ja voi vain miettiä miksi ei ole enää sama mihin ihastuit.. Luultavasti terve mies yrittää päästä pois tuollaisesta suhteesta. Kaikella kunnioituksella sivusta.
- Anonyymi
Hyihlvt
- Anonyymi
Tunteet lopahtaa, kun ei ole vastavuoroisuutta.
- Anonyymi
"Lopahtaneet". Olipa hauska 😅
- Anonyymi
Jos ei vuorovaikutusta, ei suhdetta. Jonkun kanssa olin aikoja sitten. Suljen sen suhteen sydämeeni.
- Anonyymi
Ei ole lopahtaneet. Pikemminkin kasvaneet kun kovasti yritän taistella niitä vastaan. Sinusta ei ota selvää. Voisit kertoa tuntees mulle.
- Anonyymi
Tuossa onkin perustavanlaatuinen ero mikä monissa kaipaajissa on. Toiset miettii miten ja milloin voisi ilmaista tunteensa, kun toiset taas haluaa toisten ilmaisevan tunteitaan ja ihailua. Tällä tarkoitan henkilöitä, jotka ei ikinä ilmaise tunteitaan tai kiinnostustaan selvästi toisille ja ovat riippuvaisia toisten ihailusta. Kannattaa miettiä, kumpi on terveellisempi tapa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa onkin perustavanlaatuinen ero mikä monissa kaipaajissa on. Toiset miettii miten ja milloin voisi ilmaista tunteensa, kun toiset taas haluaa toisten ilmaisevan tunteitaan ja ihailua. Tällä tarkoitan henkilöitä, jotka ei ikinä ilmaise tunteitaan tai kiinnostustaan selvästi toisille ja ovat riippuvaisia toisten ihailusta. Kannattaa miettiä, kumpi on terveellisempi tapa.
Tai sitten on kertonut joskus tunteistaan ja saanut torjuntaa. Olen huomannut, että joskus on parempi pitää mölyt mahassa. Ei kaikki tunne takaisin, niin kuin itse toivoisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten on kertonut joskus tunteistaan ja saanut torjuntaa. Olen huomannut, että joskus on parempi pitää mölyt mahassa. Ei kaikki tunne takaisin, niin kuin itse toivoisi.
On molemminpuoleista. Tässä tapauksessa toinen ei uskalla niitä sanoa, vain näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On molemminpuoleista. Tässä tapauksessa toinen ei uskalla niitä sanoa, vain näyttää.
Eikö se näyttäminen nimenomaan ole se olennainen asia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tjaa. Ei ehkä koske meidän tapaustamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se näyttäminen nimenomaan ole se olennainen asia?
Jos ei uskalla sitä ääneen sanoa niin ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tjaa. Ei ehkä koske meidän tapaustamme.
Ehkä? Ollaanko kumpikaan näytetty, pohdin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä? Ollaanko kumpikaan näytetty, pohdin.
Ei vissiin. Kun ei osata. Höh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteista 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hyvin sanottu!
- Anonyymi
En missään vaiheessa ollut kiinnostunut kysymysmerkkejä käyttämättömästä.
- Anonyymi
Nykyään sopiva emoji on täysin validi korvaamaan kysymysmerkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään sopiva emoji on täysin validi korvaamaan kysymysmerkin.
Sitten on kirjoittaja kokonaan väärää sukupolvea.
- Anonyymi
Yks junnaa
- Anonyymi
Ei nämä tunteet lopu ikinä. Ikuinen rakkaus.❤️
- Anonyymi
Niinpä ,katsoin varpu oli ylöspäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ,katsoin varpu oli ylöspäin.
Viepäs nuo irstailut johonkin K18-palstalle nyt.
- Anonyymi
Ette siis ole vielä yhdessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette siis ole vielä yhdessä?
Ei olla. Mutta tiedän, että joskus vielä ollaan, vaikka sitten seuraavassa elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla. Mutta tiedän, että joskus vielä ollaan, vaikka sitten seuraavassa elämässä.
Seuraavassa? Miksei käsillä olevassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavassa? Miksei käsillä olevassa?
Hän on varattu.
- Anonyymi
H❤️M
- Anonyymi
H-nainen, M-mies?
- Anonyymi
On tunteita mut meidän täytyy alkaa puhumaan enemmän ja oikeista asioista
- Anonyymi
Mitkä ovat oikeita asioita?
- Anonyymi
Niin pitääkin, olen samaa mieltä.
- Anonyymi
En tiedä tunteeko toinen enää mitään. Joskus oli molemminpuolista, mutta ilmeisesti liian jännää.
- Anonyymi
Et tiedä? Etkö siekään viitti kysyä 😅 ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä? Etkö siekään viitti kysyä 😅 ?
Nii just.
- Anonyymi
Kenestä ja mitenkä kiinnostukseen mitään tunteita tarvitsee ihastuminen on tunne kiinnostuksella ole taas mitään rekoa ihastuksen kanssa kiinnostua voi monesta eri syystä uteliaisuus on yleisin kiinnostus on myöskin sellainen mikä lopahtaa helposti kun toiseen tutustuu paremmin ja käykin niin että toinen ei olekkaan sellainen kuin kuvitteli kiinnostus voi helposti muuttua ihastukseksi jos toinen miellyttää toisilla ihastumiseen riittää ulkonäkö toiset ihastuu persoonaan toiset älyyn skaala on laaja voidakseen ymmärtää itseään edes saattaa jo siihen pelkästään mennä kymmeniä vuosia si kun kyse on yksinkertaisesta ihmisestä ei siihen saa mitenkään tyhmempikään kulumaan enempää kuin vuoden kun tietää millainen tämä on ja yleensä kun toinen on varma ettei menetä toista ni muuttuu elämä siinä määrin että toista alkaa pitää itsestäänselvyytenä jolloin viimeistään paljastuu millaisen ihmisen kanssa on noi niin kun jos on huono ihmistuntija
- Anonyymi
Ei oo lopahtaneet, eikä lopahda vaikka sulla toinen onkin onkin 😥
- Anonyymi
Olen mutta itse peruit tapaamiset ja en jaksa turhaan viestiä. Laita itse mulle viestiä.
- Anonyymi
Laita sinä.
- Anonyymi
Oot ihana❤️
Mun tunteet ei sua kohtaan kuole ikinä muutakuin jos kuolema erottaa
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Jokainen päivä on edelleen kuin jonkun toisen elämästä. Minulle jolle ei koskaan tapahdu mitään tapahtuu nyt ihan kaikki muodossasi. Aika on nyt sekä nopeampaa että hitaampaa. Pilvetkin mielenkiintoisempia, maailma vähemmän inhottava, musiikki kuulostaa paremmalta, samat vanhat vitsit hauskempia, ja tämä kaupunkipahanen on muuttunut harmaasta rakennusten rykelmästä kartaksi ajoista ja paikoista, joissa saatan törmätä sinuun. Huomaan hymyileväni ilman syytä, ja toistavani vähiä tokaisujamme päässäni, jotta voisin palata tunnelmaan.
- Anonyymi
Ihana mies nukkuu.
- Anonyymi
😴💤💤
- Anonyymi
Sänky on 120 cm. Nam.
- AnonyymiUUSI
Pituus vai leveys ?🥸🤓
- Anonyymi
😍😍😍😍😍😍😍😍😍
- AnonyymiUUSI
On tunteet lopahtaneet. Aitoja tunteita ei ole koskaan ollut. Silti oli ja on jotain sidoksia, jotka liittyvät hänen kautta omaan itseeni. Onneksi koko ajan on selkeämpää. Hän ei koskaan välittänyt se on selvää. Se välinpitämättömyys oli suurta. Olen tiennyt koko ajan, että tämä on suuri sotku, jossa sotken tunteita häneen omien traumojeni vuoksi.
- AnonyymiUUSI
Ei ne Savoon teihin kolmeen,saatikka siihen yhteen lopahda koskaan. Vaikka meillä juuri sitä pientä eroavaisuutta On,mutta ei mun ja teifmdän välillä suurtakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei3651733- 1451246
- 78893
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.35836Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi39805Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,44791- 101785
Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy
"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos67686- 50678
Miksi itkit silloin
Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk4654