Kysyä, miksi katsot mua niin vakavasti.
Saada sut hymyilemään.
Jutella sun kanssa ihan kaikesta maan ja taivaan välillä.
Juoksuttaa sormeani sun kyynärvarrella.
Ja paljon muuta, mutta näistä voisi aloittaa.
n
Mies, minä haluaisin...
48
1090
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. Ehkä minua vaan jännittää liikaa. Hymy voisi auttaa. Olisi kivaa jutella sun kanssa..
- Anonyymi
Hän katsoo mua tosi usein niin vakavasti, että tuntuisi hassulta hymyillä. Liian flirtiltä suhteessa hänen käytökseen. Mietin tätä kirjoittaessani, jos olenkin tulkinnut hänet väärin ja totisuus on merkki siitä, että hän ei ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän katsoo mua tosi usein niin vakavasti, että tuntuisi hassulta hymyillä. Liian flirtiltä suhteessa hänen käytökseen. Mietin tätä kirjoittaessani, jos olenkin tulkinnut hänet väärin ja totisuus on merkki siitä, että hän ei ole kiinnostunut.
Elämä ei paljoa hymyilytä, mutta sun seurassa hymykin vois olla normaalia❤️
- Anonyymi
Sä et yksäri tule koskaan vetämään vertoja mulle vaikka kuinka matkit
- Anonyymi
Koska en tiedä haluatko ottaa minut vakavasti.
- Anonyymi
Ei kukaan ota tällaisia kavereita vakavasti, jotka pyörii päivät pitkät itselleen kirjoittelevan äijän juttuja kommentoimassa. Tuff tomato, mutta niin se on. On tämä äijän lässytys sen verrran banaalia, että jos naiseksi luulee, niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan ota tällaisia kavereita vakavasti, jotka pyörii päivät pitkät itselleen kirjoittelevan äijän juttuja kommentoimassa. Tuff tomato, mutta niin se on. On tämä äijän lässytys sen verrran banaalia, että jos naiseksi luulee, niin
Kukaan ei ota sinua miehenä esiintyvää naista vakavasti vaikka näytät ulkoisesti mieheltä.
- Anonyymi
Varmaan jännitys. Eivät kaikki ihmiset osaa sosiaalisia ja näyttää tunteitaan avoimesti. Vaatii pitkän tutustumisen, että kykenevät rentoutumaan.
- Anonyymi
Voi olla. Yritän kyllä itse parhaani mukaan käyttäytyä rennosti, antaa hänelle tilaa ja aikaa.
- Anonyymi
Ehkä ei vain ajattele sinua sillä tavalla. Eikä se tarkoita, että sinussa olisi jotain vikaa.
- Anonyymi
Ehkä ei.
Niin monet jutut vaan puhuu sen puolesta, että hän tykkää minusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ei.
Niin monet jutut vaan puhuu sen puolesta, että hän tykkää minusta.Epävarmuus on suurin este mulle. En varmaan vaan halua satuttaa itseäni, joten elän siinä toivossa, että toinen tekisi aloitteen. Vaikka näin ei luultavasti tapahdu. Ja taas itse jos hymyilen, niin pelkään, että vaikutan joltain ahdistelijalta. En vaan halua tehdä sun olosta epämukavaa, kun jo muutenkin voi olla stressaava paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epävarmuus on suurin este mulle. En varmaan vaan halua satuttaa itseäni, joten elän siinä toivossa, että toinen tekisi aloitteen. Vaikka näin ei luultavasti tapahdu. Ja taas itse jos hymyilen, niin pelkään, että vaikutan joltain ahdistelijalta. En vaan halua tehdä sun olosta epämukavaa, kun jo muutenkin voi olla stressaava paikka.
Edes puhumalla niitä näitä tai kysymällä vaikka, että miten menee, kuvittelen, että aikeet on ilmiselvät ja toinen tuntee olonsa epämukavaks. En tiiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epävarmuus on suurin este mulle. En varmaan vaan halua satuttaa itseäni, joten elän siinä toivossa, että toinen tekisi aloitteen. Vaikka näin ei luultavasti tapahdu. Ja taas itse jos hymyilen, niin pelkään, että vaikutan joltain ahdistelijalta. En vaan halua tehdä sun olosta epämukavaa, kun jo muutenkin voi olla stressaava paikka.
Aamu on iltaa viisaampi. En usko, että olen kuvitellut meitä. Tää tarvii vaan aikaa, me tarvitaan aikaa. Meidän pitää katsoa rauhassa, mitä tää on. Onhan tää vähän stressaavaa, mutta aika monet asiat elämässä on. Ensimmäinen ajatus aamulla oli hän.
aloittaja - Anonyymi
Onko sinulla koska viimeksi ollut muuta toimitettavaa kuin kommentoida tätä naista esittävän tuotantoa tärkeänä?
- Anonyymi
Minäkin haluaisin. Minulla on vaikeuksia itseni kanssa ja siinä sinä ehkä pystyisit auttamaan.
- Anonyymi
Miyä vsikeuksia ja millä lailla auttamaan?
- Anonyymi
Sä oot niin ihana
- Anonyymi
Toivottavasti olisin hänen mielestä.
- Anonyymi
Näet minusta rakkauden tunteeni ja se on ihan ok. Yritän kuitenkin pitää sen kurissa paremmin kun nähdään. Yritän olla normaali 😊
- Anonyymi
En tiedä, mitä näen, mutta sekin on ok. Normaalius on yliarvostettua.
- Anonyymi
Ja huomasin kyllä r-sanan. Jäin miettimään, voisiko hän tuntea jo niin vahvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja huomasin kyllä r-sanan. Jäin miettimään, voisiko hän tuntea jo niin vahvasti.
Jos vertaan aiempiin kokemuksiini, niin tunnen juuri niin vahvasti, enkä voi sille mitään. Toivon, että voisin antaa itsekin jotain hyvää toiselle. Ja hyvää huomenta, tänään on hyvä päivä ulkoilla😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen että kun hän on lähelläni, on kaikki hyvin. Ja että on hyvä olla juuri hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen että kun hän on lähelläni, on kaikki hyvin. Ja että on hyvä olla juuri hänen kanssaan.
Ja missä näet häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vertaan aiempiin kokemuksiini, niin tunnen juuri niin vahvasti, enkä voi sille mitään. Toivon, että voisin antaa itsekin jotain hyvää toiselle. Ja hyvää huomenta, tänään on hyvä päivä ulkoilla😊
Hyvä, jos se tunne antaa enemmän kuin ottaa. Olin jo ulkona ja myöhemmin uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en voi vielä ajatella tätä tunnetta ihastumista syvempänä. Ehkä yritän edes vähän suojella itseäni sillä. Se tunne on kuitenkin lämpö sisälläni. Minulla on tarve olla hänen lähellään, puhua hänelle ja koskettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en voi vielä ajatella tätä tunnetta ihastumista syvempänä. Ehkä yritän edes vähän suojella itseäni sillä. Se tunne on kuitenkin lämpö sisälläni. Minulla on tarve olla hänen lähellään, puhua hänelle ja koskettaa.
Kyllä minä tunnettani olen arvostanut, vaikka se ei perustukaan perusteelliseen yhteiseen ajanviettoon. Sanotaan vielä että minäkin määrittäisi sitä lämmön kautta. Lämpö sisälläni.
En tiedä mihin meistä olisi, mutta olen välittänyt tosi paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä tunnettani olen arvostanut, vaikka se ei perustukaan perusteelliseen yhteiseen ajanviettoon. Sanotaan vielä että minäkin määrittäisi sitä lämmön kautta. Lämpö sisälläni.
En tiedä mihin meistä olisi, mutta olen välittänyt tosi paljon.Minäkin välitän hänestä. Minulla on tunne, että me seisotaan näkymättömän viivan eri puolilla, puntaroimassa toisiamme ja tunteitamme. Sitä, mihin meistä olisi, ei voi tietää ilman, että astumme sen rajan yli.
- Anonyymi
Ps. Oltiin molemmat aika normaaleja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päällisin puolin ainakin. Kaikki ei onneksi näy ulospäin ;-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan just noin. Rakkaus on tunnetta, ei sanomista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päällisin puolin ainakin. Kaikki ei onneksi näy ulospäin ;-)
Onneksi ei näy, vaikka välillä minusta tuntuu, että kaikki näkyy.
Tajusin, että puhuimme kerran hänen kanssaan (tai ehkä minä puhuin, hän kuunteli) välittämisestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska?
Tänään, kun nähtiin.
- Anonyymi
Olen. Tähän lisää merkkejä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis, ettei poisteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa hauskaa jos etenisitte. Hyvää jatkoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa hauskaa jos etenisitte. Hyvää jatkoa!
Onko tämä itseksesi käymä dialogionti sinulle jotain kuivaharjoittelua tositoimia varten, naisia esittävä miesaloittaja? Hukkaan menee sekin aika, kuten tätä hälynpölyä vahtaavilla elämänkoululaisilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta miesaloittaja nämä sanat palstalla implikoituu suoraan tosielämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään, kun nähtiin.
Minä en nähnyt häntä tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en nähnyt häntä tänään.
Ok. Toivottavasti välinne selviävät.
- Anonyymi
Kyllä hän katsoo vakavana, jos on vakavissaan suhteesi.
- Anonyymi
Ajattelen sua koko ajan. Mun on varmaan pakko selvittää tämä. Mut miten?
aloittaja- Anonyymi
Selvitä mut tee se kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvitä mut tee se kunnolla.
Jos jotain tehdään, se tehdään kunnolla tai sit sitä ei kannata tehdä ollenkaan.
- Anonyymi
Hymy? Ehkä sitten kun lakkaa satamasta tiskirättejä kasvoihin.
Life is hard and then you die. - Anonyymi
Nainen, tunne että olen sinun. Mitään muuta ei tarvita. m>n
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821490- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151098
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886