Tiedän meidän molempien pitävän toisistamme

Anonyymi-ap

Siitä huolimatta näen tuhat eri vaihtoehtoa siitä, mikä menee pieleen yhteydenoton jälkeen. En kiusaa, härnää tai lupaa nimettömänä olemattomia, mietin vaihtoehtoja. Ja ikävöin 🥰

33

1095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai sitten kaikki meneekin hyvin 😊. Olen jo itse käynyt ton vaiheen läpi ja ajattelen nyt, että ihan sama. Tuli mitä tuli, koska ei tämä näin voi loputtomiin jatkua. Haluaisin, että hän ottaisi yhteyttä.

• Anonyymi

Ikävöin tosi paljon 🥰
      En ajattele niitä mahdollisia ongelmia, ajattelen vain sinua.

• Anonyymi

Sama juttu. Eniten jännitän sitä, että jos laittaisin viestin hänelle tai sanoisin, että voidaanko me puhua ja ottaisin tän puheeksi, hän saattaa ahdistua siitä, kun tämä muuttuu todeksi ja sanoa, ettei hän tiedä, mistä puhun. Loukkaantuisin siitä, koska tiedän, että välillämme on jotakin ja välimme olisi ainakin jonkin aikaa kiusalliset.

• Anonyymi

Samat ajatukset. Naiselta

• Anonyymi

Tätä mietin itsekin, koska olen ollut joskus tuossa tilanteessa. Sen huomaa ihmisestä siinä vaiheessa, että hänellä ei ole kapasiteettia käsitellä omia tunteitaan. Mutta jälkeenpäin on ollut parempi huomata, että on parempi olla sekaantumatta sellaiseen ihmiseen sen enempää.

Sen takia olen itse todella varovainen puhuessani tunteistani, jos toiselta ei tule vastavuoroisasti mitään takaisin. Jos itse antaa enemmän. Aina lähettää sen ensimmäisen viestin yms.

• Anonyymi

Mutta eikös tuo jahkailu ole aika kuluttavaa ja stressaavaa ainakin pidemmän päälle? Kannattaa toimia tai UNOHTAA! Kaikki muu on turhaa.

• Anonyymi

Eikö olisi vain hyvä saada jo tuossa vaiheessa selville, jos toisesta ei ole tosi paikan tullen mihinkään? Voi sitten jättää koko jutun.

• Anonyymi

Ettekö te tuon sortin miehet huutele siinä vaiheessa jos hommat ei skulaakaan ym jotain tod kekseliästä kuten esim läski huo..ra sun muuta? Tavallaan henkevä monologi tämäkin aloitus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olisi vain hyvä saada jo tuossa vaiheessa selville, jos toisesta ei ole tosi paikan tullen mihinkään? Voi sitten jättää koko jutun.

Ehkä olisi, pitää kerätä vähän rohkeutta puheeksi ottamiseen. Itseni tuntien tulen kyllä sen tekemään, jos tilanne ei muutu. En kyllä ole ihan varma,onko se viisasta vai pitäisikö miehelle antaa mahdollisuus aloitteeseen.

• Anonyymi

Pieleenhän tämä on mennyt alusta asti.

• Anonyymi

Voi rakas päiväunet sinusta antaa paljon. Haaveiletko minusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas päiväunet sinusta antaa paljon. Haaveiletko minusta?

Kunnon päikkärit nukuttu ja taas jaksaa. Kyllä haaveilen.

• Anonyymi

Kasvotusten olisi hyvä puhua ja sopia ja selvittää. Olet rakas! ❤️

• Anonyymi

Ei sinusta siihen ole, niinkuin ei mihinkään muuhunkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa. Sinä olet ulkonäöllisesti ja ominaisuuksiltasi täydellinen kokonaisuus. Minä olen sinun vastakohta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat oikein tasapainoiselta ja eheältä mieheltä, sinä joka vastailet tälle rollimiehelle mitä ihmeellisempiä inisten. Kumma jos ei löydy naista touhuilemaan pullapellit kolisten tupahan

• Anonyymi

Jos ajattelet että menee pieleen, niin varmasti menee. Pitää olla tahtotila, että kaikki menee hyvin. Ihmiset ajattelee liikaa negaa ja sitten ne luo sitä negaa.

• Anonyymi

Hän on ainoa ihminen elämässäni jonka kanssa haluaisin nähdä ja jutella ihan kaikesta.
      Jotenkin ajattelen, että kohtaamisemme olisi luontevaa ja lohdullista meille molemmille.
      Uskon, että puhuttavaa riittäisi.

Levollista yötä ja unta ♡♡

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Minusta on suurempi mahdollisuus, että asiat menee pieleen ellei ota yhteyttä.
      t. Mussu

• Anonyymi

Niin se vaan on.

nimim. mussun ajatusten kannattaja sivusta ;)

• Anonyymi

Minua ei sinällään miehenä haittaa, vaikka joku kaveri sanoisikin ihastuksesta ja haluaisi tutustua lähemmin. Tälläkin hetkellä olen yhteen ihastunut. Moni nainen ei kuulemani mukaan oikein taas pidä siitä, että mieskaverit ihastuvat heihin, enkä haluaisi rikkoa välejä ihanan ihmisen kanssa.

• Anonyymi

… oletko tosissasi vaan vain yksinäinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosissani ihan. Nyt on tullut käytyä treffeilläkin, mutta samanlaista ihastusta ei ole syttynyt. Ei ole mitään tarvetta olla suhteessa vaan suhteen takia, kun muuten en olisi varmaan ollut sinkku enää pitkiin aikoihin.

• Anonyymi

Tulin käymään täällä mutten pysty nyt lukemaan näitä.

• Anonyymi

Monesti juu on pitänyt jättää koko istunto kesken ei tätä paskaa vaan voi ihmiset keksiä.

• Anonyymi

Sivusta sanon että saa lähestyä ja minäkin olen yhtä kiinnostunut ja haluan tutustua mieheen jonka kanssa näemme suht usein.
      Olen itse jo lähestynyt ja yrittänyt tehdä sen hänellekin helpommaksi.
      Meillä varmaan olisi todellakin hyvä yhdessä, joko kavereina tai jotain enemmän, aika näyttää mihin johtaa.
      Haluan kuitenkin hänen tietävän että tie on vapaa hänen tulla elämääni.

😉🙋🏼

• Anonyymi

Niin, ymmärtääkseni he ainakin toisinaan väittävät, että voidaan mennä myös ihsn frendipohjalta, naisena esiintyvä mies

• Anonyymi

Viestiä vaan txt, wa, tms. muodossa niin siitä se lähtee jos on lähteäkseen.

• Anonyymi

Kaikki on totta, mitä oon kirjoittanut esim. omasta tilanteesta. En vaan halua luvata liikoja yhtään kenellekään. Voisin koska tahansa tunnustaa tään kaiken päin naamaa, jos aihe tulisi puheeksi, kanavaa vaan mietin.

• Anonyymi

Siitä se lähtee, kunhan jotain tapahtuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.

Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei
      Maailman menoa
      365
      1733
    2. Huomaatko että

Olen kiinnostunut seksielämästäsi. Mitä uskot sen taustalla olevan?
      Ikävä
      145
      1246
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      78
      893
    4. Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta

Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.
      Ikävä
      35
      836
    5. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      39
      805
    6. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      791
    7. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      98
      777
    8. Oot hauska

Oot hauska ja kiva nainen.
      Ikävä
      50
      678
    9. Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy

"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos
      Imatra
      67
      676
    10. Miksi itkit silloin

Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk
      Ikävä
      4
      654
    Aihe