nyt kun työttömät laitetaan kuntien vastuulle ja orjatyövoima kuntouttavaan työtoimintaan pakotetaan karenssin uhalla ilmaiseksi töihin.
kuinka monta maahanmuuttajaa olette nähneet työvoimatoimenpiteissä, työtoiminnassa, kursseilla ym...
kelan ovesta menneitä ei hyväksytä jos samassa rakennuksessa. vain työvoimatoimen puolella..
lukuja kiitos menneiltä vuosilta sekä nykyään.
lukuja kaivataan?
1
114
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sinä oikein laitat kansaa lainmukaisesti kuntouttaviin, jos kyse on vapaaehtoisesta valinnasta, joka lisäksi vaatii lainkin mukaan perusteet, vaikka perusteita ei olisi?
Jos jotain pakotetaan ilman perusteita, kyse on silloin aina lainvastaisesta toiminnasta. Tee hallintokantelu aina silloin jos epäillään viranomaisen toiminnan lainvastaisuutta.
Työvoimapalvelujen tarkoitus on todellakin se että varmistetaan työnhakijoiden VAPAA työn valinta, aivan kuten laissakin vaaditaan. Jos joku eduskunta tai viranomainen muuta luulee, niin kylläpä on hölmösti asiansa hoitanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164