Olisiko näin, että muutoksen tuulia olisi havaittavissa. Marjo Rein osoitti ihailtavaa esimerkkiä vastauksena YLEn johdon toimia vastaan, eroamalla ansiokkaasta virastaan. Uhraus oli suuri, joten ongelman YLEssä täytyy olla ollut myös suuri.
Nyttemmin Satakunnan hyvinvointialueen johtaja Kirsi Varhila erosi virastaan. Samoin kuin Marjo Reinin tapauksessa, uhraus oli hänenkin kohdallaan suuri, joten ongelman hyvinvointoalueessa täytyi myös olla ylipääsemätön. Sen sijaan että ammattihenkilöt lopettavat työsuhteensa, pitäisi paikantaa mikä on työpaikalla se ongelma, mikä aiheuttaa tällaista. Mutta koska niin ei tehdä, ongelman aiheuttajan täytyy olla henkilö, joka vastaa kaikesta. Siksi työstään lähteneet henkilöt puhuvat hyvin harkiten ja välttelevästi ongelman syystä.
Rehelliset naiset
6
256
Vastaukset 6
- Anonyymi
Yksi viesti poistettu. Joku kilahti heti aamulla.
- Anonyymi
Ylellä henkilöstöä riittää erotettavaksi. Yle on viiden vuosikymmenen aikana kerännyt suojatyöpalkollisiksi melkoisen arsenaalin entisten julkkisten enemmän tai vähemmän surullisenkuuluisia jälkeläisiä, joilla ei ole edellytyksiäkään alalle. Sitten on näitä Kaverikin on hyvä jätkä-tyyppejä.
- Anonyymi
Yle on politisoitunut muinaisjäänne. Ollut aina, nykyaika on tuonut vaihtoehtoja. Itseä ei häiritsisi vaikka loppuisi kokonaan.
- Anonyymi
Siellä on muutamia täysin lahjattomia porukoita, samaa sukua olevia ja samantyylisissä roskaformaateissa esiintyviä, ohjelmissa jossa kohelletaan ilman käsikirjoitusta.
- Anonyymi00008
Miksi uusinnoissa on aina samat näyttelijät kuin alkuperäisissä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556