Voi että. Taas tulee rahaa.
Valtioneuvosto on hyväksynyt asetukset kuluvan vuoden kansallisista maa- ja puutarhatalouden tuista eli pohjoisesta tuesta, Etelä-Suomen kansallisesta tuesta ja sokerijuurikkaan kansallisesta tuesta.
Keskeiset kansalliset maataloustuet vahvistettu
12
146
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä takia Valtioneuvosto on maataloustuista eri mieltä kuin tällä palstalla esiintyvä kaunakko?
Onpa kummallista.- Anonyymi
Onkohan kaunakko väärässä? Ei osaa laskea....
- Anonyymi
Pinta-alatuista mahdollista maksaa 50 prosenttia ennakkoon.
- Anonyymi
Tervetullutta rahaa! Ennakot voisi maksaa muutamalta vuodelta.
- Anonyymi
Luin juuri että maataloustukien ostovoima on alhainen. Indeksikorotukset jäänyt tekemättä. Tämän asian voi korjata.
- Anonyymi
Miksei niitä sitten ole tehty? Niitä korotuksia.
- Anonyymi
Mä ostan heti mönkkärit pojille!
- Anonyymi
mie yliyrmeen siti-maasturin,
alvitkin suap tilille ku myyntiä ei ole mittään... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mie yliyrmeen siti-maasturin,
alvitkin suap tilille ku myyntiä ei ole mittään...Mää ostan Alvi palautuksilla kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää ostan Alvi palautuksilla kaiken.
mitähän sie höperrät,
humalassa lienet,
pitteehän siun ostaa jottain,
et suat alvin palautuksia... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitähän sie höperrät,
humalassa lienet,
pitteehän siun ostaa jottain,
et suat alvin palautuksia...Mie ostan,
viinaa niinkuin,
siekin ja,
alveil herkkuja...
- Anonyymi
Indeksikorotukset jäänyt tekemättä.... tehrään sit nii ko cititörsit; perseet penkkiin ni ay-pamput hoitaa sulle sen 10 rosenttia vuosittain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204744
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2541416Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341151Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043