Jos kadulla tulee vastaa poliisi, niin poliisille ei ilmeisesti voi puhua tai puhua tavallisista asiota, vaan voi tulla syyte virkavallan häiritsemisestä?
Poliisi on virkapuvussaan työssä, eikä poliisia saa häiritä joutavanpäiväisillä puheilla.
Jos poliisille menee puhumaan, niin varmaan poliisi kyselee puhujan henkilötiedot ja kehoittaa poistumaan, jollei ole mitään asiaa mikä liittyy rikokseen tai lainsäädäntöön.
Kadulla vastaan tulevalle poliisille puhuminen
5
297
Vastaukset 5
- Anonyymi
"Virkavallan häiritsemistä" ei Suomem rikoslaki tunne.
- Anonyymi
Aloittaja on vielä lapsi, joka aikuiseksi kasvettuaan oppii tietämään, että poliisit ovat samanlaisia suomalaisia, kuten me muutkin suomalaiset.
- Anonyymi
Olin lähdös autolla kun samalla parkkipaikalla oli maija.. Olin edellis päivänä juonu REILUSTI joten kysyn saako puhaltaa että tarviikos mennä vaan petiin. Puhalsin 2.4. Sanoi ettei tarvi kuule tänään ajaa.
- Anonyymi
Ei tarvitse puhua mitään, keskisormen näyttäminen riittää.
- Anonyymi
Video tallennukselta näemme miten sini-takkiset ottavat lahjusta vastaan paperi töiden sijaan. Paikkakunta ja asemapaikka tulee myöhemmin ilmi,mutta onko sattuma tämä keskustelussa ilmennyt kaupunki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.171133Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke56929Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63923- 52839
- 51751
- 61715
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82692Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le37640- 80636
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29586