Taitaa tulla konkurssi ja rahat loppu.
MTV on täynnä mainoksia, lisääntynyt koko ajan
7
487
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta sittenhän kaikki päättyisi tässä ongelmassa oikein hyvin, toivottavasti ennustuksesi toteutuu jo piankin.
- Anonyymi
Mainos-tv elää mainoksista, joten näin sen kai pitäisikin mennä? No, toisaalta elokuvien 10 minuutin mainoskatkot kyllästyttävät.
- Anonyymi
Aloittaja taitaa olla jonkinlainen meedio, nythän onkin mtv:stä kaupat vireillä/tehty Norjaan jollekin Sipsterille. Eiköhän tuollapäin riihikuivaa riitä paremmin.
- Anonyymi
Sama se on muillakin mainoskanavilla!!
Mainokset kestävät suurimman ajan esim. tunnin ohjelmasta!!
Turhauttaa ja ärsyttää!- Anonyymi
Niinpä, ja vielä odottavat, että käytäis kaupassa ostamassa jokin uusi tv-kone, että voitais seurata joutavia lähetyksiä jatkossakin. Veromaksu tv-lähetyksistä on mitä suurin vääryys; pakko maksaa tai tulee ulosottomies! (meille ei jatkossa uutta tv:tä hankita vaikka vero pakko maksaa, perkele)
- Anonyymi
Siksi YLE
- Anonyymi
MTV räksyttää Trumpia vastaan lähes päivittäin. Naljailu ei ole uutisointia. MTV on rikollisten muslimi terroristien myötäilijä. Oikeat uutiset jäävät kertomatta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481