Nimittäin asiakaskunnassa huima ero.. sutelassa normaalia työssäkäyvää kun karhulassa taas värillisiä ja nistejä 80% asiakkaista.. onko karhulassa tilanne tosiaa noin paha jo...
Kotkan lidleissä melkoiset erot
18
293
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon niitä on mutta ei oo 80 prosenttia , jos et tarkoita ihan tavallisia työtätekeviä. Ovatko ne myös nistejä ja loput 20 prosenttia on toimistorottia.
- Anonyymi
En tiiä mutta karmea kakan käry niistä tietyistä jää..
- Anonyymi
Ainahan kymi on tiedetty,,,,keskenään😄
- Anonyymi
Kontulassa alle 2% asiakkaista normaaleja tai suomalaisia niin kannattaa Kotkassa vielä hetki olla ja odotella tätä loistavaa tulevaisuutta.
- Anonyymi
No jos teille sopii, niin menkää sitten sutelaan. Minua ei haittaa vaikka täällä karhulassa on vähän köyhempiä asiakkaita . Minulle kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita.
- Anonyymi
Ei Ole
- Anonyymi
Karhulan Lidl on niin tunnettu laadukkaasta tuotevalikoimastaan, että sinne saapuu asiakkaita ulkomaita myöden.
- Anonyymi
Sääli että ne ulkomailta saapuneet asiakkaat ovat kaikkea muuta kuin laadukkaita?
- Anonyymi
Tuleeko somput oikein turistibussilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko somput oikein turistibussilla.
KELA Golden Card vain vinkuu kassalla kun suomalainen veronmaksaja maksaa?
- Anonyymi
Olen tehnyt aivan saman havainnon. Siistissä Sutelan Prismassa on kiva asioida normaalien suomalaisten kanssa. Kun taas Karhulan kauhukaupassa. Puhuuko siellä edes henkilökunta enää suomea?
- AnonyymiUUSI
Normaalien suomalaisten kanssa? Minkälainen on normaali? Käykö hän Sutelan prismassa?
- Anonyymi
Tietty se aulan ALKO omalla tavallaan vielä vaikuttaa asiakaskuntaan.
- Anonyymi
Kyllä alko vaikuttaa. Karhulassa asiakkaita Lidlin puolella enemmän kuin sutelassa
- Anonyymi
sen takia sutelassa ei tarvitse vartijaa tosin kun karhulassa saa juosta hullujen perässä kokoajan
- Anonyymi
Hakeeko nistit Karhulasta ainekset nistipataan ?
- Anonyymi
Lidilit ovat sekatavaraa täynnä. Edullisia löytöjä joskus löydän. Ruokaa en kauupasta ostaisi. Kuka kumma ostaa jotain ulkolaisia pakasteruokia?
- Anonyymi
Useinmiten tuntuu olevan takaisinvetoja jonkun bakteerin/viiruksen takia,siksi välttelen.kotimaisissa kaupoissa harvoin ja jos sattuu olemaan kerrotaan asiasta heti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123836Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja293198Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2913135Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82030- 2531828
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81757Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2301408- 801375
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi421169Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81123