Varallisuus ja vartalo

Anonyymi-ap

Varoitus. Tämä on julma tarina mutta jokainen sana on tilastollisesti ja lääketieteellisesti yleisesti todistettua ja tunnustettua faktaa.

Sir Pasanen kutsuu kroppaansa "elintasovartaloksi", jolla ilmeisesti viittaa siihen että se on jonkinlainen merkki varallisuudesta.

Se todellakin on merkki varallisuudesta, nimittäin vähäisestä varallisuudesta.

Köyhät tuppaa lihomaan koska köyhät juo enemmän alkoholia, köyhät vetää enemmän spaddua, köyhillä ei ole varaa, halua eikä kuntoa harrastaa mitään.

Köyhä ei sijoita rahojaan terveelliseen ruokaan, vaan vetää spagettia "ketsubilla", nuudelia, makkaraa, leipää ja eineksiä.

Kasvikset, marjat, hedelmät, jogurtit, pähkinät ja muut ovat köyhän mielestä humpuukia ja sopii vain jäniksille ja muille metsän kasvissyöjille. Lisäksi ne on kalliita.

Köyhä kieltäytyykin uskomasta uutisia roskaruokien ja tupakan haitallisuudesta ja toteaa että kerran sitä kuollaan kaikki.

Köyhä liikuntaa harrastamaton alkoholisti syö ja nukkuu epäsäännöllisesti, pääkoppa ja kroppa ei toimi ja töistä ei tuppaa tulla mitään, tulee fudut ja köyhyyskierre taas pahenee.

Tässä kohtaa lähtee vaimo ja lapset, vuokrakämppä menee alta hetken kuluttua. Häpeissään vaihtaa kaupunkia jossa Kela suostuu maksamaan halvemman vuokra-asunnon vuokran.

Seuraava etappi sitten köyhällä alkkiksella onkin pitkäaikaistyöttömyys. Hänestä ei ole enää töihin ja tässä kohtaa peliin astuu vakavat terveysongelmat lääkityksineen, joihin kuluu vähäisistä rahoista taas osa.

Köyhä resupekka ei pidä huolta hammashygieniasta ja huonot hampaat voi olla syynä yli sataan sairauteen.

Köyhältä amputoidaan diabeteksen vuoksi jalka, mutta köyhä sähisee sairaalan tupakkapaikalla myrkkyhampaiden välistä ettei ne sairaudet tulleet viinasta, tupakasta, ylipainosta eikä laiskottelusta, vaan ne ovat perinnöllisiä kaikki.

Köyhät ja sairaat on kovia poikia selittelemään että he eivät arvosta rahaa eikä maallista materiaa korkean henkisen tasonsa vuoksi.

He myös muistavat mainita että olisivat kyllä helposti voineet rikastua, jos vain olisivat laittaneet ylivertaiset lahjansa markkinatalouden pyörteisiin.

He olisivat voineet helposti olla myös useiden urheilulajien huippuja, mutta eivät korkean arvomaailmansa vuoksi haaskata aikaansa moisiin turhuuksiin, vaan panostivat henkiseen hyvinvointiin.

2010

15

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Just eikä köyhät nosta 10 vuotta osakaslainoja, ja maksa veroja kuin vain jaksaa...

• Anonyymi

Köyhillä ei ole firmoja joiden kassassa olisi jotakin nostettavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhillä ei ole firmoja joiden kassassa olisi jotakin nostettavaa.

Olen kanssasi samaa mieltä samoin verohallinto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä samoin verohallinto.

Nimittäin osakaslaina miehet eivät ole köyhiä, he ovat varattomia.

• Anonyymi

Possonderin ihmiselle pikku muikkari että jos osakaslainaa ja veroja ei hoida, firma poistetaan rekistereistä ja se ei voi enää toimia, verottaja hakee sen konkurssiin viimeistään noin yhdessä - kahdessa vuodessa.

Siinä menisi samantien luottotiedot ja et voisi pitää Suomessa laisinkaan pankkitiliä jossa olisi rahaa enemmän kuin noin tonni. Ulosotto näkee kaikkien ulosotossa olevien tilit ja heidän järjestelmä hälyttää, jos tilille tulee rahaa noin yli tonnin.

Kun luottotiedot menee, et saa luottokorttia suomalaisesta pankista, et saa omistaa Suomessa noin yli kymppitonnin autoa (tai vouti vie sen)

Luottokelvottomana et voi perustaa uutta osakeyhtiötä omiin nimiin, tai voit, mutta et saa sille edes pankkitiliä avattua eikä se pääse rekistereihin, joten et voi sillä laskuttaa mitään.

Sinulla ei voi olla mitään omaisuutta Suomessa, johon vouti pääsisi käsiksi. Vouti vie veronpalautukset, veikkausvoitot, vakuutuskorvaukset ja kaiken minkä irti saa.

Siksipä kuvittelemasi skenaario kohdallani ei ole käytännössä mahdollinen, sillä minulla on edelleen osakeyhtiö Suomessa, kolme pankkitiliä Suomessa joista kaksi luottokorttia ja autoja Suomessa, mökki Suomessa ja taloyhtiö Suomessa.

Mikään niistä ei olisi mahdollinen, jos minulla ei olisi luottotietoja tai jos esim veroni olisi maksamatta.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimittäin osakaslaina miehet eivät ole köyhiä, he ovat varattomia.

Melkoista itsensä kanssa keskustelua kuten tapoihin kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Possonderin ihmiselle pikku muikkari että jos osakaslainaa ja veroja ei hoida, firma poistetaan rekistereistä ja se ei voi enää toimia, verottaja hakee sen konkurssiin viimeistään noin yhdessä - kahdessa vuodessa.

Siinä menisi samantien luottotiedot ja et voisi pitää Suomessa laisinkaan pankkitiliä jossa olisi rahaa enemmän kuin noin tonni. Ulosotto näkee kaikkien ulosotossa olevien tilit ja heidän järjestelmä hälyttää, jos tilille tulee rahaa noin yli tonnin.

Kun luottotiedot menee, et saa luottokorttia suomalaisesta pankista, et saa omistaa Suomessa noin yli kymppitonnin autoa (tai vouti vie sen)

Luottokelvottomana et voi perustaa uutta osakeyhtiötä omiin nimiin, tai voit, mutta et saa sille edes pankkitiliä avattua eikä se pääse rekistereihin, joten et voi sillä laskuttaa mitään.

Sinulla ei voi olla mitään omaisuutta Suomessa, johon vouti pääsisi käsiksi. Vouti vie veronpalautukset, veikkausvoitot, vakuutuskorvaukset ja kaiken minkä irti saa.

Siksipä kuvittelemasi skenaario kohdallani ei ole käytännössä mahdollinen, sillä minulla on edelleen osakeyhtiö Suomessa, kolme pankkitiliä Suomessa joista kaksi luottokorttia ja autoja Suomessa, mökki Suomessa ja taloyhtiö Suomessa.

Mikään niistä ei olisi mahdollinen, jos minulla ei olisi luottotietoja tai jos esim veroni olisi maksamatta.

2010

Sinä olet 2010 ihan itse osakaslainatarinasi kertonut, joka sen jälkeen muuttunut kun olet saanut palautteen.
        Kirjoituksesi on tallessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Sinulla sanoja on riittävästi, mutta ei todisteita mistään, minä viitsi sinusta luoda mitään skenaarioita, täysin turhaa hommaa, kerran osakaslaina "mies", aina osakaslaina "mies"... mutta varmaa on se että olen sinua paljon paremmassa kunnossa, ja jokainen päivä paranee, kun lääkitysalkaa toimimaan täysi tehoisesti, nestettä on nyt poistunut jo varsin paljon, joten paino on laskenut rajusti... Hienoa kun kerrot mitä ulosotto toimii, sanoja kuten sanoin sanoja, varattomalta, puskajussilta, vain vpn palvelu siinä kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkoista itsensä kanssa keskustelua kuten tapoihin kuuluu.

Älähän nyt juntti... otin just Pupelta haitariiiin!!!!!

• Anonyymi

Ei ole Tyttö2010Neitisellä omasta kropastaan muuta kuin paljon sanoja.

Ei kykene kroppaansa kanssa räpsyyn haaveilluusiokotihotellinsa hotellin uima-altaan reunalle.

Varpaita ja pohkeita .... HAUSKAA.

• Anonyymi

Sinulla on ilmiömäisen lyhyt muisti, Possukka.

En lähde tuohon tietokalastukseen mukaan. Se riittäköön että laitan tämän jonkun muun tekemän vertailun todisteeksi siitä, kuka on lihava, kuka ei https://aijaa.com/T8Hv1p

Minun kuvani on tuossa otettu 1.12.2024, Posson kuva kesällä 2024. Olen tämälleen samankokoinen nyt alle kaksi kuukautta myöhemmin.

Siitä voit hiljaa mietiskellä kuka on lihava ja kuka ei.

2010

• Anonyymi

niistä sinut on tehty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on ilmiömäisen lyhyt muisti, Possukka.

En lähde tuohon tietokalastukseen mukaan. Se riittäköön että laitan tämän jonkun muun tekemän vertailun todisteeksi siitä, kuka on lihava, kuka ei https://aijaa.com/T8Hv1p

Minun kuvani on tuossa otettu 1.12.2024, Posson kuva kesällä 2024. Olen tämälleen samankokoinen nyt alle kaksi kuukautta myöhemmin.

Siitä voit hiljaa mietiskellä kuka on lihava ja kuka ei.

2010

Minä en usko mihinkään baarikuviin, ne voi olla miltä vuodelta tahansa.

Olet kertonut kuvin missä asut, on siis tiedossasi iso skriini takapihan julkisivulla ja taustalla temppelin katto jota nimität lintujen syöttölaudaksi.

Mene siihen maisemaasi ja ota paita pois päältäsi.

Ota myös vaikkapa koirasi mukaan kuvaan kun et kykene väittämääsi perhettä räpsäyttämään enää.

Jos et kykene niin lopeta jo nuo hissipierujen arvoiset idioottimaisuudet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en usko mihinkään baarikuviin, ne voi olla miltä vuodelta tahansa.

Olet kertonut kuvin missä asut, on siis tiedossasi iso skriini takapihan julkisivulla ja taustalla temppelin katto jota nimität lintujen syöttölaudaksi.

Ota myös vaikkapa koirasi mukaan kuvaan kun et kykene väittämääsi perhettä räpsäyttämään enää.

Jos et kykene niin lopeta jo nuo hissipierujen arvoiset idioottimaisuudet.

Oletko sinä tuo vihreäpaitainen flösänderi ... ja sitten kirjoittelet noin ...

EI OO TODELLISTA !?!

• Anonyymi

Räps https://ibb.co/wLFdcCP

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3338
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1879
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      147
      1819
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      1714
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      77
      1594
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      341
      1540
    7. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      81
      1389
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1278
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1152
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1135
    Aihe