Mitä mieltä olette tästä The Summit ja ketä kiinnostaa katsoa.
Summit mitä ?
13
242
Vastaukset
- Anonyymi
Mä tykkäsin, tosin noi pudotukset on ihan typeriä. Tuokin metsurin pudotus, miksei voisi olla eri ikäisiä, nyt suurin osa nuoria, paitsi se "kenraali". Seuraavaksi saisi pudota se turkulainen hölösuu pitsantekijä, joka yrittää koukuttaa porukkaa ympärilleen.
- Anonyymi
Aivan shittiä.
- Anonyymi
Aika tylsä. Ikävä että Aleksi putosi.
- Anonyymi
Ei voi katsoa kun juontaja on etova tyyppi.
- Anonyymi
Mä tykkään katsoa tuollaisia kilpailuohjelmia. Ja juontajakin ihan OK. Toivottavasti se Jani vie koko potin, vai oliko se Jani, joka toimii kartanlukijana? Fiksun tuntunen kaveri, eikä hullumman näköinenkään, Yliopistossa opiskellut maatalouden asiantuntijaksi.
- Anonyymi
Minusta kovin sekava millä perusteella nuo on valittu, eka osa oli katsottava nyt maku menny.turhaa hölötystä ja tuo sama tyyli koko ajan kuppikunnat miettii ketä pudotetaan.Pitkäveteinen mölyävä porukka .
- Anonyymi
Hyvin epäselvää kaikki, inhottaa tuo jatkuva huutaminen, samoin kuin keskenään supattelu. Levoton ja sekava juttu. Jasper ainut rauhallisesti puhuva ja käyttäytyvä.
- Anonyymi
Musiikki on liikaa sotkee puheet, miksi sen pitää tulla täysillä juuri sen takia ei viitsi katsoa
- Anonyymi
Parasta tosi-tv:tä pitkästä aikaa. Ihan tavan ihmisiä eikä seiskajulkkuja ja joka ohjelman kiertäjiä. Tykkään. Onneks se ärsyttävä teinijantteri (porukan paras kunto vai miten oli) pistettiin pihalle, ei jannulla oikein koppa kestäny
- Anonyymi
Tyhmää et se nainen joka viimeisenä ylitti riippusillan , pudotettiin. Olis voinu pärjätä kisassa kuntonsa puolesta. Mun mielestä parempi olis et esim. Sellanen pudotetaan joka ei pysty ylittää sitä siltaa ollenkaan. En tykkää ohjelmista jossa juonitellaan koko ajan, sitä näkee ihan tarpeeksi tavallisessa työelämässä.
- Anonyymi
Janne on ärsyttävä kieroilija, tietää ettei taidoillaan pärjää. Yhteispeli olis tärkein, tää vetää omaan napaansa päin.
- Anonyymi
Eka jakso oli ihan o.k mutta toka ja kolmas pelkkää päläpälää. En katso enää yhtään jaksoa koska ei kiinnosta moinen selittely ja pähkäily.
- Anonyymi
Eka puol tuntii meni niin että ei tapahtunut mitää ja senkin jälkeen aika mitätöntä touhuu. Hyvää on se että ei ole yhtään julkkista mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei4803541Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1311605- 1491556
- 851301
- 2261203
- 351081
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441051Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401010Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.371001- 101000